Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‌الله "محسن اراکی" دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در گفت‌وگو با  خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،؛ درباره آخرین تحولات سوریه اظهار کرد: با از بین رفتن پایگاه تروریست‌ها در دیرالزور شاهد آزادسازی کامل سوریه از دست تکفیری‌ها خواهیم بود.

آیت‌الله اراکی با تأکید بر اینکه با آزادسازی دیرالزور سد اصلی تکفیری‌ها در سوریه شکسته خواهد شد، ادامه داد:‌ با آ‌زادسازی این منطقه پایگاه اصلی تکفیری‌ها در منطقه از بین خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی پیرامون اظهارات آمانو در خصوص وجود ابهام در بند تی برجام افزود: ما خیلی نباید روی سخنان آمانو حساب باز کنیم.

دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب با بیان اینکه ما باید روی مقاومت، ملت و مردم حساب باز کنیم، گفت:‌ با توجه به وجود انسجام داخلی و اقتدار کشورمان و وحدت بین مردم و مسئولین دشمن در همه ابعاد با شکست مواجه خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۵۰۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزاد سازی ۲۰هزار مترمربع از اراضی کشاورزی اسلامشهر

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اسلامشهر از آزادسازی ۲۰هزار مترمربع از اراضی کشاورزی شهرستان اسلامشهر با اجرای ۱۲ دستور قضایی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اسلامشهر، مسعود ایلکا ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آزادسازی اراضی کشاورزی گفت: 12 مورد دستور قضایی تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها صادره از دادسرای ناحیه 37 ویژه رسیدگی به پروندهای انفال و ثروت‌های عمومی و حوزه قضایی بخش چهاردانگه اجرایی شد.

وی افزود: این آزادسازی شامل سوله و دیوارکشی با حضور  پرسنل اراضی مدیریت جهاد کشاورزی، نماینده رئیس حوزه قضایی بخش چهاردانگه، شهرداری چهاردانگه و همراهی فرماندهی پلیس پیشگیری و یگان امداد نیروی انتظامی این شهرستان در بخش چهاردانگه شهرستان اسلامشهر به اجرا درآمد.

35 هزار مترمربع از اراضی زراعی و باغی پردیس آزادسازی شد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اسلامشهر تأکید کرد: با قلع و قمع این ساخت و ساز  20هزار مترمربع از اراضی مرغوب کشاورزی بخش چهاردانگه  شهرستان اسلامشهر به چرخه تولید بازگشت.

ایلیکا با اشاره به فعالیت سامانه 131 برای دریافت گزارش‌های مردمی در راستای حفاظت از اراضی زراعی و باغی خاطرنشان کرد: گزارش‌های مردمی توسط ستاد استانی از طریق سامانه 131 اخذ و در سریع‌ترین زمان از تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی جلوگیری می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رفع معارضین مسکونی از مسیر پروژه آزادراه شهید شوشتری
  • شمارش معکوس پایان رفع معارضین آزادراه شهید شوشتری
  • آزادسازی ۱۰ هکتار از زمین های کشاورزی گرگان
  • ماجرای دختر فوت شده در متروی تجریش چه شد؟ + فیلم کامل این اتفاق | علت تشنج این دختر مشخص شد
  • آزادسازی ۹۵ درصد ‌اراضی ‌مسیر بزرگراه شمالی کرج پس از ۹ سال
  • آزادسازی ۳۰ هکتار از اراضی ملی در تهران در فروردین
  • ‍ ۱۱ هکتار از اراضی حریم منطقه ۲۰ تهران آزادسازی شد
  • آزادسازی ۱۲۵ هکتار از اراضی کشاورزی ساوجبلاغ/ ۷ استخر تخریب شد
  • آزاد سازی ۲۰هزار مترمربع از اراضی کشاورزی اسلامشهر
  • مقابله با تغییر کاربری ۶۵ هکتار از اراضی کشاورزی در کرج