Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-05@19:58:55 GMT

سفر محمدبن سلمان به اسرائیل فاش شد

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۴۶۹۶۳

رویداد۲۴-بر اساس اعلام شبکه خبری الجزیره در روز جمعه یک مقام رژیم صهیونیستی که می خواست ناشناس بماند، گفت: مقام سعودی که سپتامبر گذشته مخفیانه به اسرائیل (سرزمین های اشغالی فلسطین) سفر کرده، محمد بن سلمان ولیعهد عربستان بوده است. بر اساس گزارش الجزیره اریل کهانا روزنامه نگار صهیونیست هم که در هفته نامه ماکور ریشون کار می کند سپتامبر گذشته در صفحه شخصی اش در توییتر نوشت پسر سلمان (پادشاه عربستان) با یک هیات رسمی به اسرائیل (سرزمین های اشغالی فلسطین ) سفر و با مقامات اسرائیلی (رژیم صهیونیستی ) دیدار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخش عربی رادیو رژیم صهیونیستی نیز در هفتم سپتامبر گذشته اعلام کرد: یک شاهزاده سعودی به طور مخفیانه به اسرائیل (سرزمین های اشغالی) سفر کرده و با مقامات این رژیم درباره ۳۹; ایده پیش به سوی صلح منطقه ای۳۹; دیدار و گفت و گو کرده است.

ایوب قرا وزیر ارتباطات رژیم صهیونیستی و عضو پارلمان این رژیم از حزب لیکود نیز به خبرگزاری فرانسه گفت: تعداد زیادی از کشورهای عربی از جمله مصر و اردن با اسرائیل (رژیم صهیونیستی) رابطه دارند و در میان این کشورها، عربستان، کشورهای حوزه خلیج (فارس) و شمال آفریقا و بخشی از عراق (منطقه کردستان) نیز وجود دارند.

به گفته وی، این کشورها به بهانه نگرانی از تهدید ایران با اسرائیل همکاری می کنند و برخی از کشورهای حوزه خلیج (فارس) خود را برای برقراری روابط آشکار دیپلماتیک با تل آویو آماده می کنند.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۴۶۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله جدید حزب الله به سرزمین های آشغالی و بلندی های جولان با ده‌ها موشک

به گزارش قدس آنلاین، منابع مطلع در این باره اعلام کردند که حزب الله لبنان ۴۰ موشک به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی و بلندی‌های اشغالی جولان شلیک کرده است.

بر پایه این گزارش، آژیرهای خطر در شهرک‌های شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمدند.

منابع رسانه‌ای صهیونیستی در این باره اعلام کردند که در پی حمله جدید حزب الله چند صهیونیسم مجروح شده‌اند.

طبق گفته این منابع، برخی موشک‌های پرتاب شده به پایگاه رژیم صهیونیستی در بلندی‌های اشغالی جولان اصابت کرده است.

منابع رسانه‌ای همچنین تصاویری را از لحظه برخاستن دود از پایگاه‌های رژیم صهیونیستی در بلندی‌های اشغالی جولان منتشر کرده‌اند.

 با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • حمله جدید حزب الله به سرزمین های آشغالی و بلندی های جولان با ده‌ها موشک
  • شرط آمریکا برای توافق امنیتی با عربستان ؛ پای اسرائیل در میان است
  • طرح توهمی نتانیاهو برای غزه بعد از قتل عام فلسطینی‌ها
  • سالیوان: توافق دفاعی آمریکا با عربستان بدون رابطه ریاض با اسرائیل امکان‌پذیر نیست
  • مردم گم شده در دعوای سیاسی بر سر تورم!/یک ضربه دیگر بر بار شیشه/بازی بن‌سلمان با کارت فلسطین
  • «قطع روابط» و «تحریم عملی» نقش مهمی در توقف جنایات رژیم صهیونیستی دارد
  • نظامیان صهیونیست، پیکر‌های ۳ شهید را آتش زدند
  • دفاع موشکی ایران در مقابل اسرائیل زمینه نابودی هر چه زودتر رژیم صهیونیستی را فراهم می‌کند
  • نگرانی از اعتراضات ضدصهیونیستی در عربستان،‌ مصر و اردن
  • نقشه نتانیاهو برای غزه پس از جنگ فاش شد/ نیویورک تایمز: طرح نخست وزیر اسرائیل به احتمال زیاد از سوی کشورهای عربی رد خواهد شد