Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نیمه اول بازی تیم فوتبال استقلال مقابل نساجی مازندران در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با برتری آبی‌پوشان پایتخت به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، تیم فوتبال استقلال در چارچوب مرحله یک‌هشتم جام حذفی، امروز (جمعه) از ساعت 16:45 در ورزشگاه آزادی به مصاف نساجی مازندران رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ترکیب استقلال
حسین حسینی، مجید حسینی، روزبه چشمی، میلاد زکی پور، وریا غفوری، خسرو حیدری، امید ابراهیمی، سرور چپاروف، داریوش شجاعیان، فرشید اسماعیلی و علی قربانی.

ترکیب نساجی
مجتبی روشنگر، مهرداد عبدی، مرتضی غلامعلی‌تبار، مجتبی بیژن، مجتبی ممشلی، علی اکبر فرهنگ، سید حسین کریمی، محمود شفیعی، محمد آشتیانی، احسان پیرهادی و مجتبی محبوب مجاز.

نتیجه زنده این دیدار به شرح زیر است:

استقلال صفر - نساجی مازندران صفر

دقیقه 3: سانتر زکی‌پور نزدیک بود مستقیم وارد دروازه نساجی شود که عکس العمل روشنگر مانع از آن شد.

دقیقه 10: اشتباه مدافعان نساجی با توپ دزدی اسماعیلی همراه شد اما در حالی که او در موقعیت سه به تک قرار داشت به جای پاس دادن به هم تیمی‌هایش ترجیح داد خودش ضربه زند و این موقعیت عالی برای استقلال از دست رفت.

دقیقه 22: ارسال شجاعیان در محوطه جریمه روی سر فرشید اسماعیلی فرود آمد و ضربه سر این بازیکن به دیرک دروازه نساجی برخورد کرد.

دقیقه24: سانتر داریوش شجاعیان بازهم با ضربه سر اسماعیلی همراه شد اما این ضربه هم با اختلاف کم به بیرون رفت.

دقیقه 28(گل): اشتباه غلامعلی تبار باعث شد علی قربانی صاحب توپ شده و پاس او به فرشید اسماعیلی در موقعیت تک به تک باعث شد او دروازه نساجی را باز کند.

دقیقه 37: پاس خسرو حیدری در موقعیت ایده آل به علی قربانی رسید اما او ضربه اش را به بدترین حالت ممکن به بیرون زد.

دقیقه 42: سانتر خسرو حیدری می رفت با ضربه علی قربانی وارد دروازه نساجی شود اما عکس العمل به موقع روشنگر باعث شد توپ را در اختیار بگیرد.

ادامه دارد...

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۴۶۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت

آفتاب‌‌نیوز :

تیم‌های آتالانتا و فیورنتینا در دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه برگزار شد و در نهایت این بازی با برتری ۴ بر یک آتالانتا به پایان رسید.

در دیدار رفت این دو تیم فیورنتینا توانست با ۱ گل لاتزیو را شکست دهد اما در مجموع تیم آتالانتا توانست با نتیجه ۴ بر ۲ به پیروزی برسد.

در نیمه اول در دقیقه ۸ تئون کوپمینرس اولین گل تیمش را به ثمر رساند و نیمه اول به سود میزبان به پایان رسید.

در نیمه دوم در دقیقه ۵۳ نیکولا میلنکوویچ با خطایی که انجام داد باعث شد فیورنتینا ۱۰ نفره به کار خود ادامه دهد. در دقیقه ۶۸ لوکاس مارتینز کوارتا بازیکن تعویضی تیم میهمان توانست بازی را به تساوی بکشاند. در دقیقه ۷۵ جانلوکا اسکاماکا برای بار دوم دروازه تیم فیورنتینا را باز کرد و در دقیقه ۹۰+۵ آدمولا لوکمن بازیکن تعویضی آتالانتا گل سوم تیمش را زد و خیال همه را از صعود راحت کرد اما این پایان کار نبود و در دقیقه ۹۰+۸ ماریو پاشالیچ برای بار چهارم توانست دروازه پیترو تراتسیانو را باز کند و در نهایت بازی به سود آتالانتا به اتمام رسید.

پس از پیروزی آتالانتا مقابل حریف خود در فینال جام حذفی ایتالیا به مصاف یوونتوس می‌رود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • اتلتیک بیلبائو ایران در انتظار رویایی با سپاهان
  • یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد
  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم
  • اینتر 2_1 میلان / قهرمانی با پیروزی در دربی دلامدونینا
  • قهرمانی تاریخی اینتر در ایتالیا؛ فتح بیستمین اسکودتو با شکست میلان
  • میلان ۱-۲ اینتر: دومین ستاره روی پیراهن نراتزوری
  • ضربه مرگبار به اوسمار در آستانه بازی با سپاهان