Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - ناکامي‌‌هاي آبي‌پوشان مرسي‌سايد آنقدر به هوادارانش فشار آورده که يکي از آنها را در حالي که فرزند خردسالش را در آغوش داشت، ترغيب به کتک‌‌کاري با بازيکنان حريف فرانسوي کرد. به گزارش خبرگزاري تسنيم، عملکرد ضعيف و نتايج نااميدکننده اورتون در فصل جاري کم بود که صحنه زشت درگيري هوادارانش با بازيکنان تيم حريف هم به آن اضافه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آبي‌هاي منطقه مرسي‌سايد انگليس، شب گذشته در هفته سوم مرحله گروهي ليگ اروپا، ميزبان ليون بودند که اين بازي که با شکست 2 بر يک آنها خاتمه يافت، در نيمه دوم پس از درگيري اشلي ويليامز، کاپيتان اورتون با آنتوني لوپس، دروازه‌بان ليون به صحنه‌اي از يک نزاع دسته جمعي ميان بازيکنان دو تيم و البته يک هوادار خشمگين تيم ميزبان تبديل شد.

درگيري زماني آغاز شد که در يک توپ ارسالي روي دروازه ليون، لوپس به هوا پريد و توپ را جمع کرد اما در همان حين ويليامز او را هل داد که همين حرکت او با اعتراض دروازه‌بان تيم ميهمان همراه شد. اين درگيري نزديک سکوها به وقوع پيوست و يکي از هواداران اورتون را که کودکي خردسال را در آغوش داشت ترغيب کرد در اين درگيري شرکت کند. او دو مشت به صورت لوپس زد. ويليامز هم در همان حين دو مشت ديگر به سمت لوپس پرتاب کرد. دوربين‌هاي تلويزيوني همچنين صحنه‌ ديگري را هم به تصوير کشدند که در آن دومنيک کلاورت لوين، مهاجم اورتون هم گلوي کني تته، مدافع ليون را گرفته است. حتي جردن پيکفورد، طول زمين را دويد تا در اين درگيري بزرگ که 20 بازيکن از دو تيم واردش شدند، شرکت کند.

حالا گفته مي‌شود که يوفا قرار است اتفاقات رخ داده در ورزشگاه گوديسون پارک را بررسي کند و احتمالاً براي ميزبان انگليسي جريمه سنگيني در نظر خواهد گرفت.
در زير مي‌توانيد فيلم درگيري بازيکنان دو تيم و هواداري که با يک کودک خردسال در اين نزاع شرکت کرد را مشاهده کنيد:

انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۴۰۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک دروازه‌بان شماره 80 پوشید (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، صنعت نفت آبادان در دیدار اخیرش با نتیجه دو بر یک مقابل هوادار تهران شکست خورد تا یک قدم دیگر به سقوط نزدیک شود، اما جدا از مسائل فنی و نتیجه این بازی، گلر زردپوشان پیش از شروع بازی به یاد ساسان حسینی، هم‌تیمی مصدوم خود بود.

پیام پارسا در عکس تیمیِ قبل از دیدار اخیرشان مقابل هوادار تهران، لباس شماره 80 ساسان حسینی در صنعت نفت را بر تن کرد تا این چنین به هم‌تیمی خود که اخیرا با آسیب دیدگی مواجه شده، دلگرمی بدهد.

ساسان حسینی در تمرینات هفته گذشته صنعت نفت آبادان در یک صحنه با پارگی آشیل پا مواجه شد تا ادامه فصل را از دست بدهد و نتواند تیمش را در حساس‌ترین زمان همراهی کند تا گلر تیمش در دیدار مقابل هوادار به یاد او باشد.

مهاجم مصدوم صنعت نفت آبادان امیدوار است در اواسط دور رفت فصل آینده لیگ برتر به میادین برگردد و بتواند شرایط تمرینی و بازی به دست بیاورد.

دیگر خبرها

  • اخراج سروش رفیعی مقابل نساجی درست بود؟
  • درگیری مارادونا و بازیکنان بارسلونا با بازیکنان بیلبائو در فینال کوپا دل ری (5 می، 1984) / فیلم
  • حجازی: هوادار واقعی استقلال کاری به نتیجه ندارد
  • حقیقی قربانی توسعه تاکتیکی فوتبال هوادار
  • دست‌کش طلایی لیگ جزیره به دروازه‌بان آرسنال رسید
  • رکورد داران خطای پنالتی در تاریخ لیگ برتر فوتبال
  • تولد ستاره خوشتیپ پرسپولیسی در کنار پدرش + عکس
  • کریم هوادار مثل کریم بنزما! (عکس)
  • یک دروازه‌بان شماره 80 پوشید (عکس)
  • دستیار آینده مسعود شجاعی از حالا مشخص است!