Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار، ایرنا حجت السلام والمسلمین حسن ترابی درخطبه های این هفته نمازجمعه بروجرد افزود: آمریکا به دنبال خروج از برجام نیست و با این بازی های سیاسی به دنبال دائمی کردن برجام و گرفتن توان موشکی واقتدارایران اسلامی است.
وی با بیان اینکه اظهارات اخیر ترامپ علیه ایران از روی خشم و عصبانیت است، اظهار کرد: یکی ازعوامل مهم خشم وعصبانیت رئیس جمهوری آمریکا موفقیت های ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نابود کردن گروه های تروریستی و داعش درمنطقه خاورمیانه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: دولتمردان آمریکا و سران رژیم غاصب صهیونیستی در38 سال پیش ازایران اسلامی سیلی بسیاری خورده اند و این موضوع تاکنون نیز باعث ناراحتی وعصبانیت آنها شده است.
خطیب نمازجمعه بروجرد بیان کرد: ایران بعد ازانقلاب به یک کشورتاثیرگذاردرمنطقه تبدیل شد و دست چپاول گر آمریکا و کشورهای استکباری را ازجمهوری اسلامی قطع کرد.
حجت السلام والمسلمین ترابی افزود: امروز بزرگترین ضربه به گروه های تروریست های دست پرورده آمریکا و صهیونیست ها درمنطقه توسط نیروهای مسلح و سپاه پاسداران انقلاب وارد شده است.
وی بیان کرد: ملت و مسئولان ایران اسلامی نباید ازمکروحیله دشمن غافل شده و او را دست کم گرفته براین اساس ما باید همواره دراوج آمادگی باشیم.
امام جمعه بروجرد اظهار کرد: آماده بودن و بالا بردن توان قدرت نظامی به معنای وقوع جنگ نیست بلکه همواره باید اماده دفاع باشیم و روحیه شهادت طلبی و استقامت ملت ایران سایه جنگ را ازسر کشور برداشته است.
حجت السلام والمسلمین ترابی اضافه کرد: آمریکا در طول عمرانقلاب همواره در صدد ضربه زدن به نظام بوده و تاکنون نیز توان حمله به ایران را نداشته است.
وی با اشاره به اینکه امروز آمریکا عناصر مهم انقلاب و قدرت ملت ایران را هدف قرارداده است، گفت: عناصر قدرت و اقتدار نظام نیروهای مسلح و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که همواره باید توسط ملت ایران حمایت و پشتیبانی شوند.
حجت السلام والمسلمین ترابی ادامه داد: توان موشکی ایران اسلامی یکی از نقاط قوت اقتدار ملت ایران است که باید روز به روز تقویت شود.
وی بیان کرد: برای حفظ اقتدارانقلاب اسلامی باید اقتصاد رونق بگیرد وتحقق این مهم به رفع وابستگی ها کشوربه بیگانگان و پیشرفت و توسعه اقتصادی متصل است.
7273/7190 خبرنگار: علیرضا سلیمانی روزبهانی ** انتشاردهنده: مقداد بهاروند احمدی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۴۲۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناکامی شمشیرباز اپه ایران در گرفتن سهمیه المپیک پاریس

ملی‌پوش اپه ایران به فینال مسابقات انتخابی المپیک آسیا صعود نکرد و موفق به گرفتن سهمیه المپیک در منطقه آسیا نشد.

به گزارش ایسنا، مسابقات شمشیربازی انتخابی المپیک المپیک در منطقه آسیا به میزبانی امارات در حال برگزاری است.

در اسلحه اپه مردان، محمد اسماعیلی نماینده ایران تا مرحله نیمه نهایی پیش رفت اما با شکست مقابل نماینده هنگ‌کنگ از صعود به فینال و کسب سهمیه المپیک پاریس بازماند.

در اسلحه اپه مردان ۲۴ شمشیرباز شرکت کردند و فرد قهرمان سهمیه المپیک پاریس را به دست می‌آورد.

پیش از این زهرا کارگر در فلوره زنان موفق به صعود از مرحله گروهی نشد و سهمیه را به دست نیاورد.

نتایج ملی‌پوش اپه ایران به شرح زیر است:

مرحله گروهی

محمد اسماعیلی: سه پیروزی و دو شکست (صعود به جدول حذفی)

مرحله یک شانزدهم نهایی

محمد اسماعیلی از ایران استراحت داشت.

مرحله یک هشتم نهایی

محمد اسماعیلی از ایران ۱۵ - عبدالعزیز الشتی از کویت ۱۱

مرحله یک چهارم نهایی

محمد اسماعیلی از ایران ۱۵ - لی رانگ از چین تایپه ۱۱

مرحله نیمه نهایی

محمد اسماعیلی از ایران ۱۴ - هو وانگ هانگ از هنگ‌کنگ ۱۵

شمشیربازی ایران فردا (یکشنبه) در سه اسلحه اپه زنان، فلوره مردان و سابر زنان نماینده دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عاقبت سبقت گرفتن با سرعت بالا (فیلم)
  • تلاش آمریکا برای در اختیار گرفتن خلیج فارس محقق نمی‌شود
  • سپاه بزرگ‌ترین نیروی ضد تروریسم جهان است/ آمریکا به دنبال آتش بس در غزه نیست
  • سپاه بزرگترین نیروی ضد تروریسم جهان است/ آمریکا به دنبال آتش بس در غزه نیست
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • در دستورکار قرار گرفتن مولدسازی دارایی‌های شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران
  • مخبر: ایران به دنبال روابط برد - برد با دیگر کشورها است
  • گلایه وزیر راه از بدعهدی صندوق تامین خسارت بدنی​
  • ناکامی شمشیرباز اپه ایران در گرفتن سهمیه المپیک پاریس
  • موضع تازه وزیر دفاع آمریکا درباره عملیات ایران علیه اسرائیل