Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@14:25:07 GMT

آزار جنسی وزیر خارجه سوئد

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۳۷۹۳۰

آزار جنسی وزیر خارجه سوئد

وزیر خارجه سوئد اذعان کرد در سطوح عالی سیاسی، قربانی آزار جنسی شده است.

 به گزارش مشرق، «مارگو وال‌شتروم» وزیر خارجه سوئد روز چهارشنبه گفت در زمان خدمتش در دولت مورد «آزار جنسی» قرار گرفته است.

وال‌شتروم طی مصاحبه با خبرگزاری «تی‌تی» سوئد با بیان اینکه آزار جنسی در سطوح عالی سیاسی هم رخ می‌دهد، اذعان کرد اون نیز هدف این وقایع بد قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته خبرگزاری «آسوشیتد پرس» وی توضیح داد که این اتفاق در زمان ضیافت شام با سران کشورهای اروپایی رخ داده و بعد از در میان گذاشتن آن با رئیس کمیسیون اروپا، وی تاکید کرد چنین مسئله‌ای غیرقابل قبول است.

وزیر خارجه سوئد این اعتراف را در راستای کمپین ایجاد شده پس از افشای آزار و تجاوز جنسی «هاروی واینشتاین» تهیه کننده سرشناس هالیوودی به تعداد زیادی از بازیگران، مجریان و کادرهای فیلم‌سازی آمریکا، انجام داد.

منبع: فارس ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۳۷۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر خارجه آمریکا وارد اسرائیل شد

وزیر خارجه آمریکا آنتونی بلینکن برای دیدار با بنیامین نتانیاهو، اسحاق هرتزوگ و دیگر سران رژیم صهیونیستی وارد فلسطین اشغالی شد.

به گزارش فارس؛ در شرایطی که فشار‌های غرب به حماس برای پذیرش آتش‌‍بس ادامه دارد، وزیر خارجه دولت جو بایدن وارد فلسطین اشغالی شد.

بلینکن در سومین مقصد سفر دوره‌ای خود به منطقه غرب آسیا، وارد اسرائیل شد. او روز‌های گذشته از عربستان سعودی و اردن دیدن کرده بود.

دیپلمات ارشد آمریکایی در سفر به ریاض درباره پیشنهاد اخیر برای آتش‌بس جنگ اسرائیل علیه غزه حرف زد و ادعا کرد که این پیشنهاد، «فوق العاده سخاوتمندانه» است و حماس باید آن را بپذیرد.

به گفته سخنگوی وزارت خارجه آمریکا متیو میلر، وزیر خارجه آمریکا در این سفر با نخست‌وزیر، رئیس رژیم صهیونیستی و «خانواده‌های گروگان‌های اسرائیلی در غزه» دیدار می‌کند.

دیگر خبرها

  • وزیر خارجه آمریکا وارد اسرائیل شد
  • «بلینکن» وارد اراضی اشغالی شد
  • بلینکن: اکنون زمان آن است که حماس وارد عمل شود
  • بازداشت بازیگر سرشناس سینما با اتهامات اخلاقی بزرگ
  • بازداشت ژرار دوپاردیو به اتهام تجاوز جنسی/حمایت مکرون فایده‌ای نداشت
  • بازداشت ژرار دوپاردیو به اتهام تجاوز جنسی/ حمایت مکرون فایده‌ای نداشت
  • ژرار دوپاردیو سرانجام بازداشت شد/ بازجویی برای اتهامات جنسی
  • بازسازی غزه ۳۰ سال زمان می‌خواهد
  • (عکس) اولین قربانی تصادف در ایران چه کسی بود؟
  • سفر احتمالی وزیر خارجه آمریکا به شهرک‌های اطراف غزه