Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-03@21:52:35 GMT

پرسپولیس- نفت تهران؛ فرار به سوی پیروزی قبل از دربی!

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۳۷۷۱۳

پرسپولیس- نفت تهران؛ فرار به سوی پیروزی قبل از دربی!

به گزارش وانانیوز،  پرسپولیس به دلیل حضور در لیگ قهرمانان آسیا در لیگ و جام حذفی بازی‌های معوقه دارد. اولین بازی معوقه پرسپولیس در مرحله یک شانزدهم جام حذفی است که روز شنبه ساعت ۴۵: ۱۶ برگزار می‌شود. حریف پرسپولیس تیمی پرحاشیه و آشنا برای سرخپوشان است. نفت تهران از ابتدای فصل که به عنوان قهرمان فصل گذشته جام حذفی در دیدار سوپرجام به مصاف پرسپولیس رفت تا امروز همچنان درگیر حاشیه‌های مالکیتی و مدیریتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بار‌ها علی کریمی و حمید درخشان به عنوان سرمربی جانشین یکدیگر شده اند! در مورد مالک باشگاه نفت هم حواشی و شایعه‌های زیادی منتشر شد با این شرایط خیلی‌ها پرسپولیس را در بازی با نفت از پیش برنده می‌دانند. اتفاقی که می‌تواند برای هر تیمی خطرناک تلقی شود.

پرسپولیس فصل گذشته نیز در دیدار با تیم دسته دومی قشقایی شیراز در جام حذفی خود را از پیش برنده می‌دانست و باخت و حذف شد. شاگردان برانکو در نیمه نهایی لیگ قهرمانان مقابل الهلال موفق نبودند و نتوانستند به فینال برسند. ضمن اینکه حواشی زیادی هم برای این تیم پیش آمد با این حال پرسپولیس دوست ندارد مقابل تیم نفت از گردونه رقابت‌ها حذف شود. بخصوص اینکه بعد از این بازی باید در دربی پایتخت به مصاف استقلال برود؛ بنابراین هواداران پرسپولیس انتظار دارند آن‌ها با یک برد روحیه بخش مقابل نفت تهران با انرژی خود را برای دربی آماده کنند.

پرسپولیس در سوپرجام هم توانست تیم نفت را شکست بدهد و اولین جام خود را بگیرد. این مسابقه برای هواداران تداعی کننده همان بازی است. شاگردان برانکو به دنبال فرار به سوی پیروزی هستند تا هم باخت الهلال را فراموش کنند و هم در آستانه دربی در وضعیتی مطلوب قرار بگیرند.

برنده این بازی در مرحله یک هشتم به مصاف تیم دسته اولی بادران تهران خواهد رفت.

انتهای پیام/ک

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۳۷۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رونالدو به حضور النصر در فینال جام حذفی عربستان

کریستیانو رونالدو پس از پیروزی تیم فوتبال النصر ریاض در نیمه‌نهایی جام حذفی عربستان در دیدار با الخلیج، پیامی منتشر کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال النصر شب گذشته (چهارشنبه) با درخشش کریستیانو رونالدو 3 بر  یک الخلیج را شکست داد و حریف الهلال در فینال جام حذفی عربستان شد.

صعود النصر به فینال جام حذفی عربستان با دبل رونالدو

کریستیانو رونالدو، مهاجم پرتغالی النصر پس از پیروزی در نیمه‌نهایی جام حذفی عربستان در دیدار با الخلیج پستی در صفحه اجتماعی خود منتشر کرد و نوشت؛ «فینال جام حذفی! رو به جلو!»

بازی فینال جام حذفی عربستان 11 خرداد در ورزشگاه ملک عبدالله شهر جده میان تیم‌های النصر و الهلال برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • فرار بزرگ پرسپولیس از بدترین سناریوی ممکن در دقیقه 95
  • خط و نشان رونالدو برای الهلال
  • واکنش رونالدو به حضور النصر در فینال جام حذفی عربستان
  • کولاک جدید کریستیانو رونالدو در عربستان
  • رونالدو النصر را به فینال جام حذفی عربستان رساند
  • رونالدو دبل کرد و النصر فینالیست شد
  • فرار نساجی از منطقه سقوط/ دربی کرمان برنده نداشت
  • آمار‌های مهم از نبرد پرسپولیس - سپاهان
  • مربی سابق استقلال: با این وضعیت شانس قهرمانی پرسپولیس بیشتر است | تیم اوسمار به هر رقیبی حداقل ۲ گل می زند
  • گفتگو با ستاره 19 ساله خاص‌ترین تیم جام حذفی