Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-24@07:15:56 GMT

خطبه های نماز جمعه ایلام + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۴۶۰۰۹

خطبه های نماز جمعه ایلام + فیلم

‍‍‍‍‍‍

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام : رهبر معظم انقلاب بارها غیر قابل اعتماد بودن آمریکا را به دولتمردان به ویژه مسئولان دیپلماسی کشورمان گوشزد کردند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام ، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام امروز در خطبه های نماز با بیان این که رهبر معظم انقلاب بارها غیر قابل اعتماد بودن آمریکا را به دولتمردان به ویژه مسئولان دیپلماسی گوشزد کردند گفت: مواضع خصمانه رئیس جمهور آمریکا بیش از پیش تیزبینی و دوراندیشی رهبر معظم انقلاب را به دنیا ثابت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام والمسلمین لطفی همچنین از دستگاه دیپلماسی کشورمان خواست هوشیار باشند برجام به ابزار فشار و تهدید آمریکا تبدیل نشود و این که ضروریست مسئولان کشورمان پیگیر اجرای کامل برجام و برداشته شدن تمام تحریم ها علیه کشورمان باشند.
خطیب جمعه ایلام در ادامه با بیان این که رئیس جمهور آمریکا با ادبیات جدید و سخیف همان سیاست های همیشگی آمریکا را دنبال می کند افزود : دستگاه دیپلماسی باید با الگوگیری از مواضع دوراندیشانه و دشمن شناس رهبر معظم انقلاب نگذارند آمریکایی ها به اهداف شومشان در مورد کشورمان دست یابند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به اول آبان سالروز شهادت حاج مصطفی خمینی فرزند برومند بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران از حاج مصطفی خمینی به عنوان شخصیتی ارزشمند، فیلسوف و بصیر نام برد که نقش ارزشمندی در شکل گیری نهضت اسلامی و پیشبرد اهداف امام خمینی (ره) داشت.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام هفته تربیت بدنی را هم گرامیداشت و گفت: در دین مقدس اسلام نسبت به ورزش سفارش های فراوانی شده است.
حجت الاسلام والمسلمین لطفی همچنین با اشاره به استعدادهای ورزشی متعدد در استان از مسئولان خواست به شکوفایی و پرورش مناسب این استعدادها اقدام کنند.

 

دانلود     دریافت نماز جمعه ایلام

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۴۶۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماز جمعه فلسطینی‌ها در مسجد ویران شده شهر رفح

نماز جمعه فلسطینی‌ها در مسجد ویران شده شهر رفح

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • آغاز حج عمره پس از ۹ سال انتظار
  • مساجد و ائمه جماعات قزوین به کانون‌های فرهنگی تبدیل شوند
  • اعزام عمره گزاران ایرانی پس از ۹ سال انتظار
  • کشاورزی پیشران اقتصاد کشور است
  • امام جمعه رشت: بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • نماز جمعه فلسطینی‌ها در مسجد ویران شده شهر رفح
  • بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • امام جمعه رشت : بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • تأکید بر ارتباط ستاد نماز جمعه و جامعه علمی و نخبگانی