Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - ديدار پرسپوليس و الهلال با نتيجه تساوي به پايان رسيد و نماينده عربستان به فينال ليگ قهرمانان راه يافت.
به گزارش مشرق، تيم‌هاي پرسپوليس و الهلال عربستان از ساعت 19:30 امشب (سه‌شنبه) در ديدار برگشت مرحله نيمه‌نهايي ليگ قهرمانان آسيا به ميزباني ورزشگاه سلطان قابوس مسقط مقابل يکديگر قرار گرفتند که اين بازي با تساوي 2 بر 2 به پايان رسيد تا پرسپوليس با توجه به شکست 4 بر صفر در بازي رفت در مجموع 6 بر 2 حذف شود و الهلال به فينال اين مسابقات راه يابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل‌هاي پرسپوليس را گادوين منشا در دقايق 17 و 61 به ثمر رساند و در سوي مقابل عمر خريبين 30 (پنالتي) و 75 براي الهلال گلزني کرد.
ترکيب پرسپوليس: عليرضا بيرانوند، سيدجلال حسيني (کاپيتان)، محمد انصاري، شجاع خليل‌زاده، صادق محرمي، محسن ربيع‌خواه، کمال کاميابي‌نيا (86- احمد نوراللهي)، محسن مسلمان (65 - بشار رسن)، وحيد اميري، گادوين منشا و علي عليپور
ترکيب الهلال عربستان: عبدالله معيوف، اوسامه هوساوي، محمد جحفلي، محمد بريک، ياسر الشهراني، الحافظ، نيکولاي ميلسي، سلمان الفرج، کارلوس ادواردو، سالم الدوساري و عمر خريبين.
احمد ابوبکر از عمان قضاوت اين ديدار را برعهده دارد.
فيلم خلاصه اين ديدار را اينجا ببينيد.
دقيقه 4: ضربه بازيکنان الهلال به بيرون رفت.
دقيقه 6: شوت وحيد اميري با فاصله راهي اوت شد.
دقيقه 17: وحيد اميري از سمت راست توپ را به روي دروازه فرستاد و منشا با ضربه سر گل اول پرسپوليس را به ثمر رساند.
دقيقه 19: علي‌ عليپور از جناح چپ نفوذ خوبي روي دروازه تيم الهلال داشت که مي‌توانست با يک توپ در عرض منشا را در موقعيت گلزني قرار دهد اما با خود خواهي توپ را به بيرون زد.
دقيقه 20: وحيد اميري بار ديگر توپ را روي دروازه الهلالي‌ها فرستاد، اما ضربه سر منشا اين‌بار با اختلافي اندک از کنار دروازه به بيرون رفت.
دقيقه 26: محمد انصاري با کارت زرد داور جريمه شد.
دقيقه 28: خريبين فرار کرد و در حالي که به نظر مي‌رسيد خطاي محمد انصاري بيرون از محوطه جريمه بود، داور آن را پنالتي تشخيص داد.
دقيقه 30: خريبين پشت ضربه پنالتي قرار گرفت و با ضربه‌اي چيپ توپ را به گل تبديل کرد.
دقيقه 35: ضربه زميني و از راه دور محسن ربيع‌خواه با اختلاف نه‌چندان کم از کنار دروازه الهلال به بيرون رفت.
دقيقه 40: روي يک ضد حمله وحيد اميري به دروازه حريف نزديک شد و در صحنه‌اي که بازيکنان پرسپوليس اعتقاد داشتند پنالتي است،‌ داور پنالتي نگرفت.
نيمه دوم
دقيقه 48: فرار تند و تيز علي عليپور از سمت راست هواداران پرسپوليسي حاضر در ورزشگاه را به‌وجد آورد، اما ضربه بي‌دقت او از کنار نقطه کرنر به بيرون رفت تا نخستين بخت اين تيم از بين برود.
دقيقه 51: کارلوس ادواردو در درون محوطه جريمه پرسپوليس صاحب توپ شد، اما ضربه او با اصابت به صادق محرمي بلوکه شد و برگشت.
دقيقه 52: پاس در عمق بلند محسن مسلمان، منشا را در يک موقعيت نامتعادل صاحب توپ کرد، اما او نتوانست ضربه خوبي به توپ بزند.
دقيقه 57: بازيکن الهلال در آستانه تک‌به‌تک شدن با دروازه‌ پرسپوليس بود، اما پوشش به‌موقع شجاع خليل‌زاده و کمال کاميابي‌نيا مانع از حرکت او شد.
دقيقه 61: محمد بريک جاي خود را در ترکيب الهلال به عبدالله الدوساري داد.
دقيقه 61: گادوين منشا با يک استارت سريع خودش را به توپ سرگردان در محوطه جريمه رساند و با ضربه پاي چپ، توپ را به کنج دروازه الهلال فرستاد.
دقيقه 65: بشار رسن به‌جاي محسن مسلمان به ميدان رفت.
دقيقه 68: ضربه آزاد بشار رسن در شلوغي محوطه جريمه الهلال توسط مدافع اين تيم دور شد.
دقيقه 69: سيد جلال حسيني با ضربه سر خود توپ را در اختيار بيرانوند قرار داد و ضد حمله بازيکنان الهلال را قطع کرد.
دقيقه 69: منشا در ادامه عملکرد خوبش، در پشت محوطه جريمه به عرض زد، اما ضربه کم جان او در آغوش عبدالله معيوف قرار گرفت.
دقيقه 72: الخبيري به جاي محمد جحوالي براي الهلال وارد زمين شد.
دقيقه 73: چيزي نمانده بود که منشا با پاس در عمق کمال کاميابي‌نيا با دروازه‌بان تک‌به‌تک شود، اما مدافع الهلال زودتر از منشا توپ را به کرنر فرستاد.
دقيقه 74: فشار بازيکنان پرسپوليس ادامه يافت، اما سيد جلال حسيني در شرايطي که مي‌توانست شوت بزند، تعلل کرد و توپ را از دست داد.
دقيقه 75: بازيکن الهلال از اشتباه شجاع خليل‌زاده نهايت استفاده را برد. او بعد از توپ ربايي که انجام داد، در عرض حرکت کرد و توپ را به خريبين رساند. خريبين نيز بر خلاف حسيني بي‌درنگ چرخيد و با يک ضربه زميني توپ را به گل دوم الهلال تبديل کرد.
دقيقه 80: بشار رسن روي ريباند توپ منشا صاحب توپ شد و ضربه او در صحنه‌اي مشکوک به دست بازيکن الهلال خورد و راهي کرنر شد.
دقيقه 80: احمد نوراللهي به جاي کمال کاميابي‌نيا وارد زمين شد.
دقيقه 86: ضربه آزاد گادوين منشا از بالاي دروازه الهلال به بيرون رفت.
دقيقه 90: وحيد اميري با فراري که انجام داد، خودش را به محوطه جريمه الهلال رساند، اما نتيجه‌اي حاصل نشد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۴۶۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیز الهلال برای ثبت رکورد تاریخی در آسیا و جهان

الهلال عربستان به دنبال یک رکوردی بزرگ و تاریخی در فوتبال آسیا است.

به گزارش فارس، 11 برد و یک تساوی حاصل عملکرد بی نقص این فصل الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا تا نیمه نهایی است تا برای قهرمانی پنجم آسیا خیز بردارد.

الهلال با ارزش 241 میلیون یورو گران ترین تیم فوتبال تاریخ آسیا است که در این فصل با 43 بازی بدون شکست بهترین تیم تاریخ فوتبال در کنار لورکوزن است.

تیم عربستانی پیش از این 4 عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را کسب کرده و از این حیث بهترین تیم تاریخ فوتبال قاره کهن به شمار می آید.

سایت اسپورت عربستان می‌نویسد که الهلال به دنبال پیروزی مقابل العین در نیمه نهایی است تا رکورد بردهایش در این فصل لیگ قهرمانان آسیا را به عدد 12 برساند و بهترین تیم از این حیث باشد.

سایت گل گزارش می دهد که ژسوس، سرمربی الهلال با ژابی آلونسو رقابت نزدیکی دارند و هر دو به عنوان بهترین مربیان شکست ناپذیر دنیا به شمار می آیند که در پایان باید دید کدام تیم اولین شکست فصل خود را تجربه می کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پیروزی یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل صنعت نفت
  • نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا؛ پایان شکست ناپذیری الهلال ، پیروزی نامطمئن اولسان
  • وداع تلخ مدافع عنوان قهرمانی با لیگ قهرمانان؛ ضربات پنالتی بلای جان سیتیزن‌ها شد
  • العین، الهلال عربستان را تحقیر کرد
  • وداع تلخ مدافع عنوان قهرمانی با لیگ قهرمانان؛ صعود رئال با شکست سیتی در ضربات پنالتی
  • اولین واکنش نیمار به شکست سنگین الهلال
  • لیگ قهرمانان آسیا| برتری پُرگل العین برابر الهلال
  • نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا/ العین رکورد تاریخی الهلال را شکست
  • العین 3-0 الهلال؛ نیمه اول
  • خیز الهلال برای ثبت رکورد تاریخی در آسیا و جهان