Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@02:26:56 GMT

کشف کالای قاچاق در بندرترکمن

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۴۷۵۵۲

کشف کالای قاچاق در بندرترکمن

گرگان - ایرنا - فرمانده انتظامی بندرترکمن در غرب استان گلستان از کشف دو محموله کالای قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت : ارزش کالاهای مکشوفه 330 میلیون ریال است.

سرهنگ حسین پهلوان دلیر عصر جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد که مامورین پلیس آگاهی شهرستان در دو عملیات این کالاهای قاچاق را کشف و ضبط کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: درعملیات نخست از یک انبار که به محل نگهداری و دپوی کالای قاچاق تبدیل شده بود, تعداد 514 تخته پتوی قاچاق به ارزش تقریبی 210 میلیون ریال کشف و توقیف شد که در این ارتباط یک نفر دستگیرشد.
فرمانده انتظامی بندرترکمن افزود : همچنین عصرپنجشنبه و بر اساس اطلاعات واصله ازمنابع خبری ، مامورین آگاهی توانستند خودروی حامل یک دستگاه موتور 200 اسب بخار قاچاق را که برای نصب و استفاده در قایق موتوری از بندرعباس بسوی بندرترکمن بارگیری و منتقل شده بود، کشف و ضبط نمایند و در این پیوند نیز یک نفر دستگیر شد.
وی با بیان اینکه ارزش این کالای قاچاق 120 میلیون ریال برآورد شده است، گفت: متهمین دستگیر شده با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند
بندرترکمن با حدود 80 هزار نفر جمعیت درغرب استان گلستان واقع است.
7333/1648

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۴۷۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله ۱۰ میلیاردی تنباکوی قاچاق از انباری در جنوب تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۸۰۰۰ بسته تنباکوی قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ مهدی افشاری در این باره گفت: ماموران انتظامی پلیس امنیت اقتصادی تهران در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در حین گشت زنی و کنترل تردد خودروهای عبوری در سطح شهر به طور همزمان دو دستگاه خودروی سواری را که در حال تخلیه دخانیات در محدوده شهر صالح آباد به داخل انباری بودند شناسایی کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودروها ۸۰۰۰ بسته تنباکو در مجموع ۵۱۶ کیلوگرم تنباکو فاقد هرگونه مجوز قانونی و قاچاق کشف و ضبط شد.

افشاری ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را در ارزیابی کارشناسان ۱۰ میلیارد ریال برآورد کرد و گفت: در این زمینه دو نفر دستگیر و دو دستگاه خودرو نیز توقیف شد که با تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شدند. تحقیقات تکمیلی در این خصوص همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف محموله ۱۰ میلیاردی تنباکوی قاچاق از انباری در جنوب تهران
  • کشف کالا‌های قاچاق در کهگیلویه به ارزش ۲ میلیارد ریال
  • محکومیت یک میلیارد و ۴۹۷ میلیون ریالی قاچاقچی سوخت در دماوند
  • کشف بیش از ۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • مجازات قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • ضبط ۴۵ هزار نخ سیگار قاچاق در میاندوآب
  • محکومیت قاچاقچی پوشاک در ماکو
  • ضبط ۱۸۰ راس دام زنده قاچاق در میاندوآب
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال
  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کالا دراصفهان