Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز، آیت الله سید محمد سعیدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم که در مصلای قدس برگزار شد در سخنانی به سالگرد افشاگری امام خمینی(ره) در خصوص قانون کاپیتولاسیون اشاره کرد و اظهار داشت: نگاه آمریکا از ابتدا به همه کشورها از جمله ایران نگاه ارباب و رعیتی بوده است و ایستادگی امام راحل در برابر قانون کاپیتولاسیون جواب دندان شکنی به آمریکایی‌ها بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) اظهار داشت: حمله این روزهای آمریکا به ملت ایران و سپاه پاسداران به دلیل عصبانیت آنان از نظام جمهوری اسلامی ایران است و امروز ملت ایران در منطقه سربلند است.

وی ادامه داد: آمریکا از ابتدا تا کنون خوی استکباری خود را داشته و همواره نشان داده است و از طرفی توهم ابرقدرتی نیز دارد که ملت ایران به برکت رهبری‌های امام راحل و همراهی مردم توانست نظام ستم‌شاهی را در کشور ریشه‌کن کند و شعار نه شرقی و نه غربی را سر دهد که از همان زمان دشمنی آمریکایی‌ها آغاز شد و خواب آمریکایی‌ها از این شعار استقلال طلبی ملت ایران همچنان آشفته است و از آن زمان تاکنون همواره تلاش کردند توطئه‌هایی علیه ملت ایران انجام دهند.

آیت الله سعیدی ادامه داد: این روزها شاهد ادبیات قلدر مآبانه رئیس‌جمهور آمریکا هستیم که نباید عده‌ای در داخل کشور به خود بلرزند و بگویند که به او چیزی بدهیم تا سر جای بنشیند.

دست چدنی آمریکا را پشت دست مخملی اروپا باید دید

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: دست چدنی آمریکا را پشت دست مخملی اروپا باید دید و مسئولان کشور باید با توکل به خداوند به رژیم جنایتکار آمریکا و ترامپ بگویند که ایران اسلامی دیوانه‌تر از تو را سر جایش نشانده و تو را هم سر جایت می‌نشاند.

امام جمعه قم با بیان اینکه رئیس جمهور آمریکا این روزها علیه سپاه پاسداران موضع می‌گیرد، افزود: سرداران سپاه پاسداران در منطقه خاورمیانه، خواب را از چشمان آمریکایی‌ها ربوده‌اند و حضور فعالی دارند و این منطقه را از دست آن‌ها بیرون آورده‌اند و سپاه پاسداران با قدرت الهی و فرماندهی رهبر معظم انقلاب با عزمی راسخ در برابر فاسدان و مفسدان در منطقه ایستاده و همه نقشه‌های آن‌ها را نقش بر آب می‌کند.

شهادت حاج آقا مصطفی تحولی در روند انقلاب ایجاد کرد

آیت الله سعیدی در ادامه با اشاره به اول آبان‌ماه سالروز شهادت حاج آقا مصطفی خمینی، اظهار داشت: این شهید بزرگوار در حرم امام علی علیه السلام مدفون است و شهادت این فرزند برومند امام راحل تحویلی در روند ایجاد انقلاب اسلامی ایجاد کرد که بیت امام راحل نیز می‌بایست پاسدار حرمت حریم امام باشد.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۴۲۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود

سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران در گفت‌وگویی تصویری اظهار کرد: ما به نمایندگی از ملت ایران عملیات وعده صادق را دنبال کردیم و خداوند به ما توفیق داد.

وی افزود: البته اگر هر کسی از مردم بسیار خوب و بی‌نظیر ما که در دنیا مثال زدنی هستند، این مسئولیت را داشتند و این وظیفه به آن‌ها محول می‌شد حتماً همین کار را انجام می‌دادند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران تصریح کرد: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود. از جنایت صهیونیست‌ها در حمله به کنسولگری ایران در دمشق تقریباً ۱۳ روز طول کشید تا عملیات وعده صادق اجرا شد، ما هر روز مطالبه مردم را شاهد بودیم.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما برای انعکاس عملیات وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما جهت انعکاس عملیات وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از عملکرد صداوسیما در قبال عملیات وعده صادق
  • نقش‌آفرینی تحسین‌برانگیز صداوسیما در انعکاس اقدام حماسی «وعده صادق»
  • سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است
  • جنبش دانشگاهی آمریکا خواب را ازچشم قاتلان کودکان غزه ربوده است
  • مخالفت پارلمان آلمان با پیشنهاد تحریم سپاه پاسداران
  • مخالفت پارلمان آلمان با پیشنهاد تحریم سپاه پاسداران + جزئیات