Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدرضی شکوری در خطبه های نماز جمعه خوی افزود: عمل نکردن به تعهدات بین المللی، اتخاذ مواضع غیر منطقی علیه کشورهای جهان، ایراد اتهامات واهی علیه مخالفان، گره زدن سرنوشت خود به رژیم غاصب صهیونیستی، حمایت علنی از تروریست های خطرناک تکفیری، تحریک مردم داخل آمریکا علیه خود با اجرای دستورالعمل های غیرعادی ترامپ از جمله مواضع سوال برانگیز دولتمردان آمریکاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: گسترش ناامنی و درگیری در آمریکا به دلیل حمایت رئیس جمهوری از نژادپرستان، استفاده از الفاظ رکیک و فحاشی علیه مخالفان، از دست دادن هم پیمانان غربی خود به خاطر مواضع غیر دیپلماتیک نیز از دیگر اقدامات خصمانه و خارج از عرف آنان است.
خطیب جمعه خوی با اشاره به خطبه امام زین العابدین(ع) در مسجد اموی شام در دوران اسارت، گفت: این خطبه یزید و بنی امیه را رسوا کرد و بیان ویژگی های اهل بیت(ع)، معرفی کردن خود و بیان ستمگری های بنی امیه از محورهای مهم خطبه امام زین العابدین(ع) بود.
وی با اشاره به فرا رسیدن دوم صفر، سالروز شهادت زید بن علی گفت: حضرت زید فرزند امام زین العابدین(ع) بود که در سال 121 ق با انگیزه خون خواهی امام حسین(ع) با گروهی از شیعیان کوفه ضد دولت اموی (هشام بن عبدالملک) قیام کرد ولی به علت بی وفایی کوفیان تنها ماند و به شهادت رسید
وی ادامه داد: زید مردی عابد، فقیه، بخشنده و دلیر بود و به خاطر امر به معروف و نهی از منکر و خون خواهی حسین(ع) با شمشیر قیام کرد.
به گزارش ایرنا،‌ شهرستان 385 هزارنفری خوی در شمال آذربایجان غربی واقع شده و دومین شهر پرجمعیت این استان است.
7133/3072
** خبرنگار: سعید فرجی ** انتشار: علیرضا فولادی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۴۴۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضایی: دولتمردان غربی دست از حماقت بردارند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، محسن رضایی با انتشار متنی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: بحران ارزش‌های لیبرال در مقابل مقاومت انسان‌های آزادیخواه از غزه به سرعت در حال انتقال به درون غرب است.

وی افزود: به گونه‌ای که رهبران غربی برای نجات رژیم صهیونسیتی و نتانیاهو در برابر ارزش‌ها و دانشگاه‌های خود ایستاده‌اند. دولتمردان غربی دست از حماقت بردارند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رشیدی: برخورد با دانشجویان آمریکایی نشان‌دهنده دموکراسی پوشالی آمریکاست
  • گزیده خطبه های نماز جمعه شهرهای کهگیلویه و بویراحمد
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 
  • رضایی: دولتمردان غربی دست از حماقت بردارند
  • عملیات وعده صادق سیلی محکمی بر چهره رژیم صهیونیستی بود
  • نماز جمعه سنندج
  • امپراطوری رسانه ای دشمن در جنگ غزه شکست خورده است
  • امام جمعه تهران: مذاکره موشکی نکردیم، نمی‌کنیم و نخواهیم کرد /وقتی می‌گوییم می‌زنیم محکم می‌زنیم /در مساله عفاف و حجاب دوقطبی شکل ندهید
  • دستور امام جمعه تهران به وزیر کار دولت رئیسی /نیروهای مسلح اجازه کمترین تعرض به کشور را نمی دهند
  • توزیع روزانه پیاز به ۴۰۰ تن رسید