Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@04:20:53 GMT

از داور مسابقه شکایت می‌کنیم و کوتاه هم نمی‌آییم

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۴۹۰۲۱

باشگاه نساجی مازندران در اعتراض به قضاوت دیدار حذفی مقابل استقلال تهران، بیانیه‌ای منتشر کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت باشگاه نساجی مازندران، این باشگاه پیرامون اتفاقات بازی با استقلال بیانیه‌ای صادر کرد. این بیانیه به شرح زیر است:

«داور در هر مسابقه فوتبالی، به منظور رعایت عدالت و برابری منصوب می‌شود اما آنچه در دیدار امروز استقلال تهران و نساجی مازندران مشخص بود موعود بنیادی‌فر و کمک‌هایش در انجام این کار ناموفق بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلم مسابقه ثابت کرد چه بلایی بر سر تیم پرطرفدار نساجی مازندران آمده است. یک گل آف‌ساید و باد آورده برای حریف و  یک پنالتی سوخته و اخراج بی‌دلیل و نوبرانه برای نساجی مازندران نتیجه سوت‌های اشتباهی بود که به صدا در آمد و تمام زحمات تیم مظلوم ما را بر باد داد.

به امید آن که از این به بعد برای خارج کردن استقلال یا هر تیم معروف دیگری از بحران، سر امثال نساجی بریده نشود، اعلام می‌کنیم باشگاه نساجی مازندران اشتباهات باورنکردنی داوری این مسابقه را از طریق مراجع ذی‌صلاح پیگیری کرده و کوتاه هم نخواهد آمد.

در پایان یادآوری می‌کنیم که این شکایت و پیگیری به خاطر آزرده شدن دل تماشاگر عاشق و وفادار نساجی است که امروز دلش بدجوری از بی‌عدالتی شکست.»

به گزارش ایسنا، دیدار تیم‌های استقلال و نساجی مازندران در چارچوب مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی، امروز (جمعه) برگزار شد و با نتیجه دو بر یک به سود آبی‌‌پوشان پایتخت پایان یافت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۴۹۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه سپاهان از پرسپولیس شکایت کرد

آفتاب‌‌نیوز :

 روابط عمومی باشگاه سپاهان درباره دلیل تصمیم خود برای شکایت متنی به شرح زیر منتشر کرده است. 

«در طول مسابقه تیم‌های سپاهان و پرسپولیس و همچنین قبل و بعد از مسابقه، هواداران تیم میزبان با استفاده از الفاظ رکیک اقدام به فحاشی نسبت به تیم سپاهان نمودند؛ این در شرایطی است که متاسفانه علی رغم تذکرات قبلی اقدامی در خصوص جلوگیری از این رفتار صورت نگرفت.

همچنین برخی از هواداران بانوی منتسب به تیم میزبان اقدام به رفتار‌های ناشایست در طبقه فوقانی نمودند که نیرو‌های امنیتی به دلیل مخاطرات رفتار‌های این هواداران اقدام به تغییر محل جایگاه هواداران بانوی تیم میزبان کردند.
از همین رو باشگاه سپاهان با ارائه مستندات کامل، به نهاد‌های مربوطه شکایت خواهد کرد.»

گفتنی است باشگاه سپاهان همچنین ویدیویی از رفتار هواداران زن پرسپولیسی ضمیمه شکایت خود کرده است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • باشگاه سپاهان از پرسپولیس شکایت کرد
  • باشگاه سپاهان از پرسپولیس شکایت می‌کند
  • واکنش عالیشاه: نه نه نه نه نه!
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر یک/ استقلال خوزستان صفر- ملوان صفر/ آلومینیوم صفر- فولاد صفر/ ذوب آهن صفر - نساجی یک
  • هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر صفر/ استقلال خوزستان صفر- ملوان صفر/ آلومینیوم صفر- فولاد صفر/ ذوب آهن صفر - نساجی صفر
  • ساعت پخش زنده بازی ذوب آهن و نساجی مازندران‌ + پخش آنلاین
  • استقلال به جانشین حسینی روحیه داد (عکس)
  • گزارشی از آخرین تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن برای مصاف با نساجی با حضور اصحاب‌رسانه
  • شکایت سپاهان و نساجی رد شد
  • رد شکایت سپاهان و نساجی از صنعت نفت آبادان