Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر فرهاد رهبر در اولین روز از آغاز سال تحصیلی 96-97 در یکی از مدارس دخترانه سما تهران حضور یافت و با تعدادی از دانش‌آموزان این مدرسه بحث و گفت‌وگو کرد.

دکتر رهبر خطاب به دانش‌آموزان گفت: «من برای تک تک شما عزیزان آرزوی سلامتی و موفقیت دارم و امیدوارم با تلاش و کوشش خودتان، شما را در کنکور سال آینده خوشحال ببینیم و بتوانید رتبه‌های زیر 100 را از آن خود کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر بتوانید رتبه‌های زیر 100 را به دست بیاورید قطعا جایزه خوبی نزد من خواهید داشت.»

وی ادامه داد: «من هم معلم هستم و در دانشگاه تهران تدریس می‌کنم. آن زمان تعداد دانشجویان دانشگاه تهران کم بود و ایمیلم را به دانشجویان داده بودم. به دانشجویان گفتم اگر دانشجویی به من ایمیل بزند و تا 24 ساعت بعد جوابش را ندهم، جایزه خواهم داد. در طول 6 سالی که در دانشگاه تهران رئیس بودم هیچ دانشجویی در این زمینه نتوانست از من جایزه‌ای دریافت کند. یعنی کمتر از 24 ساعت پاسخ ایمیل‌های دانشجویان را می‌دادم.»

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی افزود: «رابطه من با دانشجویان صمیمی بود. حتی به یاد دارم یکی از دانشجویان در آسانسور خوابگاه دانشگاه تهران گیر کرده بود و ساعت 4 بعد از ظهر به من ایمیل داد و نوشته بود "آقای رهبر، من در آسانسور گیر افتادم بیا نجاتم بده" من هم گفتم چرا از من کمک خواستی در حالیکه خیلی راحت می‌توانستی به آتش‌نشانی تماس بگیری و مشکلت را بگویی؟ او به من گفت چون به تو اعتماد داشتم و می‌دانستم سریع پاسخ من را می‌دهی.»

دکتر رهبر خطاب به دانش‌آموزان مدرسه سما (2) گفت: در حین اینکه حرمت استادانتان را نگه می‌دارید با معلمان هم صمیمی و دوست باشید. زیرا این حس متقابل باعث پیشرفت و خود باوری در درس‌هایتان می‌شود. من هم در دورانی که رئیس دانشگاه تهران بودم با دانشجویان صمیمی و دوست بودم. پس اول مشکلات خودتان را با پدر و مادر در میان بگذارید و بعد با معلمان خود دوست باشید.

وی ادامه داد: «امیدوارم همواره موفق باشید و به زودی شما دانش‌آموزان را در صندلی‌های دانشگاه مانند دانشگاه آزاد اسلامی مشاهده کنیم. بنابراین از تک تک شما می‌خواهم درباره اینکه "من چگونه می‌توانم در پیشرفت کشورم نقش‌آفرینی کنم؟" به من ایمیل بدهید. از شما می‎‌خواهم ایده‌آل و بزرگ فکر کنید. خودتان را جای رئیس‌جمهور آینده ایران ببینید. شاید تا آن زمان شما دانش‌آموزان بتوانید رئیس‌جمهور شوید.»

دکتر رهبر در پایان گفت: «درباره طرح پرسشی که گفتم به اندازه یک پاراگراف یا چند صفحه ایده‌ها و نظرات خودتان را برایم ارسال کنید. در حال حاضر دانش‌آموز هستید، اما در آینده جزو مدیران کشور و حتی در مقام ریاست جمهوری خواهید شد. من هم زمانی مانند شما دانش‌آموز بودم و در پشت همین صندلی‌ها می‌نشستم.»

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۴۶۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از نقش‌آفرینی دانش‌آموزان در انتخابات

استاندار خراسان رضوی، گفت: دانش‌آموزان در طرح میدان ۱۴ صفر ۲ به اندازه‌ای که می‌توانستند مشارکت کردند و همچنین زمینه حضور باشکوه مردم در انتخابات را فراهم کردند و نفس این کار ارزشمند است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری در آیین شکرانه که به پاس جهاد دانش‌آموزان در بزرگ ترین عملیات فراگیر جهاد تبیین استان تحت عنوان میدان 14 صفر 2 در سالن اجتماعات سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی استانداری برگزار شد، اظهار داشت: از نفس حضور همه شما دختران و پسران دانش‌آموز که اراده کردید و در این میدان حضور پیدا کردید، قدردانی می‌کنم.

وی با بیان اینکه میدان را اراده‌ها می‌سازد و به خودی خود این میدان وجود ندارد، افزود: مبارزه با باطل و تقابل با دنیای استکبار، دفاع از حرم و همه این‌ها اراده‌هایی است که در انسان‌ها شکل می‌گیرد و منتهی به ایجاد میدان می‌شود.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه میدان انتخابات در نتیجه اراده انسان‌های معتقد به نظام مقدس جمهوری اسلامی شکل گرفت، تصریح کرد: مردم ما تصمیم گرفتند برای دفاع از این نظام مقدس به میدان انتخابات وارد شوند و یک بار دیگر با دادن رای به دنیای استکبار پیغام دهند علی‌رغم همه مشکلات در لایه‌های اجرایی، نظام مقدس اسلامی را نظام حق می‌دانیم و از آن دفاع می‌کنیم لذا این پیام قاطع و اصیل مردم بود که مخابره شد.

نظری با تقدیر از دانش‌آموزان عنوان کرد: به اندازه‌ای که می‌توانستید مشارکت کردید و همچنین زمینه حضور باشکوه مردم در انتخابات را شما فراهم کردید، لذا نفس این کار ارزشمند است. 

وی تاکید کرد: میدان محل استراحت و ریخت و پاش نیست و طبیعی است که مقصود ما از میدان، میدان مبارزه در عرصه‌های مختلف است که هر جا دشمن باشد، بدیهی است که در مقابل دشمن باید ایستادگی کرد، بنابر این حضور شما دانش‌آموزان در میدان ضمن اینکه اثر مشارکتی برای این میدان داشت، اما پختگی و سازندگی برای خود شما به ارمغان آورد.

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: با توجه به افقی که برای نظام مقدس اسلامی در پیش است، این تمرینات و حضورها بسیار مهم خواهد بود.

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت پروژه شهر دانش دانشگاه تهران / محدودیت خرید و فروش زمین‌های اطراف دانشگاه برداشته شد
  • معتمدی: دانشجویان در دوران تحصیل از مزایای بورس بهره‌مند می‌شوند/ لزوم پیوند میان رشته‌ای‌ها با رشته‌های موجود 
  • تقدیر از نقش‌آفرینی دانش‌آموزان در انتخابات
  • واحد پردیس علم و فناوری دانشگاه تهران در شهرستان خواف راه‌اندازی می‌شود
  • حمله به دانشجویان افغانستانی در هند
  • تصویب شش پردیس علم و فناوری از سوی هیئت امنای دانشگاه تهران
  • کسب موفقیت دانشجویان انیمیشن دانشگاه تربیت مدرس در جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران
  • تصویب راه اندازی شش پردیس علم و فناوری دانشگاه تهران/ واحد پردیس علم و فناوری در شهرستان خواف راه‌اندازی می‌شود
  • تصویب شش پردیس علم و فناوری در آخرین جلسه هیات امنای دانشگاه تهران در اسفند ۱۴۰۲
  • وجود دانشجویان بین‌الملل فرصت ارتقای زیرساخت‌های بین المللی دانشگاه لرستان است