Web Analytics Made Easy - Statcounter

نتایج ضعیف و ناکامی‌‌های این فصل آبی‌پوشان مرسی‌ساید آنقدر به هوادارانش فشار آورده که یکی از آنها را در حالی که فرزند خردسالش را در آغوش داشت، ترغیب به کتک‌‌کاری با بازیکنان حریف فرانسوی کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، عملکرد ضعیف و نتایج ناامیدکننده اورتون در فصل جاری کم بود که صحنه زشت درگیری هوادارانش با بازیکنان تیم حریف هم به آن اضافه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آبی‌های منطقه مرسی‌ساید انگلیس، شب گذشته در هفته سوم مرحله گروهی لیگ اروپا، میزبان لیون بودند که این بازی که با شکست 2 بر یک آنها خاتمه یافت، در نیمه دوم پس از درگیری اشلی ویلیامز، کاپیتان اورتون با آنتونی لوپس، دروازه‌بان لیون به صحنه‌ای از یک نزاع دسته جمعی میان بازیکنان دو تیم و البته یک هوادار خشمگین تیم میزبان تبدیل شد.

درگیری زمانی آغاز شد که در یک توپ ارسالی روی دروازه لیون، لوپس به هوا پرید و توپ را جمع کرد اما در همان حین ویلیامز او را هل داد که همین حرکت او با اعتراض دروازه‌بان تیم میهمان همراه شد. این درگیری نزدیک سکوها به وقوع پیوست و یکی از هواداران اورتون را که کودکی خردسال را در آغوش داشت ترغیب کرد در این درگیری شرکت کند. او دو مشت به صورت لوپس زد. ویلیامز هم در همان حین دو مشت دیگر به سمت لوپس پرتاب کرد. دوربین‌های تلویزیونی همچنین صحنه‌ دیگری را هم به تصویر کشدند که در آن دومنیک کلاورت لوین، مهاجم اورتون هم گلوی کنی تته، مدافع لیون را گرفته است. حتی جردن پیکفورد، طول زمین را دوید تا در این درگیری بزرگ که 20 بازیکن از دو تیم واردش شدند، شرکت کند.

حالا گفته می‌شود که یوفا قرار است اتفاقات رخ داده در ورزشگاه گودیسون پارک را بررسی کند و احتمالاً برای میزبان انگلیسی جریمه سنگینی در نظر خواهد گرفت.

در زیر می‌توانید فیلم درگیری بازیکنان دو تیم و هواداری که با یک کودک خردسال در این نزاع شرکت کرد را مشاهده کنید:

انتهای پیام/

R1015163/P35350/S3,28/CT16

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۴۰۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عنایتی در واکنش به داوری پرسپولیس - پیکان: تا وقتی هوادار نداشته باشید، همین است

سرمربی پیکان به قضاوت کوپال ناظمی در دیدار با پرسپولیس انتقاد کرد.

به گزارش ایسنا، رضا عنایتی، سرمربی پیکان، پس از شکست ۲ بر صفر امروز (یکشنبه) مقابل پرسپولیس در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال در مورد صحنه مشکوک برخورد توپ با دست مهدی ترابی در محوطه جریمه گفت: آقای اسماعیلی (مدیر رسانه‌ای پیکان) درمورد داوری صحبت کردند، من خیلی حرف نمی‌زنم. داوران خیلی کم طاقت شدند، در صحنه‌ای که من کارت گرفتم، ببینید به داور چه گفتم. گفتم چرا شما که دیدید، نظر نمی‌دهید و به داور کمک نمی‌کنید.

او افزود: قرار نیست که ما اصلا حرفی نزنیم، مگر می‌شود با داور چهارم حرف نزنیم. به کمک داور همین را گفتم که شما دیدید پس چرا نگفتید؟ مگر این فحش یا توهین است؟ در صحنه‌ای که در سیرجان توپ به سر بازیکن ما خورد و بعد به دست بازیکن ما خورد، پنالتی گرفتند. اینجا توپ درست به دو دست برخورد کرد، حالا کارشناسان درمورد آن صحبت می‌کنند. ما آنقدر از این صحنه‌ها داشتیم، نمی‌خواهم حرف بزنم. تیمی که تماشاگر نداشته باشد، همین است. هیچکس به آن نمی‌پردازد. بازیکن ۱۶ ساله و ۱۷ ساله بازی بدهید هم هیچ کس به شما نمی‌پردازد. داوری هم همین شکل است. ما عادت نداریم و گفتیم احترام و باز هم احترام می‌گذاریم. به جامعه داوری احترام می گذاریم و امیدوارم در سال جدید یک رویکرد جدید ادامه بدهیم و فوتبال ما روز به روز بهتر شود.

ادامه دارد....

دیگر خبرها

  • بحران مشکلات روانی در میان کودکان انگلیسی
  • جنجال در سوپرلیگ ترکیه؛ هجوم طرفداران ترابزون سپور به زمین و درگیری با بازیکنان فنرباحچه / فیلم
  • هجوم طرفداران ترابزون سپور به زمین و درگیری با بازیکنان فنرباحچه
  • عنایتی در انتقاد به داوری پرسپولیس - پیکان: تا وقتی هوادار نداشته باشیم، همین است
  • عنایتی در واکنش به داوری پرسپولیس - پیکان: تا وقتی هوادار نداشته باشید، همین است
  • نگاهی تازه به درگیری جنجالی درمانگاه قم؛ حضار کجای ماجرا ایستادند؟
  • فیلم رایان گاسلینگ رکورد گینس را شکست/برای تعداد معلق خوردن ماشین
  • جو ملتهب در اردوی اورتون؛ شان دایچ به بازیکنش سیلی زد!
  • عاملان درگیری با بازیکنان تیم تراکتور به دستگاه قضایی معرفی شدند
  • خشونت اینترنتی علیه کودکان در انگلیس