Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-16@19:56:21 GMT

زمان احتمالی معرفی دو وزیر باقی مانده به مجلس

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۴۵۹۰۷

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس زمان معرفی وزرای پیشنهادی نیرو و علوم از سوی دولت به مجلس را تشریح کرد.

سیدحسین نقوی‌حسینی سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، از احتمال معرفی وزرای پیشنهادی علوم و نیرو از سوی رئیس‌جمهور به مجلس در روز شنبه (فردا) خبر داد و گفت: تقریبا گزینه‌های پیشنهادی وزارتخانه‌های علوم و نیرو مشخص شده و احتمال دارد رئیس‌جمهور آقایان اردکانیان و غلامی را به ترتیب برای تصدی وزارتخانه‌‌های نیرو و علوم به مجلس معرفی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی معرفی گزینه‌های مطرح شده برای تصدی سمت وزارتخانه‌های علوم و نیرو را قطعی دانست و اظهار داشت: طبق پیگیری‌هایی که از سوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس داشتیم، آقایان اردکانیان و غلامی در هفته آینده در این فراکسیون حضور می‌یابند.

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس تصریح کرد: گزینه پیشنهادی وزارت نیرو برای حضور در جمع اعضای فراکسیون و تشریح برنامه‌‌هایش درخواستی ارائه کرده که هفته آینده در فراکسیون حضور می‌یابد.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۴۵۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انصراف نمایندگان از طرح سوال وزیر کار

به گزارش «نماینده»، حجت الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در درباره علت مطرح نشدن سوال نمایندگان از وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: نماینده سوال کننده از طرح سوال انصراف داده‌اند. سوال عبدالناصر درخشان نماینده ایرانشهر به همراه تعداد دیگری از نمایندگان مجلس از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دستور کار امروز سه‌شنبه مجلس شورای اسلامی بود.

دیگر خبرها

  • بازی‌های باقی‌مانده استقلال ترسناک است/ ۴ پیچ خطرناک که دور رفت نکونام امتیاز داد
  • اتمام عملیات تعریض و بهسازی جاده یزد - خضرآباد،به زودی
  • سخنگوی کرملین: پیشنهادی برای آتش بس در زمان المپیک دریافت نکرده ایم
  • انصراف نمایندگان از طرح سوال وزیر کار
  • درخواست دوباره لاپید برای سرنگونی نتانیاهو
  • فرمول استقلال برای کاهش خسارت تعیین شده توسط فیفا
  • تخصیص بودجه برای بیمارستان ماهفروجک از نیازها است
  • تراکتور و سپاهان قهرمان نمی شوند/ نکونام نباید دنبال حاشیه باشد
  • تراکتور و سپهان قهرمان نمی شوند/ نکونام نباید دنبال حاشیه باشد
  • ◄ ۵ ایستگاه باقی مانده در خطوط ۶ و ۷ تکمیل می شود