Web Analytics Made Easy - Statcounter

یزد- ایرنا- مدیرکل تامین اجتماعی استان یزد گفت : هم اکنون 840 هزارنفر معادل 78درصد جمعیت استان زیر پوشش خدمات بیمه تامین اجتماعی قرار دارند و استان یزد به لحاظ ضریب پوشش بیمه ای مقام نخست کشور را دارد.

به گزارش ایرنا ، محمد صابری عصر پنجشنبه در دیدار امام جمعه و سرپرست فرمانداری ابرکوه افزود: بیش از 50درصد جمعیت کشور از خدمات تامین اجتماعی بهره مند هستند و این رضایت و اعتماد مردم از سازمان نشان از تلاش دولت تدبیر وامید با مدیریت دکتر نوربخش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه روزانه 2میلیاردو 869میلیون تومان به افراد تحت پوشش تامین اجتماعی دراین استان پرداخت می شود افزود: استان یزد درنسخه الکترنیکی، پایلوت در بحث برچیده شدن دفترچه های بیمه ای است وبزودی کارت هوشمند، جایگزین دفترچه ها خواهد شد .
امام جمعه ابرکوه هم در این دیدار گفت: کار سازمان تامین اجتماعی کار پر حجمی است ولی این سازمان با ارایه خدمات شایسته دلگرمی خوبی برای زندگی مردم فراهم کرده است .
حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی اظهارکرد: خدمات خوب و مطلوبی که سازمان تامین اجتماعی ارایه می کند ، توانسته موجب اعتماد مردم به این سازمان شود.
رئیس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه خاطرنشان کرد: خروجی تلاش سازمان تامین اجتماعی موجب امید مضاعف مردم به نظام شده است.
وی بابیان اینکه بیش از دو سوم جمعیت شهرستان ابرکوه تحت پوشش تامین اجتماعی هستند خاطرنشان کرد: خدمات و فعالیت کارکنان سازمان تامین اجتماعی ابرکوه ستودنی است.
همچنین محمد محامدی مدیرکل سیاسی وسرپرست فرمانداری ابرکوه در این دیدار گفت : برغم اینکه ابرکوه یکی از شهرستانهای محروم استان یزد است دربحث رفع مشکلات ، این شهرستان باید به شهرستانهای برخوردار برسد.
مرکز شهرستان 51 هزار نفری ابرکوه در 140کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.
7540/ 6197 خبرنگار: کارگر ابرقوئی ** انتشار: فلاح

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۴۰۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداختی بیمه ها به داروخانه ها شفاف سازی شود

به گزارش خبرگزاری مهر، شهرام کلانتری خاندانی، در این نامه از مدیران عامل سازمان‌های تأمین اجتماعی، بیمه سلامت و سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح، خواستار ثبت اسناد ارسالی داروخانه‌ها در سایت سازمان‌های بیمه گر شده است.

وی با تاکید بر پیگیری رعایت مفاد بند ل تبصره بودجه و لزوم ایجاد داشبورد شفاف برای اطلاع رسانی در پرداخت‌ها، تصریح کرد: میزان تسویه هر صندوق بیمه‌ای به صورت شفاف قابل مشاهده باشد.

کد خبر 6090996 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی ۷۰۰هزار کردستانی از خدمات وزارت کار
  • نامه سرگشاده محمد قوچانی به تامین اجتماعی؛ چرا کسی حرفه ما را به رسمیت نمی‌شناسد؟
  • نامه سرگشاده محمد قوچانی به سازمان تامین اجتماعی
  • دردسر جدید بیمه‌ها برای داروخانه داران/ بدهی ۲۶ همتی سازمان‌های بیمه‌گر به داروخانه‌ها
  • نامه سرگشاده قوچانی به سازمان تامین اجتماعی
  • وزارتخانه‌های نیرو، ارتباطات و سازمان انرژی اتمی پیشتاز صدور به موقع مجوز‌ها
  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف دوسویه بوده است
  • پرداختی بیمه ها به داروخانه ها شفاف سازی شود
  • ضریب اشغال بیمارستان سبلان اردبیل به ۸۵ درصد رسید