Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-09@02:06:22 GMT

جدال وفایی با مرد شماره 15 اسنوکر جهان

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۴۷۴۱۶

جدال وفایی با مرد شماره 15 اسنوکر جهان

اسنوکرباز حرفه ای ایران در رقابت های آزاد انگلیس به مصاف مرد شماره 15 جهان رفته است.

به گزارش "ورزش سه"، حسین وفایی قهرمان اسنوکر کشورمان که تنها بازیکن حرفه ای ایران در اسنوکر محسوب می شود، این روزها در رقابت های آزاد انگلیس حاضر شده است. او با پیروزی مقتدرانه 4 بر یک در مقابل اندریو هیگینسون نفر 54 رنکینگ اسنوکر حرفه ای های جهان راهی مرحله یک چهارم پایانی رقابت های آزاد انگلیس شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وفایی برای رسیدن به مرحله یک چهارم پایانی رقابت های اسنوکر آزاد انگلیس موفق به کسب چهار پیروزی در مقابل ژوانگ، اکسینتنگ، بینگهام و هیگینسون شده بود.


وفایی امروز جمعه 28 مهرماه و از دقایقی قبل در مرحله یک چهارم پایانی رقابت های اسنوکر آزاد انگلیس به مصاف کایرن ویلسون مرد شماره 15 رنکینگ اسنوکر حرفه ای های جهان رفته است.


مسابقه نماینده اسنوکر ایران با کایرن ویلسون از وب سایت آنتن به صورت زنده در حال پخش است.

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۴۷۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی آزاد انتخابی المپیک؛ جدال سرلک با ۲۶ مدعی جهانی

به گزارش قدس آنلاین رقابت‌های کشتی گزینشی بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس روزهای ۲۲ و ۲۳ اردیبهشت در سطح جهانی در استانبول ترکیه برگزار می‌شود.

علیرضا سرلک تنها نماینده کشورمان در این مسابقات است که برای کسب سهمیه وزن ۵۷ کیلوگرم کشتی آزاد به مصاف حریفان خود می‌رود.

نتایج قرعه نماینده کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۵۷ کیلوگرم که ۲۷ نفر حضور دارند، علیرضا سرلک در دور نخست به مصاف پیرودو از ایتالیا می‌رود و در صورت گذر از این حریف در دور بعد با روبرتی دینگاشویلی از گرجستان کشتی می‌گیرد.

اسپنسر لی نماینده آمریکا در گروه سرلک حضور دارد و تا مرحله نیمه نهایی با نماینده کشورمان برخورد نخواهد کرد.

در این مسابقات ۲ نفر راه یافته به دیدار فینال و نفر برتر بین نفرات سوم مشترک مجموعا ۳ نفر سهمیه المپیک را بدست می‌آورند.

تیم ملی کشتی آزاد ۵ سهمیه در اوزان ۶۵، ۷۴، ۸۶، ۹۷ و ۱۲۵ کیلوگرم کسب کرده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • کشتی آزاد انتخابی المپیک؛ جدال سرلک با ۲۶ مدعی جهانی
  • جدال مدعیان اسکیت سرعت در مرحله دوم انتخابی تیم ملی
  • روزنامه دانشگاه آزاد: نمایندگان مرحله دوم تهران با۵۰-۶۰ رای وارد مجلس می شوند /برای اصولگرایان کیفیت مجلس مهم نیست؛ دعوا بر سر رئیس مجلس است
  • روزنامه دانشگاه آزاد: نمایندگان مرحله دوم تهران با50-60 رای وارد مجلس می شوند/ برای اصولگرایان کیفیت مجلس مهم نیست؛ دعوا بر سر رئیس مجلس است
  • پیروزی نوشاد عالمیان مقابل نفر چهارم رنکینگ جهان
  • شگفتی‌سازی نوشاد عالمیان با پیروزی مقابل نفر چهارم رنکینگ جهان
  • کار بزرگ نوشاد عالمیان در عربستان؛ شکست نفر چهارم رنکینگ جهان
  • شگفتی‌سازی نوشاد عالمیان با شکست نفر چهارم جهان
  • نفر چهارم تنیس روی میز جهان مغلوب نوشاد عالمیان شد
  • حذف ترامپ و ستاره ایرانی از قهرمانی جهان