Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، ایرج شهین باهر اظهار کرد: توسعه ۲۰۰ هکتار جنگل‌کاری، طراحی و احداث دریاچه، احداث پارک طبیعت و حیات وحش، سنگفرش مسیر اصلی تفرجگاه، گازرسانی به ارتفاعات و ایجاد پارکهای متعدد مثل پارک پیوند همچنین اجرای برنامه های فرهنگی ورزشی نشان از اقدامات مهمی است که با همکاری سازمان توسعه و عمران عون ابن علی و سایر مناطق معین و حوزه‌ عمرانی شهرداری به ثمر رسیده و قابل‌تقدیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:  تحولات عینالی در سال‌های اخیر، با اجرای برنامه‌های تملک و جنگل‌کاری گسترده، توسعه کمی و کیفی قابل‌توجهی داشته و یکی از مزیت‌های مهم گردشگری تبریز ۲۰۱۸ خواهد بود.

شهین باهر با تأکید بر برنامه ريزي و توسعه آتي تفرجگاه عینالی بیان کرد: با درنظر گرفتن گردشگري به عنوان يکي از پوياترين فعاليت هاي اقتصادي عصر حاضر و قابليت جذب بالاي گردشگري تفرجگاه عینالی، باید با همکاری و حمایت مسولین استانی و شهری از همه پتانسيل هاي گردشگری موجود برای تبدیل کردن این تفرجگاه، به یکی از قطب‌های گردشگری کشور استفاده کرد.

 

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۳۷۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاهی به طبیعت پارک ملی ساریگل از لنز دوربین شهروند خبرنگار

شمال شرق ایران دارای مناطق متعددی است پارک ملی ساریگل در شهرستان اسفراین استان خراسان شمالی واقع شده است. این منطقه کوهستانی با آب و هوای نسبتا سرد است و یکی از جاذبه‌های طبیعی و بسیار دیدنی این استان محسوب می‌شود طبیعت زیبا و پوشش گیاهی و جانوری ویژه‌ای دارد به همین دلیل مورد توجه گردشگران است. این منطقه علاوه بر رشد انواع گیاهان، محلی برای رشد قارچ است.

شهروند خبرنگار ما تصاویری از طبیعت این منطقه و قارچ کوهی به نمایش گذاشته است که مشاهده می‌کنید.

منبع: شهروند خبرنگار - خراسان شمالی

بیشتر بخوانید:

دشت ارغوان طرقبه مشهد در یک روز بارانی + فیلم

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • پیاده‌راه خیابان ملت شهرکرد، موجب جذب گردشگر خواهد شد
  • تبریز گردشگرپذیر می شود/ احیای خانه های تاریخی در دل شهر
  • بدون آرام‌سازی اقتصاد امکان انجام هیچ کاری نیست
  • تحقق مدیریت هماهنگ شهری در شرکت توسعه شهرداری اصفهان/ شوراها مصداق بارز مردم سالاری است
  • در برنامه رادیویی «بی‌واسطه با مردم» سال ۱۴۰۲ چه گذشت؟
  • توسعه استان اصفهان با توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و گردشگری
  • کلنگ‌زنی ۲ پروژه تقاطع تکیه و چمن و پارکینگ طبقاتی در سنندج
  • تجربه خاطراتی از ماجراجویی و لحظاتی شاد در دل طبیعت
  • طرح جنگل‌داری چندمنظوره با رویکرد حفاظتی و توسعه توریسم بررسی شد
  • نگاهی به طبیعت پارک ملی ساریگل از لنز دوربین شهروند خبرنگار