Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تصمیم غیرکارشناسی و از پیش برنامه ریزی نشده‌ی خود همان داروخانه بیمارستان را هم از مردم ماسال دریغ کرد و اکنون مردم باید برای تهیه دارو به داروخانه های سطح شهر مراجعه کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ماسال نیوز؛ داروخانه بیمارستان رسالت ماسال از ابتدای مهر ماه جاری تعطیل شده و مراجعان این بیمارستان برای تهیه ابتدایی ترین داروها به داروخانه های خصوصی داخل شهر مراجعه می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این در خرداد ماه سال جاری دکتر کیان یعقوبی به عنوان پیمانکار بخش خصوصی داروخانه بیمارستان رسالت ماسال، به علت عدم پرداخت مطالبات نامه نگاری هایی با مسئولین استانی داشت اما این نامه نگاری های عملا تاثیری در کاهش مطالبات میلیاردی وی نداشت.

یعقوبی در نهایت تیر ماه سال جاری در نامه ای به دانشگاه علوم پزشکی گیلان از عدم تمایلش به ادامه همکاری با این بیمارستان از ۱۵ تیر خبر داد.

هرچند یعقوبی در این نامه از تعطیلی داروخانه از تاریخ مذکور خبر داد اما به علت ایجاد مشکلات اساسی برای مردم در صورت نبود داروخانه، با وجود مطالبات سنگین، به کارش ادامه داد.

 

 

اکنون قریب به یک ماه از تعطیلی داروخانه بیمارستان می گذرد و بسیاری تصور می‌کنند تعطیلی داروخانه توسط پیمانکار بخش خصوصی و به علت مطالبات است در حالی که موضوع تعطیلی از جای دیگری آب می خورد.

علت تعطیلی داروخانه این است که دانشگاه علوم پزشکی گیلان خود تصمیم به اداره داروخانه ها توسط بیمارستان کرده است و به پیمانکاران خصوصی اعلام کرده پس از اتمام قرارداد فعلی (۳۱ شهریور برای بیمارستان ماسال) دیگر قراردادی منعقد نخواهد شد و مدیریت داروخانه با خود بمارستان است.

اما بیمارستان توان اداره داروخانه را از جهت امکانان سخت افزاری و مالی (حداقل در شرایط فعلی) ندارد.

در شرایطی که مردم شهرستان ماسال از ابتدایی ترین امکانات یک بیمارستان همچون متخصص های گوناگون و تجهیزات آزمایش بی بهره اند، دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تصمیم غیرکارشناسی و از پیش برنامه ریزی نشده‌ی خود همان داروخانه بیمارستان را هم از مردم ماسال دریغ کرد و اکنون مردم باید برای تهیه دارو به داروخانه های سطح شهر مراجعه کنند.

در طول سالهای اخیر جلسات متعددی توسط فرماندار و نماینده شهرستان با مسئولین دانشگاه علوم پزشکی برگزار شده اما ظاهرا تنها چیزی که برای مسئولین استانی در اولویت نیست، سلامت مردم شهرستان ماسال است.

انتهای پیام /

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۴۱۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه های هفته ملی سلامت در مازندران اعلام شد

به گزارش خبرنگار مهر، حسن صیامیان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی مازندران عصر چهارشنبه در حاشیه اولین جلسه ستاد استانی برگزاری هفته ملی سلامت استان مازندران افزود: براساس نامگذاری روزهای هفته ملی سلامت برنامه ریزی می‌کردیم، افزود: در جلسات گذشته ۴۲ بند تصمیم‌گیری شد که برگزاری ایستگاه و نمایشگاه در سطح استان با ارائه خدمات رایگان پزشکی و سلامت، به صدا در آمدن زنگ سلامت در مدارس، اجرای برنامه فرهنگی ورزشی پیاده روی نمادین در روز جمعه و استفاده از تریبون نماز جمعه برای بیان برنامه‌های هفته سلامت، اجرای برنامه‌های متعدد فرهنگی و ورزشی، تجلیل از سفیران سلامت، اجرای پویش بدون زباله و اطلاع رسانی آموزش سلامت مراقبت‌های بهداشتی از طریق رسانه‌های مکتوب، استندهای شهرداری و بیلبوردهای جاده‌ای اداره کل راهداری و حمل و نقل مازندران از جمله این موارد است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران بر غربالگری قندخون و نیز ویتامین دی تاکید کرد و گفت: در هفته سلامت باید اطلاع‌رسانی از طریق تمامی شبکه‌های اجتماعی صورت گیرد.

صیامیان گفت: حضور مسئولان و کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی در صداوسیما و برگزاری همایش‌های استانی هفته سلامت و افتتاح مرکز رسمی مشاوره سلامت نیز از دیگر برنامه‌های هفته سلامت است.

مدیر روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در پایان بر لزوم انسجام و هماهنگی برنامه‌های دستگاه‌های مرتبط تاکید کرد.

در ادامه این جلسه نمایندگان دستگاه‌های اجرایی حاضر در این نشست به تشریح اقدامات، مأموریت‌ها و نیز انتظارات و هماهنگی‌های لازم با کمیته رسانه سلامت استان پرداختند و بر لزوم مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی در اجرای برنامه‌های هفته سلامت تاکید شد.

گفتنی است هفته سلامت امسال با شعار سلامت خانواده و مردمی‌سازی سلامت از یکم تا هفتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ همراه با برنامه‌های متنوع برگزار خواهد شد.

کد خبر 6081253

دیگر خبرها

  • نیاز به ۵۷ هزار تخت خوابگاهی در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • ۱۳ پرونده تخلف پزشکی به اداره تعزیرات دزفول ارسال شد
  • صداوسیما، آگاهی مردم درخصوص سلامت را افزایش داده است.
  • سرعت بخشی به پروژه بیمارستان هزارتختخوابی ازمطالبات اصلی مردم است
  • برنامه های هفته ملی سلامت در مازندران اعلام شد
  • بهره‌برداری از ۷۱ طرح درمانی طی دو سال گذشته در لرستان
  • بهره برداری از ۷۱ طرح درمانی طی دو سال گذشته در لرستان
  • پلمب اماکن غیرمجاز درمانی در اردبیل
  • بهره مندی بیش از یک هزار و ۵۰۰ بیمار هموفیلی از خدمات درمانی و مراقبتی
  • افتتاح ۱۲ پروژه بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم در کردستان