Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@17:55:47 GMT

پلمپ کشتارگاه غیر مجاز در پیرانشهر

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۴۳۹۸۵

پلمپ کشتارگاه غیر مجاز در پیرانشهر

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ حمید فیضی سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان پیرانشهر در:یک واحد کشتارگاه غیر مجاز دام درشهرستان پیرانشهر به دلیل کشتار غیر مجاز و تخلف بهداشتی پلمپ شد.وی افزود در بازدید سرزده از محل دامداری در حومه شهر پیرانشهر که به صورت غیر مجاز نسبت به احداث محل کشتار دام اقدام نموده بود، مشاهده گردید سه راس دام سبک در محل دامداری کشتار شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  لذا در راستای حفظ بهداشت عمومی جامعه  و ارتقاء بهداشت عمومی ،  شبکه دامپزشکی شهرستان پیرانشهر با پیگیریهای انجام یافته و ، با همکاری اداره نظارت بر اماکن عمومی با حکم دادستان شهرستان پیرانشهر سالن  کشتارگاه غیر مجاز  پلمپ و تعطیل گردید . و گوشت­های غیر مجاز از چرخه مصرف خارج و معدوم سازی گردید.

 دکتر فیضی گفت: بر اساس برنامه های سازمان دامپزشکی کشور کلیه کشتارگاه های سنتی به لحاظ دارا نبودن شرایط لازم بهداشتی بایستی در کشتارگاههای صنعتی تجمیع گردند. تا استاندارد های بهداشتی در تولید و استحصال گوشت رعایت شده و سلامتی مصرف کنندگان تضمین گردد .

 وی ضمن قدردانی از شهروندان درخواست نمود در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی ، مراتب را با شماره تلفن44222495 و یا 1512 اطلاع دهند.

انتهای پیام/ح

کشتارگاه غیر مجاز در پیرانشهر پلمپ شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۴۳۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان به ریاست فرماندار پیرانشهر و اعضای شورا با محوریت هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری مرحله اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ و امتحانات نهایی خرداد ماه با بررسی موضوعات "نحوه برگزاری آزمون، آماده سازی مکان های برگزاری امتحانات، رفع نواقص و هماهنگی ارگانها و نهاد های اداری و امنیتی دخیل در امر برگزاری امتحانات و آزمون سراسری کنکور در شهرستان پیرانشهر" در محل فرمانداری برگزار گردید.   مرحله اول کنکور سراسری در شهرستان پیرانشهر با ۱٫۸۸۷ نفر داوطلب در گروههای آزمایشی هنر، علوم انسانی ریاضی، علوم تجربی و زبان خارجه در روزهای پنجشنبه و جمعه(۶ و ۷ اردیبهشت ماه) هم‌زمان با سراسر کشور برگزار میشود.

دیگر خبرها

  • حذف بیش از ۳ تن مرغ غیر قابل مصرف از چرخه مصرف انسانی
  • شناسایی و پلمپ کارگاه غیرمجاز تولید چیپس سیب زمینی در سامان
  • کشتار غیر مجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی
  • پلمب یک واحد قصابی در شهرستان آوج
  • کشتار غیرمجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی
  • کشتار غیرمجاز دام در روستاهای گردشگری معضل جدی است
  • تأسیس شهرک ضایعاتی‌ها در شهرستان کرمانشاه
  • ۲۲ عطاری متخلف در قم طی سال گذشته پلمپ شدند
  • جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان پیرانشهر
  • بانه ، قطب تولید گوشت مرغ در استان