Web Analytics Made Easy - Statcounter

 موسسه اعتباری ملل اعلام کرد: سپرده گذاران تعاونی اعتباری منحله وحدت که مانده حسابشان تا سی میلیون ریال بوده است و موفق به دریافت ملل کارت شده اند، می توانند وجوه خود را با کارت از شبکه بانکی دریافت کنند.

به گزارش گروه اقتصادی آنا، موسسه اعتباری ملل در پنجمین اطلاعیه خود درباره تعاونی اعتباری منحله وحدت یادآورشده است: سپرده گذارانی که بر اساس اطلاعیه شماره چهار به شعب تعاونی مراجعه کرده و ملل کارت دریافت کرده اند، هم اکنون می توانند وجه واریزی را از شبکه بانکی دریافت یا نسبت به خرید از پایانه های فروشگاهی اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موسسه اعتباری درباره سپرده های بیش از سی میلیون ریال نیز آورده است؛ با توجه به شناسایی میزانی از دارایی های تعاونی وحدت و هماهنگی با مراجع ذیصلاح، در اطلاعیه های بعدی نحوه مراجعه این سپرده گذاران تعیین و اطلاع رسانی خواهد شد.

در این اطلاعیه تصریح شده است که کار شناسایی و رفع مشکلات حقوقی، ثبتی، شهرداری، رفع تصرف و ... از سایر دارایی های تعاونی اعتباری منحله وحدت در حال پیگیری جدی است و به محض حصول نتیجه برای دریافت خط اعتباری به کمک بانک مرکزی اعلام و پس از اخذ مجوز از مراجع ذیصلاح، مراتب به اطلاع سپرده گذاران خواهد رسید.

موسسه اعتباری ملل تاکید کرده است: سپرده گذاران اطمینان داشته باشند، در اولین فرصت، نسبت به ساماندهی و حل و فصل مشکل بوجود آمده تا احقاق حق همه آنان پیگیری های لازم به عمل خواهد آمد.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۴۳۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در زندگی قرآنی، گمراهی راه ندارد

ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه گام نهادن در راه قرآن، باقیات الصالحات است، گفت: هر انسانی که زندگی خود را با قرآن تطبیق دهد، گمراه نخواهد شد.

مالک رحمتی، چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت ماه، در آیین تجلیل از مربیان یک موسسه فرهنگی قرآن و عترت ضمن گرامیداشت مقام معلم گفت: گفتمان و اندیشه‌های انقلاب اسلامی را که توسط شما فعالان فرهنگی در جامعه تبلیغ می‌شود، مدیون و مرهون استاد شهید مرتضی مطهری هستیم.

وی افزود: نقش استاد مطهری در روزآمد کردن اندیشه‌های اسلامی بویژه تبیین نظری نظام جمهوری اسلامی در میان اقشار مختلف مردم بی‌بدیل است. شهید مطهری با قلم، فکر و در نهایت با شهادت خود ارزش‌های انقلاب اسلامی را در جامعه ساری و جاری کرد.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه قرآن معجزه الهی است و هیچ تحریف و شکی در آن راه ندارد، خاطرنشان کرد: فردی که زندگی خود را در ساحت‌های مختلف، با قرآن تطبیق دهد و در زمینه‌های حفظ، قرائت و تفسیر قرآن کریم گام بردارد، گمراه نخواهد شد. 

وی ادامه داد: خوشا به سعادت شما عزیزان که مربی قرآن و ادامه دهنده رسالت پیامبر اکرم اسلام(ص) در تبیین و گسترش مبانی و مفاهیم این معجزه الهی هستید.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، وی با ابراز خرسندی از حضور خود در موسسه فرهنگی قرآن و عترت حورای بهشتی، گفت: گام نهادن در راه قرآن باقیات الصالحات است و بدون شک با اخلاص مربیان این موسسه، انسان‌های بزرگی تربیت و به جامعه تحویل داده خواهد شد. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خیابان‌های بوکان به پارکبانان سپرده می‌شوند
  • پیکر شهید دفاع مقدس پس از ۴۰ سال وارد بوشهر شد
  • پدر شهید جعفر بابازاده آسمانی شد
  • ورود پیکر شهید دفاع مقدس به بوشهر پس از ۴۰ سال
  • خیابان های بوکان به پارکبانان سپرده می شوند
  • در زندگی قرآنی، گمراهی راه ندارد
  • پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری
  • کمک میلیاردی یک موسسه خیریه به نیازمندان قزوینی
  • واکنش کیهان به گزارش بی بی سی در باره نیکا شاکرمی
  • پاسخ کیهان به گزارش بی بی سی در باره نیکا شاه کرمی