Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بولتن نیوز»
2024-04-26@06:57:24 GMT

زمستان سرنوشت ساز برای مدیر ورزشی بارسا

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۳۶۸۸۴

زمستان سرنوشت ساز برای مدیر ورزشی بارسا

به گزارش بولتن نیوز، دو سال پیش بود که فرناندز جانشین زوبی زارتا شد. او تابستان 2016 خریدهای زیادی برای بارسا انجام داد؛ ولی هیچکدام به جز اومتیتی در فصل گذشته جواب ندادند.

سیاست کاری فرناندز اینگونه است که او ابتدا با بازیکن و مدیربرنامه هایش جلساتی ترتیب داده و حتی شام هم می خورد تا رضایت او را جلب کند و سپس با باشگاه مربوطه وارد مذاکره می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرناندز طی یک سال گذشته با کوتینیو در لندن، دی ماریا در پاریس و تئو هرناندز در بورگوس دیدارهایی محرمانه داشت و رضایت آنها را نیز گرفت؛ ولی در نهایت بارسا نتوانست هیچکدام را جذب کند. پی اس جی و لیورپول حاضر به فروش دی ماریا و کوتینیو نشدند و رئال نیز تئو هرناندز را از بارسلونا ربود.

ارنستو والورده، سرمربی بارسا برای نقل و انتقالات زمستانی درخواست خرید یک یا دو بازیکن جدید را داده است. کوتینیو بدون شک در فهرست خرید زمستانی بارسا قرار دارد؛ ضمن اینکه فرناندز این اواخر در ورزشگاه های مختلفی مشغول رصد ستاره های مدنظر بارسا دیده شده است.

باید دید سیاست خرید بازیکن او این بار هم ناکام خواهد ماند یا او می تواند وضعیت شغلی خود را در بلوگرانا نجات دهد.

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۳۶۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر ستاره پیشین بارسا از والیبالیست بلغارستانی

ستاره پیشین تیم ملی فوتبال بلغارستان و بارسلونا از والیبالیست زن بلغارستانی تقدیر کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اوا جاونا،‌ والیبالیست کهنه‌کار بلغارستانی، بازنشستگی خود را از دنیای بازیگری اعلام کرد. عملکرد این بازیکن 38 ساله که در لیگ فرانسه بازی می‌کرد با تقدیر و تعریف عده زیادی از جمله بهترین فوتبالیست تاریخ بلغارستان مواجه شد.

تجویز نسخه ایتالیایی برای والیبال بلغارستان

هریستو استویچکوف در مورد بازنشستگی این بازیکن و استفاده از شماره 8 توسط او گفت: 8 همیشه بهترین است. تو باعث جذابیت والیبال بلغارستان شدی و من برای تو آینده خوبی را آرزو می‌کنم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مدیر ورزشی بایرلورکوزن: گرانیت ژاکا موثرترین خرید ما بود
  • شرط ژاوی مشخص شد: خرید ستاره سیتی
  • سرنوشت قایدی در فصل آتی | بازگشت ستاره در گروی تصمیم یک نفر
  • تقدیر ستاره پیشین بارسا از والیبالیست بلغارستانی
  • بارتومئو بالاخره اعتراف کرد: بله، اشتباه کردم
  • وضعیت تکان‌دهنده پنج خرید تابستانی بارسا
  • اعتراف اینتری‌ها به اشتباه در لو دادن خرید طارمی و زیلینسکی
  • پای طارمی به قهرمانی اینتر میلان باز شد
  • پس از قهرمانی در سری‌آ؛ اینتر خرید طارمی را تایید کرد
  • پای مهدی طارمی به قهرمانی اینتر باز شد