Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-07@04:18:30 GMT

بليت پرواز اربعين 3 ميليون تومان شد

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۴۱۵۲۱

بليت پرواز اربعين 3 ميليون تومان شد

خبرگزاري آريا - در حالي مسئولان سازمان هواپيمايي کشوري پاسخگوي وضعيت نابسامان پروازهاي اربعين نيستند که عضو کميسيون عمران از جهش قيمت پرواز عتبات عاليات به 3 ميليون تومان خبر داده است. به گزارش گروه اقتصادي خبرگزاري تسنيم مجيد کيانپور با اش ار به بررسي افزايش قيمت بليت هوايي اربعين در نشست هفته آينده کميسيون عمران با حضور رييس سازمان هواپيمايي و تعزيرات حکومتي اظهار کرد: در فروش بليت عراق در ايام اربعين بازار سياه و دلالي ايجاد شده و سازمان هواپيمايي و سازمان تعزيرات حکومتي بايد بر روي نرخ بليت هاي هواپيما و فروش آن توسط آژانس هاي هواپيمايي ورود کنند، به ويژه در ايام اربعين که با ازدياد تقاضا و پيک سفرها سفرهاي هوايي مواجه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: بايد تلاش شود که نرخ بليت خارج از عرف باشد و نسبت به معمول و روزهاي عادي افزايش قيمت نداشته باشد.
وي با بيان اينکه نمي شود نرخ بليت رفت و برگشت در ايام عادي 1.5 ميليون باشد، اما به يکباره به 2.5 تا 3 ميليون تومان افزايش پيدا کند، ادامه داد: اگر به دنبال حقوق شهروندي و حقوق مسافر هستيم و مي‌خواهيم آيين‌نامه حقوق مسافر را رعايت کنيم بايد دستگاه‌هاي نظارتي قوي تر با آژانس ها و شرکت هاي خطوط هوايي برخورد کنند و اجازه ندهند که حقوق مسافر تضييع شود.
نايب رييس کميسيون عمران مجلس با بيان اينکه کميسيون عمران تاکنون جلساتي براي بررسي بليت اربعين برگزار کرده است، تصريح کرد: هفته آينده نيز جلسه‌اي با حضور سازمان هواپيمايي و سازمان تعزيرات حکومتي برگزار مي شود، تا بتوان از اين طريق افزايش قيمت بليت هواپيما و بازار سياه آن را پيگيري کرد و مانع افزايش اين قيمت ها شد.
به گزارش تسنيم مسئولان سازمان هواپيمايي کشور علي رغم پيگيري تا امروز فقط افزايش سرسام آور قيمت پرواز اربعين را تکذيب کرده اند و حاضر به ارائه توضيحات لازم در خصوص اين نابساماني نيستند.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۴۱۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقف ۱۵ میلیارد تومانی تسهیلات برای شرکت‌های دانش‌بنیان صنعت هوانوردی

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از سازمان هواپیمایی کشوری، جعفر یازرلو سخنگوی این سازمان در این زمینه اظهار داشت: با عنایت به منویات رهبر معظم انقلاب درباره راهبرد حمایت از شرکت‌های دانش بنیان، سازمان هواپیمایی کشوری به عنوان نماینده حاکمیت در هوانوردی غیرنظامی کشور، در راستای مقابله اثربخش‌تر با محدودیت‌های ناشی از تحریم‌های ظالمانه و غیرقانونی این صنعت ابرفناورانه و پیشران، در نظر دارد افزون بر راهبری، پشتیبانی و مشاوره‌های فنی ارائه شده، بستر حمایتی هدفمند جدیدی را برای گسترش فعالیت‌های آنان ایجاد کند.

وی افزود: در این راستا اعطای تسهیلات حمایتی به شرکت‌های دانش‌بنیان در دستور کار سازمان هواپیمایی کشوری قرار گرفته است.

یازرلو تصریح‌کرد: از شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در صنعت هوانوردی واجد شرایط لازم دعوت می‌شود برای دریافت تسهیلات، جهت انجام پروژه‌های مورد نظر در این حوزه درخواست خود را مطابق توضیحات مندرج در پورتال سازمان هواپیمایی کشوری B۲n.ir/caa۱ ارائه کنند.

وی خاطرنشان‌کرد: سقف دریافت تسهیلات برای شرکت‌های دانش‌بنیان صنعت هوانوردی که حائز شرایط مندرج در پورتال سازمان هواپیمایی باشند، ۱۵ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر تهران-ایلام -تهران لغو شد
  • لغو دو پرواز ایلام - تهران به علت شرایط نامساعد جوی
  • لغو ۲ پرواز ایلام - تهران به علت شرایط نامساعد جوی
  • چرا چشم مردم به دیدن ۵۰ فروند هواپیمایی که دولت می‌گوید وارد کشور کرده، روشن نمی‌شود؟
  • افزایش ارتفاع تأسیسات شهری در پروژه قائم-رحمت-احمدی
  • قیمت بلیت کنسرت‌های تهران به ۹۰۰ هزار تومان رسید!
  • سقف ۱۵ میلیارد تومانی تسهیلات برای شرکت‌های دانش‌بنیان صنعت هوانوردی
  • مقام سابق نفت آمریکا به اقدام به تبانی با اوپک متهم شد
  • اولین خلبان بازرگانی ایرانی؛ کاپیتان داریوش تیمسار
  • مصرف سوخت در ایران ۲ تا ۳ برابر میانگین جهانی است