Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@20:33:01 GMT

انهدام 3 باند که در رودهن پارتی شبانه می گرفتند

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۳۸۵۵۱

رکنا: نماینده پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان دماوند از شناسایی و انهدام ۳ باند مهمانی‌های شبانه در بخش رودهن و پلمب ۱۷ واحد صنوفی مقابل دانشگاه آزاد رودهن به علت ایجاد ناهنجاری‌های اجتماعی خبر داد.

به گزارش گروه جوادث رکنا، محمدرضا شریفی در نشست کمیسیون ارتقاء امنیت اجتماعی و اخلاقی در محل فرمانداری این شهرستان با بیان این مطلب که نیروی انتظامی در حوزه فرهنگ‌سازی امکانات زیادی ندارد، اظهار داشت: خوشبختانه در خصوص کارگروه‌های فرهنگی و اجتماعی فعالیت‌های خوبی صورت گرفته است که امیدواریم شاهد عملکرد بهتری نیز در آینده باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در زمان مسئولیت بنده در حوزه امنیت اجتماعی در رودهن سه باند مهم برگزارکننده مهمانی‌های شبانه در این بخش شناسایی و منهدم شد و روند فعالیت این افراد به این صورت بود که در فضای مجازی اقدام به انجام تبلیغات و ثبت‌نام کرده و با دعوت افراد در آن مکان حاضر می‌شدند.
نماینده پلیس Police اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان دماوند ادامه داد: همچنین در گذشته صنوف مقابل دانشگاه آزاد رودهن به اموری مانند صرف قلیان و بازی‌های غیر متعارف می‌پرداختند که با انجام شناسایی، ۱۷ واحد از این صنوف پلمب شد و در حال حاضر هیچگونه مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
شریفی اشاره‌ای به برخی محدودیت‌ها در خصوص مباحث قضایی داشت و عنوان کرد: در برخی موضوعات مانند توقیف خودروهای مزاحم نوامیس و ایجاد آلودگی صوتی قدری دست ما بسته است و نیاز به اخذ دستورات قضایی و مجوز داریم که خوشبختانه در بخش رودهن این تعامل وجود دارد که لازم است تعاملات بیشتری در این زمینه صورت گیرد.
*۲۹ سفره‌خانه فعال در بخش رودهن دارای مجوز ۱۰ ساله هستند
وی در خصوص وضعیت سفره‌خانه‌های سنتی موجود در بخش رودهن تصریح کرد: در بخش رودهن تعداد ۲۹ سفره‌خانه فعال داریم که مجوز آنها از سوی نیروی انتظامی صادر نشده و در گذشته از طریق اتحادیه به صورت ۱۰ ساله اخذ مجوز شده بود.
نماینده پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان دماوند اضافه کرد: این اماکن محل بسیار مناسبی برای تجمع افراد غیر موجه و حتی ارازل و اوباش است به طوری که درگیری منجر به قتل Murder سال ۹۴ نیز از همین سفره‌خانه‌ها آغاز شده بود.
*شناسایی و طرد اتباع بیگانه در شهرستان دماوند/ شناسایی و دستگیری تولید و توزیع کنندگان مشروبات الکلی دست‌ساز در شهرستان دماوند/ طرح ذوالفقار ۹۶ ناجا با رویکرد بسیار خوب در زمینه خلع سلاح همراه بود
شریفی اشاره‌ای نیز به موضوع شناسایی و طرد اتباع بیگانه در شهرستان دماوند داشت و بیان کرد: این موضوع مورد توجه نیروی انتظامی قرار دارد و اتباع فاقد مدرک اقامتی در ایران شناسایی و طرد می‌شوند اما لازم است که از صدور کارت آمایش برای افراد غیرموجه جلوگیری شود تا شاهد بروز مشکلات بعدی در خصوص آسیب‌های اجتماعی نباشیم.
وی از عملکرد مطلوب نیروی انتظامی شهرستان دماوند در زمینه شناسایی و دستگیری تولید و توزیع کنندگان مشروبات الکلی دست‌ساز خبر داد و گفت: بحمدالله ما در این زمینه توانستیم بیش از آمار تعیین شده در این خصوص به شناسایی و دستگیری این افراد در سطح شهرستان دماوند بپردازیم.
نماینده پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان دماوند با تاکید به انجام کنترل بیشتر در مناطق حاشیه‌نشین این شهرستان تصریح کرد: با توجه به این که شهرستان دماوند در بین دو محور مواصلاتی به سمت شمال کشور قرار دارد فرهنگ‌های مختلفی به آن تزریق می‌شود.
شریفی خاطرنشان کرد: در بخش رودهن مباحث امنیت اخلاقی مورد توجه قرار دارد و در دماوند نیز حضور ارازل و اوباش، مواد مخدر Drugs و افراد حامل اسلحه غیر مجاز مطرح بود که خوشبختانه در طرح ذوالفقار با رویکرد بسیار خوب موفقیت‌های خوبی در زمینه خلع سلاح داشتیم.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۳۸۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان

سرهنگ حسن بژندی گفت: با توجه به وقوع دو فقره سرقت مسلحانه موتورسیکلت و همچنین طلا و جواهرات یک شهروند در حوزه بخش آسیمنون، ماموران پلیس آگاهی با اقدامات اطلاعاتی هویت سارقان مسلح که دارای سابقه سرقت و زورگیری بودند را شناسایی کردند.

 وی افزود: در ادامه ماموران پلیس آگاهی و پلیس اطلاعات و پاسگاه انتظامی بخش آسیمنون با تکمیل اقدامات اطلاعاتی ۳ سارق را شناسایی و طی عملیاتی یکی از آنان را دستگیر کردند که از این متهم یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی، گردن بند طلا، یک دستگاه شماره کوب جهت تغییر ارکان موتورسیکلت، مقدار ۵۰۰ متر سیم کابل مخابراتی و لاشه احشام سرقتی کشف شد.

سرهنگ بژندی با اشاره به کشف ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی و اعتراف متهم به یازده فقره سرقت گفت: این فرد جهت انجام تحقیقات بیشتر تحت نظر بوده و مراتب دستگیری همدستانش با جدیت در دستور کار پلیس قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • تولید فیلم‌های غیراخلاقی از دختران ۱۵ تا ۲۶ ساله ایرانی برای مردان خارجی | انهدام باند بزرگ قاچاق زنان و دختران ایرانی به ترکیه و گرجستان + جزئیات
  • انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان
  • جزییات دستگیری اعضای باند جعل مدرک تحصیلی در ٣ شهرستان کرمان
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • انهدام ۲۱ باند زورگیر و قاپ زن در تهران
  • انهدام باند سارقان احشام در دلیجان
  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در منوجان