Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-03@16:46:15 GMT

شلیک موشک رزمندگان یمنی به خودروی مزدوران سعودی + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۴۱۶۳۷

شلیک موشک رزمندگان یمنی به خودروی مزدوران سعودی + فیلم

‍‍‍‍‍‍

رکنا: رزمندگان یمنی با شلیک یک موشک هدایت شونده موفق به انهدام خودروی مزدوران سعودی شدند.

حجم ویدیو: 10.54M | مدت زمان ویدیو: 00:01:39 دانلود ویدیو

رزمندگان یمنی در حمله ای غافلگیرانه موفق شدند با یک موشک هدایت شونده، خودروی مزدوران سعودی در منطقه النجد در مارب را منهدم کنند.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۴۱۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سردار شریف به برخورد حاکمان آمریکا با دانشجویان معترض

سخنگوی سپاه با اشاره به نحوه برخورد حاکمان آمریکا با دانشجویان معترض و حامی مردم غزه و فلسطین در دانشگاه‌های این کشور گفت: پرده‌ای که آمریکا در پشت مفاهیمی چون حقوق بشر، رعایت قانون و دفاع از کیان انسانیت پنهان شده بود، فرو ریخته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سردار سرتیپ پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه در جمع رزمندگان تیپ نیروی مخصوص میرزا کوچک خان نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لنگرود ‌با اشاره به رخدادها و تحولات اخیر در صحنه ‌منطقه‌ای و بین‌المللی به ویژه جنایات رژیم خبیث صهیونیستی در غزه و نحوه برخورد حاکمان آمریکا با دانشجویان معترض و حامی مردم غزه و فلسطین در دانشگاه‌های این کشور  اظهار کرد: پرده‌ای که رژیم ایالات متحده آمریکا در پشت مفاهیمی چون حقوق بشر، رعایت قانون و دفاع از کیان انسانیت پنهان شده بود، فرو ریخته است.

وی با اشاره به شکل‌گیری نهضت اعتراضی ضد‌صهیونیستی در جهان و در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه افزود: در هفته‌ها و ماه‌های اخیر و پس از جنایات صهیونیست‌ها در غزه، شاهد حضور حمایتی مردم از مردمان به ویژه زنان و کودکان غزه در پنج قاره جهان بوده‌ایم که انتظار آن را نمی‌رفت.

سردار شریف با بیان اینکه مقاومت مردم غزه و ظلم مضاعف رژیم صهیونیستی، توجه نخبگان جهان را در ابعاد و گستره ی غیر قابل انتظار به خود جلب کرده است، تصریح کرد: صهیونیست‌ها در طول هفتاد سال گذشته تلاش زیادی کرده‌اند تا تصویری دل‌انگیز از خود به جهان و به ویژه نخبگان ارائه دهند.

وی به اتفاقات پس از عملیات تاریخی طوفان‌الاقصی و جنایات صهیونیست‌ها در غزه و سرزمین‌های اشغالی اشاره کرد و گفت: این جنایات هیمنه آن‌ها را در عرصه افکار عمومی به هم ریخته است.

سردار شریف  با بیان اینکه نخبگان، از جمله دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها در اقصی نقاط جهان بویژه اروپا و آمریکا نتوانستند ظلم رژیم صهیونیستی در غزه را تحمل کنند، افزود: از میان 35 هزار انسان بی‌گناه کشته شده، حدود 15 هزار نفر زن و کودک هستند، بیداری نخبگان به نظر من یک موهبت الهی است و می‌تواند نقش تعیین‌کننده‌ای در حمایت از مردم فلسطین داشته باشد.

سخنگوی سپاه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حماسه آفرینی‌های رزمندگان لشکر عملیاتی 16 قدس استان گیلان در طول هشت سال دفاع مقدس گفت: رزمندگان غیور گیلانی در جنگ تحمیلی استکبار جهانی علیه ملت ایران حماسه‌های جاودانه‌ای را رقم زدند، آنها در بیش از 11 عملیات آفندی و ده‌ها مأموریت پدافندی با ایثار و فداکاری نقش قابل‌توجهی در افتخارآفرینی‌های تاریخی مردم این استان ایفا کردند و نشان دادند که به حق ادامه دهندگان راه سردار بزرگ میرزا کوچک خان جنگلی هستند.

وی در پایان رسالت رزمندگان امروز تیپ میرزا کوچک خان جنگلی را حساس و تاریخی توصیف و گفت: نسل جوان امروز سپاه در این تیپ مقتدر و سرافراز که در زمره یگان‌های زبده و نیرومند نیروی زمینی سپاه می‌درخشند پرچم مقاومت و استکبارستیزی ملت ایران را برافراشته و موجب افتخار و مباهات مردم این خطه شریف و ایمانی خواهند بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شلیک موشک از جنوب لبنان به شمال اراضی اشغالی
  • لحظه شلیک موشک‌های کروز مقاومت عراق به سمت ۲ هدف مهم در تل‌آویو
  • واکنش سردار شریف به برخورد حاکمان آمریکا با دانشجویان معترض
  • (ویدئو) لحظه شلیک موشک‌های کروز مقاومت عراق به سمت بئرالسبع و تل‌آویو
  • ترور یک فرمانده مقاومت توسط تشکیلات خودگردان
  • گزارش اختصاصی الجزیره از عملیات‌های دقیق حزب‌الله
  • شلیک به یک پزشک در خوزستان
  • شلیک به یک پزشک در کرخه خوزستان
  • اهتمام نهاد کتابخانه های عمومی برای حمایت از آثار ادبیات پایداری
  • ابداع صفحات خورشیدی خم شونده و قابل شستشو