Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان قرچک گفت: اسلام، دین عقلانیت، معنویت و عدالت است و محور حرکت مسئولین در نظام اسلامی باید این ملاک ها برتر باشد.
وی افزود: نفوذ اندیشه های بیگانه به داخل کشور از دو طریق دوستان جاهل و غافل، دشمنان آگاه و مغرض صورت می گیرد، تا اصل اسلام مورد هجمه قرار گیرد و در این میان نفوذ و رخنه فرصت طلبان بزرگترین آفت به حساب می آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: یکی از توطئه هایی که امروز توسط بیگانگان طراحی و عناصر وابسته داخلی آن را اجرای می کنند، حرکت مراکز علمی و دانشگاهی بر محور مبانی فکری غربی است .
اسماعیلی تأکید کرد: توطئه دیگر دشمنان نظام، تهمت زدن ، دروغ بستن و ترور شخصیت عناصر مفید و صالح این نظام است و این توطئه با هدف کاهش قدرت ولایت و تضعیف جایگاههای انقلابی و ولایی صورت می گیرد.
وی بیان کرد: دشمنان قسم خورده نظام که شکست های خود را به واسطه جایگاه والای ولایت فقیه می بینند، در تلاشند تا این جایگاه را تضعیف کنند چرا که وضعیت رو به رشد ایران منطقه به برکت سیاست و درایت رهبر بصیر و فرزانه انقلاب اسلامی حاصل شده است.
امام جمعه شهرستان قرچک با اشاره به سخنان ترامپ در خصوص ایران گفت : در بحث برجام آمریکایی ها مثل همیشه با شیطنت مدرن وارد شدند و با جلو انداختن اروپایی ها ، تلاش دارند قدرت دفاعی و موشکی ایران را بگیرند.
خبرنگار: سید حسن میری**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7254//1348

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۴۵۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محیا اسناوندی: تلاش کردم بی‌حاشیه باشم، رسانه اجازه نمی‌دهد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این روزها برنامه «از مامان بگو» روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود، برنامه‌ای گفت‌وگو محور که به جایگاه مادران می‌پردازد، مادرانی که به قول محیا اسناوندی، مجری برنامه امت ساز هستند. در ادامه متن کامل این گفت‌وگو را می‌خوانید.

اسناوندی درباره اجرا در برنامه «از مامان بگو» می‌گوید: «در برنامه از «مامان بگو» یک احترام، حیا و متانتی را در اجرا آوردم، چرا که ما درباره مادران ایرانی و برای مادران ایرانی برنامه می‌سازیم، مادرانی که پشت رفتار، کردار و صحبت‌هایشان یک متانت و حیایی وجود دارد.»

او درباره پر حاشیه یا کم حاشیه بودن مجری تلویزیون می‌گوید: «نمی‌توانم بگویم انسان بی‌حاشیه‌ای هستم، چرا که فضای رسانه اجازه بی‌حاشیه بودن را به آدم نمی‌دهد و حتی اگر ما به دنبال حاشیه نباشیم، حاشیه به سراغ ما می‌اید؛ اما با تمام این شرایط تلاش کردم که هیچگاه خودم حاشیه‌ سازی نکنم و محیای اسناوندی را از این فضا دور نگه دارم.»

این مجری در پاسخ به این پرسش که برنامه «از مامان بگو» چقدر تلاش دارد تا جایگاه مادران و زنان این سرزمین را به تصویر بکشد می‌گوید: «بسیار تلاش داشته چرا که مادران امت‌ساز هستند. وقتی یک مادری فرزند خود را تربیت می‌کند، نوه‌های خود را تربیت می‌کنند و میزان تاثیرگذای آن‌ها به یک نسل محدود نمی‌شود، بلکه آن‌ها تا چندین نسل را تربیت می‌کنند. این برنامه بی‌نهایت به جایگاه مادران توجه داشه است.»

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888298

دیگر خبرها

  • قدرت نیروهای مسلح ایران در دنیا کم‌نظیر است
  • جنگ نرم و تضعیف اعتقاد جوانان از اهداف امروز دشمنان است
  • هوشیار باشیم توطئه انشقاق بین مردم و نظام عملیاتی نشود
  • شروط روسیه برای مذاکره با آمریکا درباره اوکراین
  • یاد شهدا همواره موجب خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان شده است
  • شروط کرملین برای مذاکره با آمریکا
  • قدرت نمایی ایران مقابل آمریکا با این موشک هایپرسونیک /قاتل سامانه‌های پدافندی دشمنان را بشناسید+جزئیات
  • عزم و اراده قوی مسئولان، توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند 
  • اقتدار ۴۵/ فتاح؛ قاتل سامانه‌های پدافندی دشمنان
  • محیا اسناوندی: تلاش کردم بی‌حاشیه باشم، رسانه اجازه نمی‌دهد