Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز از شهریار، حجت‌الاسلام و‌المسلمین جعفر رفیعی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهریار با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع) اظهار داشت: پنج صفت در بین مردم کم تقسیم شده که اولین آن یقین است و دومین مورد قناعت است و امروز کم انسانی پیدا می‌شود که در امور دنیا حرص نخورد و اگر واقعه کربلا رخ داد به خاطر حرص ظالمان و یزیدیان زمان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه تصریح کرد: صفات بعدی صبر و شکر هستند و علت پیروزی شیطان در اقدامات خود این است که اجازه شکرگذاری به بنده‌ها را نمی‌دهد و همه این موارد وقتی کامل می شود که عقل باشد، عقل بدین معنا که با آن خداوند رحمان پرستش و جنت الهی کسب شود، عقل آن است که هم برای هم و هم برای دنیا تلاش کنیم و هم برای آخرت.

امام جمعه موقت شهریار در ادامه با بیان اینکه فتنه گری برخی افراد در کشور بر اثر بی تقوایی است عنوان کرد: به تازگی و پس از شکست وهابیت و داعش به دست مدافعان حرم با وجود مهره خود فروخته غرب و رژیم صهیونیستی رفراندمی در کردستان انجام شد، دشمنان به دنبال این بودند که نقشه جدیدی را در منطقه رقم بزنند و کانون های فتنه را در این تشکیل دهند، که همه اینها با حضور و بصیرت مردم آن کشور شکست خورد.

رفیعی همچنین تصریح کرد: برخی به دنبال جدا کردن مسئله ترامپ از دولت‌های قبلی آمریکا هستند؛ اما سیاست آنها فرقی نمی‌کند و فقط ترامپ چهره آمریکا را واضح‌تر نشان می‌دهد، طبیعت و ماهیت امریکا ظلم و استکبار است؛ چرا که در صد سال گذشته ۵۰ کودتا را این کشور ایجاد کرده تا به خواسته‌های خود برسد و نقطه‌ای نیست که از این مستکبران متضرر نشده باشد.

وی با اشاره به یاوه‌گویی های اخیر ترامپ عنوان کرد: ملت ما آزادی‌خواه هستند و پشت سپاه پاسداران انقلابی خواهند ایستاد و ولایت فقیه را در همه حال حمایت و پشتیبانی می‌کنند، دشمنان هر لحظه به دنبال بد عهدی هستند و تنها راه مقابله با آنان این است که خودکفا باشیم و زمینه نقش آفرینی مردم در تولید و خدمات را فراهم کنیم و در مقابل واردات بی رویه بایستیم.

امام‌جمعه موقت شهریار در پایان خاطرنشان کرد: امروز باید مراقب باشیم که دشمنان با ترفندی به مسائل موشکی ما دست اندازی نکنند و این را به آنها میگوییم که این خواب آنها هیچگاه تعبیر نخواهد شد و در این میان باید مراقب روشنفکران غرب زده بود که ماجرای کاپیتولاسیون دوباره تکرار نشود.

انتهای پیام/

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۴۵۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای ویدئوی وایرال شده عروس ۱۴ ساله! + واکنش فوری پلیس فتا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس «این شما و این کوچک‌ترین عروس سالن زیبایی ما که فقط ۱۴ سالشه. ببینید چقدر قشنگ شد!» این صحبت‌های خانم آرایشگر در ویدیویی است که در آن دختری نوجوان خودش را عروس معرفی می‌کند و از محاسن ازدواج در سن پایین می‌گوید.
این ویدیو در فضای مجازی واکنش‌های منفی کاربران به خصوص فعالان حوزه کودک را به دنبال داشت و کاربران با پیش کشیدن موضوع «کودک همسری» نسبت به آن واکنش نشان دادند.
اما رئیس پلیس فتای تهران داوود معظمی‌گودرزی دیروز ۱۳ اردیبهشت گفت که پس از بررسی موضوع و احضار مدیر سالن زیبایی به پلیس فتا، مشخص شد موضوع ازدواج این کودک یک «سناریوی تبلیغاتی» بوده که مدیر آرایشگاه «برای جذب مشتری» و «دنبال‌کننده در اینستاگرام» اجرا کرده و «ازدواج دختر۱۴ ساله صحت ندارد.»
سوء استفاده از کودکان در فضای مجازی برای جلب توجه و افزایش فالوئر برای درآمدزایی موضوع تازه‌ای نیست. مدتی قبل هم پلیس فتا پدری که برای جذب دنبال‌کننده در پیج شخصی اینستاگرام فرزندش را به بیان فحش‌های رکیک و شرب خمر تشویق کرده و فیلم هایش را در فضای مجازی منتشر کرده بود، برخورد کرد.
پلیس فتا با اعلام توضیحات بیشتری از پرونده ویدیوی تبلیغاتی آرایشگاه اعلام کرد دختر نوجوان ویدیو «فرزند یکی از مشتریان سالن زیبایی» بوده که مدیر آرایشگاه برای ساخت کلیپ «با رضایت مادرش»، صورت او را به عنوان تازه عروس آرایش کرده است اما پس از ورود پلیس فتا صفحه اینستاگرامی سالن زیبایی از دسترس خارج شد و خانم آرایشگر برای ادامه روند رسیدگی به پرونده سوءاستفاده از این کودک مطابق قانون حمایت از اطفال و نوجوانان راهی دادسرا شد.

کد خبر 849035 برچسب‌ها دختران خبر مهم کودکان پلیس فتا اینترنت - اینستاگرام

دیگر خبرها

  • حماس: عملیات «کرم ابو سالم» پیامی بود مبنی بر آمادگی مقاومت برای مقابله با دشمن
  • حمدان: عملیات کرم ابو سالم نشانه آمادگی مقاومت بود
  • دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و موج سواری است/ ان‌شاءالله شاهد انتخابات میان دوره‌ای با شکوه باشیم
  • رئیس‌جمهور: دشمن به‌دنبال ایجاد ناامنی و موج‌سواری است / ان‌شاءالله شاهد انتخابات میان‌دوره‌ای با شکوه باشیم
  • دشمن با ترویج بی حجابی قصد ضربه زدن به اسلام را دارد
  • مراقب باشیم آمار نامتوازن کنکور روح خانواده را زخم نکند
  • رئیس شورای عالی نظام پزشکی: مراقب باشیم دوران طلایی پزشکی ایران افول نکند
  • مراقب باشیم دوران طلایی پزشکی ایران افول نکند
  • ماجرای ویدئوی وایرال شده عروس ۱۴ ساله! + واکنش فوری پلیس فتا
  • گسترش بصیرت، بهترین ابزار مقابله با جنگ فرهنگی دشمنان است