Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه صحبت‌های ترامپ این فایده را داشت که باطن خود را به صورت واضح نشان داد، گفت: ترامپ نشان داد که یک هیئت حاکمه‌ای وجود دارد که سیاست‌ها را تعیین می‌کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاصفهان، آیت‌الله سید‌ابوالحسن مهدوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان اظهار داشت: سخنان رئیس‌جمهور آمریکا نشانه راهبرد جدید این کشور است، همه دیدیم که این سخنان چیز جدیدی نبود، ضمن اینکه اصلاً قابل جواب دادن نیز نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: رئیس‌جمهور آمریکا به ایران توهین کرد اما ترامپ در سخنرانی خود به جای اینکه به دولت ایران اشاره کند به حضور متکبرانه آمریکا در منطقه اشاره کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: آمریکایی‌ها همواره حالت فریبکارانه و زورگویانه در صحبت‌های خود با ملت‌ها و دولت‌ها دارند و به تعبیر رهبر معظم انقلاب این سخنان حالت خبیثانه داشت.

وی گفت: اینکه ترامپ عاقل است یا دیوانه مهم نیست، مهم این است که ما باید عاقلانه عمل کنیم، در همین زمینه مسئولان ما موضع‌گیری‌های زیبایی داشتند و به موقع جواب او داده شد.

آیت‌الله مهدوی بیان کرد: ترامپ فقط در یک سخنرانی خود در سازمان ملل 20 دروغ گفت، سازمان ملل خود این موضوع را بیان کرد، اینها مسائلی است که در فرهنگ و تاریخ آمریکا عادی است.

امام جمعه موقت اصفهان افزود: ما باید به رئیس‌جمهور آمریکا بگوییم قبل از اینکه آمریکا به‌وجود بیاید خلیج فارس وجود داشته و این موضوع در کتاب‌های خودشان هم تبیین شده است، آن‌ها باید بدانند به کوری چشمشان خلیج فارس همیشه بوده و خواهد بود.

آیت‌الله مهدوی با اشاره به اینکه صحبت‌های ترامپ این فایده را داشت که باطن خود را به‌صورت واضح نشان داد، گفت: ترامپ نشان داد که یک هیئت حاکمه‌ای وجود دارد که سیاست‌ها را تعیین می‌کند، ما اگر مرگ بر آمریکا می‌گوییم، به معنی مرگ بر مجریان و سیاست‌های آمریکا است، اگر پرچم آنها سوزانده می‌شود به این معنی است که سیاست آمریکایی‌ها به آتش کشیده می‌شود.

وی تصریح کرد: بیداری یک عده کم است که هنوز به صحبت‌های ترامپ دل خوش کرده‌اند، خداوند در قرآن می‌گوید تا شما همراه افکار آنها نشوید آنها با شما یکی نخواهند شد.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به سخنان رهبر انقلاب بیان کرد: ایشان همواره بر حفظ روحیه انقلابی تأکید می‌کنند، من از مسئولان استانی خود نیز خواهش می‌کنم که مشخص کنند چه حمایت‌هایی از جوانان انقلابی کردند و این مطالبه همه مردم است.

آیت‌الله مهدوی خاطرنشان کرد: مردم وظیفه خود را در مناسبت‌های مختلف با بصیرت انجام می‌دهند و این نشانه نجابت مردم است، نباید این آرامش را به‌هم زد، مسئولان نگویند تغییری ایجاد کنیم، ما نمی‌توانیم از خط قرمزها عبور کنیم، بلکه باید خطاب به آنها گفت اگر می‌خواهید تغییری ایجاد کنید باید در مشکلات مردم تغییر ایجاد کنید. حقوق کارگران را بدهید تا تغییر ایجاد شود و به درد کسانی برسید که شغل داشته و اکنون بیکار شده‌اند.

انتهای پیام/

R41346/P41362/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۴۳۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور پیشین آمریکا و نامزد فعلی انتخابات ریاست جمهوری پیش رو طرحی را برای حل مسالمت آمیز اوکراین تدوین کرده است.

براساس گزارش دیلی تلگراف، رئیس جمهور سابق آمریکا تا زمان انتخابات طرح خود درباره اوکراین را علنی نخواهد کرد.

پیشتر ترامپ در پایان ماه آوریل در مصاحبه‌ای با تایم گفته بود که در صورت انتخاب شدن به اوکراین کمکی نخواهد کرد مگر اینکه اروپا وارد عمل شود. «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور پیشین آمریکا که اکنون نامزد اصلی جمهوری خواهان برای رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری این کشور در سال ۲۰۲۴ به شمار می‌رود، درباره کمک آمریکا به اوکراین در صورت بازگشت به کاخ سفید گفته بود: «در بازگشت به کاخ سفید به کی‌یف کمک خواهم کرد اما به این شرط که اتحادیه اروپا نیز باید هزینه را پرداخت کند.»

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا گفت که اروپا نیز باید سهم خود را در کمک به اوکراین بپردازد.

ادعای ترامپ در حالی صورت گرفته است که گفتگوی هیأت‌های آمریکا و اوکراین پیرامون توافقنامه امنیتی بلندمدت میان دو کشور از روز سه شنبه گذشته بار دیگر آغاز شده است.

بر اساس اعلام رسانه‌ها، وزارت امور خارجه آمریکا در این ارتباط خبر داد که هیأت‌های ایالات متحده و اوکراین در مورد ادامه مذاکرات بر سر توافقنامه امنیتی بلندمدت بین واشنگتن و کی یف گفتگو کردند.

این در حالی است که وادیم اسکپتسکی معاون رئیس کل اطلاعات وزارت دفاع اوکراین از سقوط قریب الوقوع شهر راهبردی این کشور به دست روس‌ها خبر داد.

وی افزود: سقوط شهر راهبردی جاسوف یار به دست نیروهای ارتش روسیه حتمی است.

این مقام اوکراینی با اشاره به تنگایی که نیروهای این کشور در ارتفاعات شهر چاسوف یار با آن دست و پنجه نرم می‌کنند از سقوط این شهر مشابه شهر آودیواکا در آینده نزدیک خبر داد.

وی به اهمیت راهبردی این شهر برای نیروهای اوکراینی اشاره کرد و گفت: تسلط روس‌ها بر این شهر راه برای تسلط آنها بر شهرهای بزرگ در دونتسک هموار خواهد کرد.

این درحالی است که پیش از این الکساندر سیرسکی فرمانده ارتش اوکراین از اوضاع سخت نیروهای این کشور در خطوط نبرد خبر داده بود.

سرگئی شویگو وزیر دفاع روسیه هفته گذشته اعلام کرده بود که نیروهای روسی در حال حاضر ابتکار عمل را در جبهه‌ها در دست دارند.

طی روزهای گذشته روس‌ها بر بردیچی، بوگدانوفکا، نوومیخلوفکا، سیمینوفکا و پرفومایسکو مسلط شده‌اند.

کد خبر 6096075

دیگر خبرها

  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا
  • ترامپ بهترین دوست اسرائیل!
  • آیت‌الله حسینی همدانی: هنوز سران بعضی کشورها که باید در خط مقدم مبارزه با اسرائیل باشند خوابند/ دانشجویان باطن حقوق بشر آمریکایی را نمایان کردند/ هیچ‌کدام از رسانه‌هایشان نمی‌توانند برخورد پلیس را عادی جلوه دهند
  • آماده شدن ناتو برای جنگ با روسیه/ افشای طرح بزرگ ترامپ برای پایان جنگ اوکراین
  • ترامپ طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد، اما ...
  • تایمز: ترامپ طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد
  • تایمز: ترام طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد
  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین
  • واکنش تند میثاقی به صحبت‌های پیرمرد سپاهانی؛ بیجا می‌کنی حرف می‌زنی!