Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه «من و شما» روزهای جمعه از شبکه شما با اجرای آرش ظلی‌پور به روی آنتن می‌رود. این برنامه بادعوت از مهرداد میناوند حاشیه‌هایی را به همراه داشت که موجب دلخوری اهالی تیم استقلال شده است.این برنامه همچنین این هفته با حضور جمشید مشایخی روی آنتن رفت که همراه با حاشیه هایی بود. به گزارش جهان نيوز، در بخشی از این برنامه مجری، آرش ظلی‌پور از مهرداد میناوند می‌خواهد تا نظرش را درباره تصاویر افرادی که در مانیتور می‌بیند بگوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظرات میناوند درباره برخی چهره‌ها و به کار بردن برخی تعابیر درباره بازیکنان تیم استقلال، این روزها با انتقادهای گسترده‌ای همراه بوده است.
من وشما به تهیه‌کنندگی قندی هر هفته جمعه‌ها به روی آنتن می‌رود. این برنامه که فضای مفرحی دارد، هر هفته با حضور هنرمندان و بازیگران و خوانندگان و همچنین با حضور ورزشکاران و ... به روی آنتن می‌رود. از جمله مهمان هایی که تا به حال به برنامه من و شما آمده‌اند می‌توان از: مجید مظفری، سروش صحت، امیرحسین رستمی، سیاوش خیرابی، امیر علی و البرز نبویان ، بهنام بانی، آتیلا پسیانی ، سید محمد موسوی، سام نوری، مجید نورزی، درسا بختیاری، حمید گودرزی، علیرضا خمسه، میثم ابراهیمی، هنگامه قاضیانی، الیکا عبدالرزاقی، امین زندگانی، میلاد بابایی و حامد بهداد و مهرداد میناوند نام برد.


این برنامه این هفته ام با حضور جمشید مشایخی به روی آنتن رفت که با حاشیه هایی همراه بود.
حاشیه های این برنامه از زمانی شروع شد که با نشان دادن چند عکس از بازیگران و نظر دادن استاد جمشید مشایخی در مورد آنها برنامه به سمت حاشیه رفت.
از عکس عزت الله رمضانی فر که جمشید مشایخی او را دروغگو نامید تا عکس عزت الله انتظامی که در موردش نظری نداشت تا صحبت های آرش ظلی پور در مورد رضا عطاران در برنامه زنده.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۴۶۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق؛ بی‌سابقه، تحقیرکننده و تغییر‌دهنده محاسبات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، گزارش این شماره خط حزب‌الله، تحلیلی است بر عملیات تنبیهی ضد‌صهیونیستی «وعده صادق» که بازتاب زیادی در رسانه‌های غربی داشته است.

 «برخورد برنامه‌ریزی شده و قاعده‌مند با چالش دشمن ساخته» عنوان یادداشت هفته این شماره خط حزب‌الله است که الزامات مقابله موثر و هوشمندانه با مسئله نقشه دشمن برای کشف حجاب را از منظر رهبر انقلاب اسلامی، بازخوانی کرده است.

خط‌حزب‌الله در این شماره خود از تاکید اخیر رهبر انقلاب اسلامی بر تاریخ‌سازی عملیات وعده‌ی صادق و تجلیل حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از پخش تلویزیونی برنامه تلاوت قاریان نوجوان در حرم حضرت معصومه (س) خبر داده است.

شماره این هفته‌ی خط حزب‌الله به روح مطهر سردار شهید حسن طهرانی مقدم، تقدیم می‌شود.

دیگر خبرها

  • «هفت» از فردا به آنتن بازمی‌گردد
  • بازگشت برنامه «هفت» به آنتن تلویزیون
  • «هفت» از فردا به آنتن بازمی گردد
  • «هفت» در فضایی نوستالژیک راهی آنتن می‌شود
  • «هفت» در فضایی نوستالژیک راهی آنتن می‌شود/ پخش از جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه
  • بهروز افخمی با «هفت» دوباره به آنتن تلویزیون می‌آید
  • سفر پریناز ایزدیار و رضا عطاران به کاخ صدام حسین!
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • اجرای ۷۰۰ برنامه توسط سپاه روح الله
  • عملیات وعده صادق؛ بی‌سابقه، تحقیرکننده و تغییر‌دهنده محاسبات