Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سارا بهرامي بازيگر تئاتر و سينما گفت: «همواره سعي کرده‌ام نقش‌هاي متفاوتي بازي کنم. براي بازي در نقش برفا در «ايتالياايتاليا» کاوه صباغ‌زاده را خيلي اذيت کردم.»
به گزارش جام نيوز، سارا بهرامي بازيگر نقش برفا در فيلم «ايتالياايتاليا» پيش از آنکه در ساخته کاوه صباغ‌زاده نقش‌آفريني کند، سابقه بازي در تئاتر، تلويزيون و سينما را داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او با ايفاي نقش برفا، حضوري متفاوت را در سينما تجربه کرد، هرچند در اين فيلم سينمايي براي چندمين بار با حامد کميلي همبازي شد. او در مورد اين همبازي شدن و ويژگي‌هاي فيلم «ايتالياايتاليا» و کارهاي تازه‌اش سخن گفت.
بازيگر فيلم «ايتالياايتاليا» که پيش از اين فيلم نيز با حامد کميلي سابقه همکاري داشته است، درباره همبازي شدن با اين بازيگر در فيلم صباغ‌زاده گفت: «اينکه مي‌گويند بازي من در نقش خاصي شبيه به به نقش ديگر است، چون با بازيگري که پيش از اين کار کرده بودم دوباره هم‌بازي شده‌ام، استدلالي کاملا غيرحرفه‌اي است. زيرا تمام نقش‌ها و قصه‌هايي که ما با آن مواجه مي‌شوم با هم متفاوت‌اند.»
او ادامه داد: «بايد بگويم تا الان چند فيلمنامه مشترک به ما پيشنهاد شده است. اما به همين دليل که از تکرار جلوگيري کنيم هيچگاه آنها را نپذيرفته‌ايم. البته اين نپذيرفتن فقط به دليل حضور آقاي کميلي نيست. بلکه بسياري از نقش‌ها را دوست نداشتم. مي‌توانم به جرات بگويم تعداد کارهايي که انجام نداده‌ام بيش از کارهايي است که تا به امروز پذيرفته‌ام.»
او ادامه داد: «در سال 96 دو نقش به من پيشنهاد شد که آنها را نپذيرفتم. پس اين موضوع ربطي به بازيگر روبرو ندارد. همه تلاشم اين است که بيشترين کار را براي بازي در نقشم انجام دهم. جالب است که تمام تلاش من در پيش توليد فيلم اتفاق مي‌افتد. معتقدم بايد به عنوان بازيگر در پيش توليد حضور داشته باشم و همان جا تکليف نقشم را روشن کنم. براي من فرقي ندارد با چه کسي کار مي کنم چون بسيار نسبت به بازي و نقشم حساس هستم.»
بهرامي درباره نقشي که در «ايتالياايتاليا» بازي کرده است گفت: «کاوه صباغ‌زاده را براي بازي در اين فيلم اذيت کردم خودش هم مي‌داند. سعي کردم به نقش مورد نظر بيش از حد نزديک شوم.»
بازيگر فيلم «آيتالياايتاليا» درباره حضور در جشنواره سي و ششم گفت:«براي جشنواره فجر تا اين لحظه در کار آقاي شعيبي حضور پيدا کردم؛ و بي‌صبرانه منتظرم ببينم نقشم در اين فيلم چگونه شده است. تنها چيزي که درباره اين کار مي‌توانم بگويم اين است که بسيار متفاوت است. البته در کار آقاي داودي هم حضور پيدا کردم، اما نمي‌دانم به جشنواره فجر برسد يا خير.»
سينما سينما
115

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۳۹۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت حدود ۱۸۰۰ معلم بازنشسته در مدارس شهرستان‌های تهران

مسعود بهرامی، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت: ما برای معلمانی که ۳۰ سال زحمت کشیده‌اند از لفظ بازنشسته استفاده نمی‌کنیم؛ بلکه ما معتقدیم معلمان ۳۰ سال ایستاده‌اند به همین علت از لفظ بازایستاده استفاده می‌کنیم.

وی افزود: حدود ۴۴ هزار ساعت در هفته همکاران بازایستاده به ما کمک می‌کنند.

او ادامه داد: میانگین معلمان باز ایستاده در حال تدریس حدود هزار و ۸۰۰ معلم در مدارس شهرستان‌های تهران است.

بهرامی با بیان این که میزان تدریس معلمان باز ایستاده متغیر است؛ تصریح کرد: تعداد معلمان بازایستاده  بیشتر از این است.

گفتنی است که پیش از این امانی، دبیرکل شورای عالی آموزش‌وپرورش گفته بود: به‌کارگیری بازنشستگان در آموزش‌ و پرورش اجباری نیست.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • عمو پورنگ با «لالایی» بازیگر می‌شود / جزئیات پخش سریال عمو پورنگ در شبکه نمایش خانگی
  • مست عشق : روایتی متفاوت از عشق با حضور ستارگان دو کشور (+عکس)
  • امیر جدیدی از «قهرمان» تا «منصور»
  • سایه‌روشن‌های هفته بیست‌وپنجم؛ مدعیان، جام را به هم تعارف کردند!
  • مدارس کشور به واقعیت افزوده مجهز می‌شوند؟
  • معلمی که عمرش را وقف تعلیم کرد
  • حرف‌های جنجالی بازیگر مشهور که صداوسیما اصلا قبول ندارد
  • فعالیت حدود ۱۸۰۰ معلم بازنشسته در مدارس شهرستان‌های تهران
  • علی‌اکبر طوفان‌پناه به کما رفت
  • عکس| خانم بازیگرِ تلویزیون، برای همیشه ایران را ترک کرد