Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دفتر زنان و خانواده استانداری آذربایجان‌غربی گفت: باید تمام توان خود را برای معرفی زنان شهیده به عنوان اسطوره های صبر و مقاومت بکار گیریم.

به گزارش ایسنا، شهلا تاجفر در جلسه‌ای که با محوریت اقتصاد مقاومتی و ابلاغ سیاست‌های معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و همچنین موضوع برگزاری کنگره ملی 12 هزار شهید استان برگزار شد، بر لزوم شناساندن و نهادینه سازی فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و افزود: باید تمام توان خود را برای معرفی زنان شهیده به عنوان اسطوره های صبر و مقاومت بکار گیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برگزاری اجلاسیه زنان کنگره ملی12 هزار شهید استان آذربایجان‌غربی در آذرماه سال جاری و در راستای پیام مقام معظم رهبری به کنگره 7000 زن شهیده کشور، معرفی و تبیین الگوی سوم زن مسلمان ایرانی را از مهمترین و اولویت دارترین اهداف اجلاسیه برشمرد و افزود: تمام توان خود را در جهت الگودهی و شناساندن زن مسلمان ایرانی و الگوی سوم به ویژه زنان شهیده به عنوان اسطوره های صبر و مقاومت به بانوان و خانواده ها بکار خواهیم گرفت.

تاجفر در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تاکید بر استفاده از ظرفیت و سرمایه اجتماعی بانوان، از ارائه بسته حمایتی زنان شاغل توسط معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری خبر داد و اظهار امیدواری کرد: با تصویب بسته حمایتی مذکور شاهد گشایش و رفع بسیاری از مسائل و مشکلات حوزه زنان خواهیم بود.

مدیرکل دفتر زنان و خانواده استانداری آذربایجان غربی همچنین اشاعه فرهنگ قرض الحسنه را در راستای احقاق حقوق شهروندی از الزامات توسعه پایدار و در جهت رونق اشتغال و کارآفرینی اجتماعی قلمداد کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۴۳۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«صفر» شدن تعداد زنان سرپرست خانوار پشت نوبت حمایت بهزیستی

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده از «صفر» شدن زنان سرپرست خانوار پشت نوبت حمایت بهزیستی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، انسیه خزعلی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس در خصوص زنان سرپرست خانوار در صف انتظار حمایت نوشت:

«امروز مشاوران زن دستگاه‌های اجرایی مهمان بهزیستی بودند و خبرهای خوب یکی پس از دیگری...

بعد از خبر تعطیل شدن برخی شیرخوارگاه‌ها و سپردن نوزادان به خانواده‌ها، امروز خبر صفر شدن عدد زنان سرپرست خانوار در صف انتظار و مورد حمایت قرار گرفتن همه کسانی که در نوبت بودند، موجب آرامش شد.»

کد خبر 747164

دیگر خبرها

  • تصویری از اسطوره تنیس زنان در صحرای سوزان دبی
  • معرفی نامزدهای جایزه ادبیات داستانی زنان
  • طب ایرانی زمینه ساز توریسم درمانی در کشور
  • مقاومت اسطوره‌ای ۲۰۰ روزه و چند نکته درباره سخنان ابوعبیده
  • سرمربیان تیم‌های ملی کبدی مردان و زنان معرفی شدند
  • «صفر» شدن تعداد زنان سرپرست خانوار پشت نوبت حمایت بهزیستی
  • ایثارگری‌های جبهه مقاومت ‌برای نسل جدید بازگو شود
  • انسیه خزعلی بیان کرد؛ خبر خوب درباره زنان سرپرست خانوار
  • خبرهای خوب مقابله با آسیب‌های اجتماعی مرتبط با زن و خانواده
  • حمایت از همه زنان سرپرست خانوار نیازمند