Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز،  دیدار تیم‌های استقلال و نساجی قائم‌شهر از ساعت 16:45 در حالی آغاز می‌شود که بیش 8 هزار تماشاگر نساجی مازندران در ضلع جنوبی ورزشگاه مستقر شده و تیم محبوب خود را تشویق می‌کنند. همچنین حدود 5 هزار تماشاگر تیماستقلال نیز در ورزشگاه حاضر هستند که با این حساب نزدیک به 14 الی 15 هزار نفر تا آغاز مسابقه در ورزشگاه حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* نحوه پوشش لباس‌های تماشاگران این دو تیم باعث این مسابقه به دیداراستقلال پرسپولیس و یااستقلال تراکتورسازی در ورزشگاه آزادی تشبیه شود.

* هنگامی که بازیکنان تیماستقلال مشغول گرم کردن بودند تماشاگران این تیم شعار می‌دادند استقلال به شهر ما خوش آمدی، این شعار به این علت سر داده شد که تماشاگران نساجی از تماشاگراناستقلال در ورزشگاه آزادی بیشتر هستند.

* در فاصله 10 دقیقه مانده به آغاز مسابقه روی سکوهای تماشاگران مازندرانی درگیری ایجاد شد که بلافاصله نیروی انتظامی وارد عمل شده و به این قائله پایان داد.

* شفر سرمربی آلمانی تیماستقلال با شال آبی‌رنگ به هنگام گرم کردن بازیکنان تیمش وارد زمین شد و به ابراز احساسات آنها پاسخ داد حرکت شفر مشابه حرکتی بود که طی سال‌های اخیر زیگو بگوویچ، مانوئل ژوزه و برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس انجام داده بودند و سرمربیاستقلال هم امروز این کار را تکرار کرده و با شال آبی‌رنگ به ابراز احساسات تماشاگران پاسخ داد.

* پسر شفر سرمربی آلمانیاستقلال که دو روز پیش به تهران سفر کرده است، با حضور در جایگاه ویژه مسابقه آبی‌پوشان مقابل نساجی را تماشا کرد.

* هنگامی که عادل فردوسی‌پور گزارشگر مسابقه امروز قصد ورود به جایگاه گزارشگران صدا و سیما را داشت، مأمور مستقر در جایگاه وی را نشناخت و اجازه ورود او را نمی‌داد. وی خطاب به فردوسی‌پور گفت اجازه بدهید اول در مورد شما سؤال بپرسم بعد اجازه ورود شما را می‌دهم که با معرفی فردوسی‌پور توسط اطرافیان وی به جایگاه خود رفت.

* علی قربانی مهاجم تیم فوتبالاستقلال بر عکس درون‌تیمی آبی‌پوشان پیراهن سفید بر تن داشته که روی آن تصویر یک شهید حک شده است.

* همانطور که مهدی پاشازاده پیش از شروع مسابقه و در کنفرانس خبری اعلام کرده بود به سمت هیچ کدام از نیمکت‌نشیناناستقلال نرفت و از بازیکنان تیمش خواست روی نیمکت قرار بگیرند.

*مهدی پاشازاده سرمربی نساجی پیش از بازی توسط هواداران تیماستقلال مورد تشویق قرار گرفت.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۴۵۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکنان تراکتور تا بازی استقلال ممنوع‌ از مصاحبه شدند

 به گزارش تابناک، دیدار تراکتور و استقلال هفته جاری در تبریز برگزار خواهد شد. این مسابقه برای آبی‌پوشان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و حتی می‌تواند شرایط جدولی دو تیم سرخابی در صدر جدول را دچار تغییر و تحول کند و بر همین اساس چشم پرسپولیسی‌ها هم به نوعی به این دیدار است تا دیگر تیم قرمز لیگ برتر که حمید مطهری را به عنوان یک مربی پرسپولیسی روی نیمکتش می‌بیند، با کشیدن ترمز استقلال در تبریز، کار را برای پرسپولیس راحت‌تر کند.
 

اما این مسابقه برای تراکتوری ها از جهات دیگری حائز اهمیت است. تی‌تی‌ها این فصل در پنج مسابقه‌ای که با استقلال، پرسپولیس و سپاهان داشته‌اند حتی یک بار هم برنده نشده‌اند تا این ناراحتی و غم بزرگ بین طرفداران این تیم وجود داشته باشد و حتی یکی از عمده دلایل انتقادات به پاکو خمز همین موضوع بود و حالا تراکتور در آخرین مسابقه این فصل برابر یک تیم مدعی می‌خواهد این حسرت را به پایان برساند.

در همین راستا باشگاه تراکتور ترجیح داده برای کنترل شرایط پیش از بازی برابر استقلال و عدم ایجاد تنش‌ها و حساسیت‌ها، بازیکنان خود را تا برگزاری بازی با آبی‌ها ممنوع‌المصاحبه کند و از بازیکنان این تیم در تمرین دیروز خواسته شده، تا انجام این بازی مهم گفت‌وگویی با رسانه‌ها نداشته باشند.

دیگر خبرها

  • بازیکنان تراکتور تا بازی استقلال ممنوع‌ از مصاحبه شدند
  • جریمه 350 میلیون تومانی باشگاه استقلال خوزستان
  • حکم کمیته انضباطی برای تکرار یک دیدار تعیین‌کننده
  • رای کمیته انضباطی به برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - فجر
  • ستاره جوان استقلال را از برزخ خارج کنید!
  • ۲ تدبیری که مانع «قبض روح» فوتبال می‌شود
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند
  • رجائیان: در جایگاه CIP پرسپولیس را تشویق می‌کردند!
  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم