Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سابق فدراسیون فوتبال اظهار امیدواری کرد فوتبال از حالت فعلی جدا شود و به دست کسانی که می توانند مدیریت درستی داشته باشند، بیفتد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

داریوش مصطفوی پس از پایان بازی تیم های استقلال و نساجی در برابر خبرنگاران به صحبت پرداخت. او گفت:

یک تیمی که امکانات ندارد می آید مقابل تیمی که همه امکانات را دارد اینطور بازی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این از دو جهت عیب دارد؛ یکی تیمی پردرآمد با عدم مدیریت صحیح و دوم تیمی که شهرستانی است و هیچی ندارد؛ اما با مدیریت صحیح و حرفه ای؛ من بعضا دیدم که یک پنالتی به نفع نساجی هم که باید گرفته می شد، اعلام نشد و امیدوارم فوتبال از این حالت رها شود و از دست آدم های بزرگ این مملکت به دست کسانی که می توانند مدیریت درستی داشته باشند، برسند.

 

داریوش مصطفوی ادامه داد:

به پاشازاده تبریک می گویم، او مربی بسیار خوبی است و مطمئنا در آینده طی ۳، ۴ سال اخیر جز مربیان برتر آسیا خواهد شد. اخلاق و روش پاشازاده را از یاد نمی بریم. ما باید به دنبال دورنگاری باشیم و خسته شدیم که انقدر به نزدیک نگاه کردیم. باید به دنبال بازیکنانی برویم که در اقصی نقاط کشور بازی می کنند.

 

داریوش مصطفوی درباره انتقاد از عملکرد افتخاری گفت:

من به هیچ عنوان از افتخاری انتقاد نمی کنم و در این مورد نمی خواهم صحبت کنم، چون تیم های دارا و ندار اختلافشان خیلی نزدیک شده و دیگر مادیات و مسائل تدارکاتی در مملکت ما معنا و مفهومی ندارد. افتخاری در زمان بحرانی تیم استقلال را به دست گرفت و ایشان فوتبال را می شناسد. در فوتبال ما مردم از تیم های بزرگ نتیجه می خواهند و غیر از این در دنیا مردم با نتیجه نگرفتن طغیان می کنند.

 

داریوش مصطفوی درباره سرمربی آلمانی استقلالی ها نیز ادامه داد:

شفر مربی خوبی است و باید به او حداقل ۶ تا ۸ ماه زمان بدهند. من فقط این بازی مقابل تیمی که امکانات نداشت را نقد می کنم و باید به او زمان بدهیم.

 

او با تبریک به تیم نوجوانان و پرسپولیس حرف های خود را اینگونه پایان داد:

موفقیت تیم نوجوانان را به مسئولین فوتبال ایران تبریک می گویم. آنها فراتر از انتظار بازی کردند. به پرسپولیس هم تبریک می گویم و داوری در آن بازی جانبدارانه سوت زد و این را هم از مسئولین فوتبال خودمان می بینم که نباید اجازه حضور داور عرب در بازی را می دادند تا اینطور نتیجه نگیرد. ما تا نفوذمان را در کنفدراسیون آسیا قوی نکنیم همین بلاها سرمان خواهد آمد.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۴۸۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی درون تیمی جذاب شاگردان شجاعی با ۶ گل

به گزارش "ورزش سه"، هواداری ها روز چهارشنبه از ساعت ۱۲:۰۰ در زمین شماره دو مجموعه ورزشی آزادی تهران و در قالب دو ترکیب متفاوت و در دیداری هر چند تدارکاتی اما سنگین درون تیمی به مصاف یک دیگر رفتند و در نهایت سورمه‌ای پوشان و یاران مهدی عبدی برابر بنفش پوشان و یاران داریوش شجاعیان با نتیجه چهار بر دو به پیروزی رسیدند.

هر دو گل بنفش‌ها روی پاس‌های داریوش شجاعیان و توسط کریم اسلامی و محمد دین دار به ثمر رسید و سورمه ای پوشان اما با سه گل مهدی باقری و تک گل محسن سفید چقایی که روی یک پاس گل و یک ریباند شوت مهدی گودرزی،یک ریباند ضربه بابک مرادی و دیگری نیز با توپ ربایی زننده گل به ثبت رسید، برتری شان را نشان دادند.

شاگردان شجاعی پس از پایان دیدار درون تیمی روانه استخر شدند و با تشخیص کادر فنی، پس از یک روز استراحت، تمرینات شان را از روز جمعه و جهت دیدار روز چهارشنبه هفته آینده برابر آلومینیوم پیگیری خواهند کرد.

دیدار برابر آلومینیوم بازی معوقه هفته هجدهم است که سه امتیاز آن می‌تواند هوادار را تا رده یازدهم جدول بالا بیاورد.

دیگر خبرها

  • بیتا فرّهی؛ مهشید به هامون پیوست...
  • پوچتینو: مصدومیت‌های این فصل چلسی بی‌سابقه است!
  • کمترین حقمان قهرمانی آسیا بود!
  • بازی درون تیمی جذاب شاگردان شجاعی با ۶ گل
  • سیدحسین حسینی: کمترین حقمان قهرمانی آسیا بود
  • رضاییان: اگر زمین می‌خوردیم، خونی می‌شدیم
  • تونی کروس: به این تیم افتخار می‌کنم؛ امیدوارم در یورو نیز با همین اعتماد به نفس بازی کنیم
  • اقبالی: سقف آروزهای فوتبالی ما کوتاه شده است/ ترکمنستانی ها چندین بار خطوط ما را شکستند
  • قلعه نویی: زمین چمن مصنوعی نقطه تاریک این بازی بود؛ امیدوارم فیفا به این موضوع ورود کند
  • مانچینی: چمن مصنوعی کار را سخت می‌کند