Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-19@07:49:44 GMT

بازسازی صحنه شکنجه مرگبار «اهورا» در خیابان لاکانی رشت + فیلم و عکس

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۵۰۱۷۸

بازسازی صحنه شکنجه مرگبار «اهورا» در خیابان لاکانی رشت + فیلم و عکس

‍‍‍‍‍‍

رکنا: ناپدری پسرک گیلانی، دو روز پس از مرگ «اهورا» کوچولو، با انتقال به محل جنایت هولناک، صحنه قتل را در حضور کارآگاهان و بازپرس پرونده بازسازی کرد

حجم ویدیو: 8.45M | مدت زمان ویدیو: 00:01:04 دانلود ویدیو

در این واقعه تکان دهنده که شنبه 22 مهراتفاق افتاد، پسرک پس از تجاوز Rape وحشیانه هدف ضرب و شتم بیرحمانه ناپدری 27 ساله‌اش قرار گرفت و دقایقی بعد هم به بیمارستان «پورسینا»ی رشت انتقال یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این کودک که دچار ضربه شدید مغزی و سوختگی دست و پا نیز شده بود، با وجود تلاش تیم پزشکی به کما رفت و روز بعد هم به علت شدت جراحت‌ها تسلیم مرگ شد. از سوی دیگر کارآگاهان در نخستین تحقیقات، «مجتبی» - ناپدری- را که حدود یک ماه از عقد موقتش با مادر «اهورا» گذشته بود، به‌عنوان مظنون دستگیر کردند. این شیطان Evil صفت در حالی که ابتدا منکر شکنجه Torture و قتل Murder کودک بود و همسرش نیز اظهاراتش را تأیید می‌کرد، سرانجام پس از مرگ پسربچه و دربازجویی‌های تخصصی لب به اعتراف گشود.« وقتی با پسرخوانده‌ام در خانه تنها شدم وسوسه‌ای شیطانی مرا به سمت «اهورا» کشاند و به او تجاوزکردم. اما به خاطر اینکه از شدت درد گریه می‌کرد و فریاد می‌زد، بشدت عصبانی شده و برای ساکت کردن او دو بار سرش را به دیوار کوبیدم.»
پیش از ظهر پنجشنبه ناپدری جنایتکار در حالی که دستبند به دست داشت سواربر خودروی پلیس Police وتحت تدابیر ویژه به خیابان «لاکانی» رشت انتقال یافت تا صحنه شکنجه و قتل پسرک 2 سال و 7 ماهه را بازسازی کند. پدر «اهورا» نیز خود را به خانه مشترک همسر سابقش و قاتل The Murderer تنها پسرش رسانده بود.
همسایگان که با اطلاع از ماجرا به خیابان آمده بودند به محض مشاهده قاتل پسر کوچولو، دراوج خشم ونفرت، به عامل جنایت Crime ناسزا گفتند. با این حال «مجتبی» پس از انتقال به خانه و در حضور بازپرس و تیم تحقیق و پدر «اهورا»، در برابر دیدگان پر از اشک پدر قربانی، به تشریح روز واقعه پرداخت. با پایان بازسازی صحنه، «مجتبی» که حتی می‌ترسید به آدم‌های اطرافش نگاه کند به خودروی پلیس انتقال یافت. اما مردم خشمگین که دلشان می‌خواست با دستان خودشان او را به سزای عمل کثیفش برسانند، با محاصره خودروی پلیس بار دیگر این جانی را مورد لعن و نفرین قرار دادند، با این حال متهم پرونده راهی زندان Prison شد.
مادر «اهورا» که به‌دنبال طلاق از همسر اولش، در فضای مجازی با «مجتبی» آشنا شده و کمتر از یک ماه قبل به عقد موقت او درآمده بود، در حالی که ابتدا باور نداشت شوهردومش چنین بلایی را سر کودک بیگناهش آورده باشد، وقتی اعتراف‌های مجتبی را شنید خواستار مجازات قاتل فرزندش شد. او گفت: «من مجبور بودم کار کنم. آن‌ روز وقتی از محل کارم به خانه آمدم متوجه شدم اهورا میلی به غذا خوردن ندارد. به همین خاطر قرار شد مجتبی به او غذا بدهد که من هم دوباره به محل کارم برگشتم. اما ساعت از سه عصر گذشته بود که همسرم تماس گرفت و گفت پسرم جلوی دستشویی زمین خورده و بیمارستان است. وقتی حقایق فاش شد تازه فهمیدم چه بلایی سرمان آمده است. من از قاتل پسرم نمی‌گذرم و می‌خواهم هرچه زودتر مجازات شود.»
پدر «اهورا» نیزهمچنان خواستار محاکمه و مجازات فوری قاتل فرزندش است.ر

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۵۰۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری بیشتر از پساب تصفیه شده در دستور کار است

محمدصادق معتمدیان دبیر کارگروه ملی نجات دریاچه ارومیه در بازدید از تصفیه‌خانه فاضلاب ارومیه و خط انتقال پساب این تصفیه‌خانه به دریاچه ارومیه افزود: مدول سوم تصفیه خانه فاضلاب ارومیه و خط انتقال پساب به دریاچه ارومیه به طول ۱۱ کیلومتر با ظرفیت انتقال سالانه ۵۱ میلیون متر مکعب آب به این دریاچه امسال با حضور معاون اول رییس‌جمهور به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: تصفیه خانه فاضلاب ارومیه و خط انتقال آب به دریاچه ارومیه یکی از پروژه‌های نیمه‌تمام سخت افزاری احیای دریاچه ارومیه بود که به دلیل نبود اعتبار ، احداث آن متوقف شده و طرح راکد بود.

دبیر کارگروه ملی نجات دریاچه ارومیه اضافه کرد: این طرح با توجه ویژه دولت سیزدهم به اجرا و اتمام پروژه‌های سخت‌افزاری احیای دریاچه ارومیه و تامین اعتبار لازم ، به بهره برداری رسید.

معتمدیان اظهار کرد: امروز ضمن بازدید از فعالیت تصفیه خانه فاضلاب ارومیه، از ۱۱ کیلومتر مسیر انتقال آب به دریاچه ارومیه نیز بطور کامل بازدید انجام دادیم که روند مناسبی داشت.

 مدول سوم تصفیه خانه فاضلاب ارومیه و خط انتقال پساب تصفیه شده به دریاچه ارومیه تابستان امسال با حضور محمد مخبر معاون اول رییس‌جمهور به بهره برداری رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • وقتی که مخاطبان مات و مبهوت صحنه کنسرت را نگریستند!
  • بهره‌برداری بیشتر از پساب تصفیه شده در دستور کار است
  • عنایتی در انتقاد به داوری پرسپولیس - پیکان: تا وقتی هوادار نداشته باشیم، همین است
  • عنایتی در واکنش به داوری پرسپولیس - پیکان: تا وقتی هوادار نداشته باشید، همین است
  • ۴۳۲ کیلومتر از شبکه آب شرب استان کرمان بازسازی شد/ ضرورت جلوگیری از هدر رفت آب
  • اعتراض نهادهای حقوق بشری به شرایط زندان‌های رژیم صهیونیستی
  • شرط جالب خانواده مقتول برای بخشش قاتل
  • خرید لباس برای بچه های بی سرپرست، شرط بخشش قاتل
  • بازسازی ۴۳۲ کیلومتر از شبکه آب شرب شهرها و روستاهای استان کرمان
  • شلیک مرگبار در خیابان هاشمی به صراف موتوری