Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-07@09:30:59 GMT

10 گل دربي اصفهان، پيش درآمد ليگ مهيج (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۴۷۷۵۹

10 گل دربي اصفهان، پيش درآمد ليگ مهيج (عکس)

خبرگزاري آريا - رد و بدل شدن 10 گل در دربي مهيج اصفهان آغاز فوق العاده اي براي ليگ برتر بانوان بود. ليگي که هفته اول آن 27 گل وارد دروازه ها شد و در اين ميان حضور تيم تازه وارد سپاهان، اتفاق ويژه آن محسوب مي شد.
به گزارش "ورزش سه"، هفته اول بازي هاي ليگ برتر بانوان از امروز آغاز و تيم هاي حاضر در اين رقابت ها به ميدان رفتند و در اين ميان مي توان تيم سپاهان اصفهان را ويژه ترين تيم حاضر در هفته اول اين بازي ها بدانيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سپاهاني هاي تازه کار که اخيرا اعلام موجوديت کردند تا ماجراي عجيبي براي حضور در ليگ برتر داشتند. آنها که در ابتدا خيال تيم داري نداشتند در ابتدا تصميم گرفتند به عنوان حامي تيم قهرمان يعني آينده سازان ميهن نجف آباد پا به ميدان بگذارند اما پس از آنکه با مديرعامل اين تيم به توافق نرسيدند تصميم گرفتند دست به تاسيس تيم فوتبال بانوان بزنند و بدين ترتيب براي اولين بار در ليگ برتر حضور پيدا کنند.
آنها در اين راه از بسياري از بازيکنان و مربيان تيم آينده سازان که حالا از وضعيت موجود در تيم ناراضي بودند نيز استفاده کردند و بدين ترتيب کادرفني اين تيم به همراه 20 بازيکن قرارداد خود را با سپاهاني ها منعقد کردند تا با پيراهن اين تيم در رقابت هاي ليگ حضور پيدا کنند. البته تعدادي از بازيکنان تيم قهرمان نيز به تيم هاي ديگري از جمله ذوب آهن رفتند.


در اين شرايط تيم آينده سازان نيز که خالي از بازيکن و مربي بود در اقدامي عجيب از حضور در ليگ اعلاک انصراف نکرد و موضع خود را شرکت در بازي ها دانست. موضعي که ماحصل آن عدم برگزاري اولين ديدار اين تيم در هفته ابتدايي بازي ها برابر خيبر خرم آباد بود.
سپاهاني ها اما برحسب قرعه بايد بازي اول خود را برابر تيم همشهري ذوب آهن به انجام مي رساندند تا دربي اصفهان شروع خوبي باشد براي بازي هاي ليگ برتر و همين اتفاق هم افتاد. دو تيم زرد و سبزپوش برابر يکديگر قرار گرفتند و در ديداري مهيج نتيجه اي پرگل را رقم زدند. سپاهاني ها در اين بازي توانستند بردي شبرين با نتيجه 7 بر 3 به دست بياورند تا اولين بازي خود را در دوران حيات با بهترين نتيجه ممکن به پايان برسانند.

اين تيم که با به دست آوردن استخوان بندي و شاکله اصلي تيم قهرمان فصل قبل پا به رقابت هاي ليگ گذاشته است نشان داد به همراه تيم ها و مدعياني از جمله شهرداري بم و شهرداري سيرجان مي تواند مثلث قهرماني بازي هاي ليگ را تشکيل دهد.
بهترين بازيکن فصل قبل رقابت هاي ليگ برتر يعني فروغ موري در دربي اصفهان موفق شد هت تريک کند تا پايه گذار اصلي برد تيمش نام بگيرد. در اين ميان مريم رهيده 2 بار و افسانه اقبال نيز به همراه کاپيتان تيم سپاهان يعني الهام فرهمند ديگر گل هاي زردپوشان را به ثمر رساندند. فرهمند که عنوان بهترين گلساز ليگ قبلي بانوان را به دست آورده بودند به همراه موري و زمرد سليماني از پايه هاي اصلي قهرماني آينده سازان بودند که امسال با پيراهن سپاهان به ميدان مي روند.

به غير از سپاهاني ها و دربي اصفهان، سه تيم ديگر نيز توانستند از بازي هاي هفته اول موفق بيرون بيايند. شهرداري بم توانست با 8 گل تيم پارس جنوبي جم را در هم بکوبد که در اين ميان گل هاي مهاجم تازه وارد اين تيم جالب به نظر مي رسيد. زهرا قنبري که فصل قبل موفق شده بود عنوان خانم گلي رقابت هاي فوتبال بانوان را به نام خود بزند با 4 گلي که در اولين بازي تيم جديدش به ثمر رساند براي تمام رقباي خود خط و نشان کشيد.

شهرداري سيرجان ديگر ضلع مثلث قهرماني است که اولين بازي خود را در اهواز و برابر استقلال خوزستان به انجام رساند و توانست با به ثمر رساندن 5 گل، يک پيروزي شيرين به دست بياورد. راه ياب ملل سنندج با دو گل از سد نماينده شيراز گذشت و بازي تيم هاي پالايش گاز ايلام و آذرخش تهران نيز با تساوي يک بر يک به پايان رسيد.
با اين حساب تنها ديدار باقي مانده از هفته اول بازي هاي ليگ برتر نيز بازي بين تيم هاي آينده سازان ميهن نجف آباد و خيبر خرم آباد است که هنوز در رابطه با آن هيچ اظهارنظري نشده است. ديداري که با توجه به اوضاع تيم آينده سازان برگزاري آن ممکن به نظر نمي رسد مگر اينکه اتفاق ديگري براي قهرمان فصل قبل بيفتد.
عکس ها: آريا جعفري

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۴۷۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه‌های عمرانی و زیست محیطی نصف جهان در صف افتتاح

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان از افتتاح پل صاحب‌روضات و دو پروژه زیست‌محیطی تا دو هفته آینده خبر داد و گفت: آرزوهای دیرینه شهروندان اصفهانی طی روزهای آینده در ریل پروژه‌های افتتاحیه قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدعلی معرک‌نژاد در برنامه رادیویی «صدای شهر» اظهار کرد: در سومین سال از فعالیت مجموعه مدیریت شهری در دوره ششم، قطار افتتاح پروژه‌های عمرانی سرعت بیشتری گرفته است و طی دو هفته آینده دو پروژه که برای شهر اصفهان اهمیت زیادی دارد در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: تعریض بزرگراه شهید خرازی و پل صاحب روضات که به دلایل مختلفی چندین سال در شهر به تعویق افتاده بود، با همت مجموعه مدیریت شهری و عملیاتی اجرایی همکارانم در معاونت عمران این پروژه چند ماهی است که به ثمر رسیده است و آغاز به کار رسمی و افتتاح آن را خواهیم داشت.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با تاکید بر اهمیت مباحث محیط زیستی و پسماند در شهر اصفهان گفت: در روند پروژه‌های عمرانی و افتتاحیه‌هایی که با شعار «به احترام مردم اصفهان» برگزار می‌شود، به ایستگاهی رسیدیم که خبرهای خوبی را به مردم شهر اصفهان خواهیم داد.

معرک‌نژاد با بیان اینکه آئین آغاز به کار و کلنگ‌زنی شهرک بازیافت شهر اصفهان از پروژه‌های مهم و تأثیرگذار زیست‌محیطی است، ادامه داد: تصفیه شیرابه، پسماند ساختمانی و احداث کارخانه‌ای که این پسماند را بازیافت می‌کند، جزو آرزوهای دیرینه شهروندان اصفهان بوده است که روزهای آینده در ریل پروژه‌های افتتاحیه قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: آئین آغاز به کار و افتتاح پروژه‌های زیست‌محیطی را کنار پروژه تعریض بزرگراه شهید خرازی طی روزهای آینده تقدیم شهروندان اصفهان می‌کنیم.

کد خبر 751312

دیگر خبرها

  • پروژه‌های عمرانی و زیست محیطی نصف جهان در صف افتتاح
  • پیش بینی ایرانی ها از ۵ سال آینده کشور چیست؟ (+اینفوگرافی)
  • آینده اپل چگونه خواهد بود؟
  • ۴.۵میلیارد درآمد فدراسیون از جریمه در ۱۷روز
  • شروط مهم فدراسیون فوتبال برای برگزاری فصل آینده لیگ برتر
  • ۸۰ درصد جمعیت اصفهان جزو جامعه کارگری هستند
  • چلسی ۵-۰ وستهم: پیروزی در دومین دربی لندن ظرف سه روز
  • ۲۰ شرکت برتر تولید کننده تسلیحات نظامی در سال ۲۰۲۴؛ از Rheinmetall تا Leonardo
  • بارسلونا دربی را باخت و رئال مادرید را قهرمان لالیگا کرد
  • شریفی تخته گاز با فجر به دنبال صعود