Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت هفته تربیت بدنی و سلامت روان همایش پیاده روی خانوادگی درلنده برگزار شد. به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد،به مناسبت هفته تربیت بدنی و سلامت روان با مشارکت اداره ورزش و جوانان، هیأت ورزش های همگانی و با همکاری اداره آموزش و پرورش همایش پیاده روی خانوادگی در لنده برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  بنا به این گزارش شرکت کنندگان در این همایش مسیر سه کیلومتری مقابل اداره ورزش و جوانان تا تپه نور شهدا را طی کردند.
در پایان این همایش نیز به قید قرعه جوایزی به شرکت کنندگان اهدا شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۴۵۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه دستاورد‌های علمی در همایش متخصصان اورولوژی اطفال درآمل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران،  دراین همایش که با عنوان تازه‌های اورولوژی اطفال برگزار شد، به روز کردن اطلاعات و معلومات اورولوژیست‌ها و معرفی تکنولوژی‌های جدید برای درمان بیماری‌های شایع در بیماری‌های ادراری وتناسلی اطفال وکودکان با حضور متخصصان این حوزه، بررسی و نسبت به توجه بیشتر خانواده‌ها برای معاینه‌های دوره‌ای وسالانه فرزندانشان توسط پزشکان متخصص تاکید شد.

دبیرعلمی این همایش گفت، موضوع اورولوژی اطفال در کودکان محور اصلی این همایش بوده که با حضور متخصصان حوزه اورولوژیست ها، زنان وزایمان، کودکان وپزشکان استان‌های مختلف مورد بحث و بررسی قرارگرفت.

دکتر شعاعی با اعلام این مطلب که همایش امسال دارای امتیاز بازآموزی برای شرکت کنندگان دراین همایش بود، افزود: ارائه آخرین دستاورد‌ها و روش‌های نوین درمانی در جراحی کلیه، مجاری ادراری و تناسلی مهمترین موضوع‌های برگزاری این همایش بوده که درقالب سخنرانی‌ها ارائه شد.

وی ابرازامیدواری کرد، با تداوم در برگزاری این همایش‌ها در راستای آگاهی بخشی خانواده‌ها نسبت به شیوع، کنترل و پیشگیری بیماری‌ها در این حوزه پیشگیری شود.

دیگر خبرها

  • همایش پیاده روی خانوادگی در شهرستان تربت جام برگزار شد
  • یادواره شهدای کنسولگری دمشق و شهید حجازی در شهرستان لنده
  • ارائه دستاورد‌های علمی در همایش متخصصان اورولوژی اطفال درآمل
  • برگزاری دومین دوره رقابت‌های طناب‌زنی نابینایان به مناسبت روز شیراز
  • برگزاری همایش جهانی بقیع؛ مدفن امامان و اصحاب در قم
  • انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی تجدید می شود
  • بردسکن میزبان سیزدهمین همایش ورزش‌های پهلوان زورخانه‌ای
  • معارفه سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان حوزه شمال غرب
  • تجلیل از دست‌اندرکاران رویداد کشوری جامعه پرداز در همدان
  • مسابقه چوگان در تبریز برگزار شد