Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - زن جوان با همدستي دو عروس خانواده به‌عنوان مشتري از مغازه‌هاي پوشاک و لباس زنانه سرقت مي‌‌کردند و کنار خيابان مي‌فروختند.
به گزارش سرويس حوادث جام نيـوز، چندي قبل مردي با حضور در پايگاه هفتم پليس آگاهي تهران از سه زن به اتهام سرقت پوشاک زنانه از مغازه‌اش در پاساژي شکايت کرد.
شاکي به افسر تحقيق گفت: من در حال پاسخگويي به مشتريان بودم که متوجه سه زن شدم که به سمت لباس‌هاي مغازه مي‌روند و با نگاه کردن آن دوباره آن را سر جايش مي‌گذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گمان اين‌که آنها مشتري‌اند توجهي نکردم .
وي افزود: زماني که مغازه خلوت شد به سمت نايلون‌هاي پر از لباس رفتم تا آنها را در ويترين مغازه بگذارم که متوجه شدم يکي از نايلون‌هاي پوشاک که لباس‌هاي زنانه به ارزش سه ميليون تومان در آن قرار داشت، سرقت شده است. با بررسي دوربين‌هاي مداربسته متوجه شدم آن زنان مرتکب سرقت شده‌اند.
همزمان با تشکيل پرونده قضايي در شعبه چهارم دادسراي ناحيه 34 تهران، تحقيقات پليسي براي يافتن زنان سارق آغاز شده بود که دو مغازه‌دار ديگر نيز با حضور در پليس آگاهي شکايت‌هاي ديگري را نيز مطرح کردند. در تحقيقات از آنها معلوم شد به شيوه‌اي مشابه از آنها سرقت شده است.
تحقيقــات براي يافتن سارقان ادامه داشت تا اين که چند روز پيش زماني که سه نفر از آنها براي دزدي دوباره به همان پاساژ رفته بودند و قصد سرقت از مغازه‌ها ي ديگر را داشتند، توسط مالباختگان شناسايي و دستگير شدند.
رکنا
110

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۴۷۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع روزانه قارچ به ۵۵ تن رسید

مهدی رجبی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: قیمت کنونی هر کیلو قارچ سرمزرعه ۷۰ تا ۷۵ هزار تومان و مغازه های خرده فروشی ۹۰ تا ۱۰۰ هزار تومان است.

به گفته او، هم اکنون قارچ با نرخ های ۱۳۰ تا ۱۴۰ هزار تومان در مغازه ها عرضه می شود، در حالیکه فروش بالاتر از ۱۰۰ هزار تومان گرانفروشی است.

رجبی توزیع مویرگی را راهکار اساسی تنظیم بازار اعلام کرد و افزود: با راه اندازی بورس، فروش عمده قارچ یک مرجع قیمت گذاری دارد.

رئیس انجمن پرورش دهندگان قارچ از توزیع روزانه ۴۰ تا ۵۵ تن قارچ در تهران خبر داد.

او با بیان اینکه سال گذشته ۲۱۰ هزار تن قارچ در کشور تولید شد، گفت: با توجه به احداث واحدهای جدید برآورد می شود که با افزایش ۵ تا ۱۰ هزار تنی تولید قارچ به ۲۲۰ هزار تن برسد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • قیمت آپارتمان در چیتگر چقدر است؟
  • آتش سوزی مغازه لوازم خانگی در فریمان
  • نقشه سرایدار سابق برای سرقت میلیاردی از خانه ۲ ایرانی مقیم کانادا
  • نقشه سرایدار برای سرقت میلیاردی از خانه ۲ ایرانی مقیم کانادا
  • کاسبی کپسولی
  • توزیع روزانه قارچ به ۵۵ تن رسید
  • مرگ خاله بر اثر تیر اندازی خواهر زاده در خرم آباد
  • فلورانس رنسانسی؛ خواهر ایتالیایی اصفهان + عکس
  • فلورانس رنسانسی؛ خواهر ایتالیایی اصفهان