Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماز عبادی سیاسی جمعه اصفهان در مصلای بزرگ امام خمینی (ره).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۴۵۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهتزاز پرچم ۱۴۴ متری حرم امام رضا (ع) در میدان نماز اسلامشهر

پرچم ۱۴۴ مترمربعی بارگاه نورانی امام رضا(ع) در آستانه ورود به دهه کرامت در میدان نماز ورودی شهر اسلامشهر به اهتزاز درآمد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اسلامشهر، در آستانه ولادت باسعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و آغاز برنامه‌های دهه کرامت و با حضور مسئولان شهرستانی و اقشار مختلف مردم، پرچم 144 متر مربعی بارگاه نورانی امام رضا(ع) در میدان نماز ورودی شهر اسلامشهر برافراشته شد.

در این مراسم که با همخوانی صلوات خاصه امام رضا (ع) آغاز شد، خادمین حرم حضرت معصومه(س) با همراه داشتن پرچم بارگاه نورانی کریمه اهل بیت فضا را به عطر حرم معطر ساختند.

همچنین در حاشیه این مراسم از پدر و مادر محترم مرحوم سید محمد صالح صیف که اهداء کننده اعضای بدن فرزند خود و نجات دهنده جان پنج نفر از هموطنان بودند، قدردانی شد.

اختتامیه جشنواره جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت + تصویر

به گزارش تسنیم، پرچم سبز متبرک به نام امام رضا(ع) به همت خادمیاران رضوی و عاشقان و شیفتگان امامت و ولایت در میدان ورودی شهر برافراشته شد تا بار دیگر نام پرافتخار امام رضا(ع) بر فراز شهر اسلامشهر قرار گیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گرفتاری‌های ما در چه چیزی ریشه دارد؟
  • اهتزاز پرچم ۱۴۴ متری حرم امام رضا (ع) در میدان نماز اسلامشهر
  • امام جمعه اصفهان: حج، تمرین فشرده بندگی است
  • درگذشت امام جماعت مسجدی در اندونزی هنگام نماز صبح+ فیلم
  • اختتامیه نخستین جشنواره قلب شهر برگزار می‌شود
  • روش تربیتی امام خمینی(ره) و نقطه اوج حکومت مهدوی
  • قدردانی ائمه جمعه استان از پلیس برای اجرای موفق طرح نور
  • دیدار ائمه جمعه خراسان جنوبی با حجت الاسلام و المسلمین عبادی
  • نوای زیبای تلبیه در حسینیه امام خمینی(ره)
  • فیلم/ نوای زیبای تلبیه در حسینیه امام خمینی(ره)