Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛سرکارخانم زهرا حسن زاده دبیر برگزاری و مدیرنگارخانه آذرستان این کارگاه آموزشی یک روزه استانی به همت آموزشگاه و نگارخانه آذرستان با حضور جمع کثیری از علاقمندان به هنر خوشنویسی از شهرستان‌های تابعه استان کرمان با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی وبا حضور استاد سعید زمزیا از استان کرمانشاه در محل تالار خان سالار شهرستان زرند برگزارگردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
استاد سعید زمزیا ضمن معرفی تاریخچه این هنر در ایران و اذعان به این نکته که ابر و باد سازی علاوه بر قدمت چندصد ساله از جمله هنر‌هایی است که ویژه ایرانیان است به معرفی مواد اولیه و رنگ‌هایی که در این هنر استفاده می‌شود پرداخت. سپس نوبت به کارگاه عملی رسید که استاد بصورت تئوری و عملی آموزش تضمینی و فشرده ابر و باد سازی حرفه‌ای کاغذ، دو پوسته کردن کاغذ، رنگینه کردن کاغذ، مسطر سازی جهت خوشنویسی، آموزش جدا کردن به روش ساده جهت آهار و مهره کردن کاغذ خوشنویسی و... جهت هنرجویان شرکت کننده در این کارگاه آموزشی با استفاده از تجارب چندین ساله خویش را به معرض نمایش گذاشت.
ودر خاتمه نمایشگاه آثار خوشنویسی سعید زمزیا و مصطفی عزیزالهی با نام پیوند مهر در نگارخانه آذرستان شهرستان زرندبا حضور فرماندار، شهردار و تنی چند از مسئولین اجرائی شهرستان وجمعی از علاقمندان به هنر خوشنویسی افتتاح گردید.
در این نمایشگاه ۳۲ اثر خوشنویسی خط شکسته و نستعلیق در قالب چلیپا، و ترکیب آزاد از این دو هنرمند گرانمایه به نمایش گذاشته شده است.  
به گفته خانم حسن زاده مدیر نگارخانه آذرستان این نمایشگاه بمدت یک هفته در دو نوبت صبح از ساعت ۹ الی ۱۲ و در نوبت عصر از ساعت ۱۷ الی ۲۰ جهت بازدید عموم و علاقمندان به هنر خوشنویسی دایر است.
شایان ذکر است به کلیه شرکت کندگان در کارگاه یکروزه آموزشی ساخت کاغذ ابر و باد و هنر‌های جنبی خوشنویسی گواهینامه پایان دوره اعطا گردید.  

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۵۰۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب کارگاه غیرمجاز تولید چیپس سیب زمینی در سامان

علیرضا نیکوفر رئیس اداره صمت سامان گفت: کارگاه غیرمجاز تولید چیپس سیب زمینی در این شهرستان با هوشیاری بازرسان صمت شناسایی و پلمب شد.

وی افزود: این کارگاه تولید غیرمجاز مواد غذایی واقع در ناحیه صنعتی شهرستان سامان در شرایط غیر بهداشتی و بدون هر گونه مجوز تولید، سیب سلامت و نشان استاندارد، چیپس سیب زمینی تولید و روانه بازار مصرف کرده است. 

بیشتر بخوانید

افزایش ۴۱ درصدی کشفیات قاچاق فرآورده‌های سلامت در چهارمحال و بختیاری

نیکوفر اضافه کرد: در بازرسی از این کارگاه غیر مجاز ۲۰۰ کیلوگرم چیپس غیربهداشتی توقیف و امحا شد. 

وی ادامه داد: مالکان این کارگاه غیرمجاز با جعل برند، محصول غیربهداشتی تولیدی را در سطح بازار توزیع کرده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • سینمای سیار کودک و کارگاه آموزش رایانه در خاش افتتاح شد
  • بازگشت به کار کارگران اخراجی شرکت پارس طبیعت سلولز گروه صنایع کاغذ پارس
  • آئین آغاز ساخت پایگاه سلامت شهدای کهنه دژ برگزار شد
  • اجرای کارگاه آموزشی پیشگیری از غرق شدگی در گیلان
  • پلمب کارگاه غیرمجاز تولید چیپس سیب زمینی در سامان
  • کارگران اخراجی کاغذپارس به کار برگشتند/ برچیدن بساط قرارداد‌های یک ماهه کارگری
  • تقدیر از مقام شامخ معلم و استاد به مناسبت دهه سرآمدی آموزش
  • ارائه آموزش‌های حقوقی به ۷۸۹۵ مشاور املاک و خودرو در البرز
  • نمایشگاه خوشنویسی هنرمندان در جهان اسلام برگزار می‌شود/ ساخت فیلمی با موضوع رضوی برای جشنواره فجر
  • افتتاح ۲۷ مدرسه در ۶ ماه در وسیع ترین منطقه آموزش و پرورش کشور