Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: روزی برای ازدواج با «رحیم» مقابل پدربزرگم ایستادم و فریاد زدم که نمی خواهی من خوشبخت شوم؟ با کمال پررویی پدربزرگم را تهدید کردم تا به ازدواج من و او رضایت بدهد در حالی که پدربزرگم مرا از چشمانش بیشتر دوست داشت و در نبود پدر و مادرم هیچ محبتی را از من دریغ نمی‌کرد ولی امروز که همه چیزم را از دست داده ام آرزو می‌کنم کاش زمان به عقب باز می گشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دختر 20 ساله ای که معتقد بود حسادت های زنانه دوستش زندگی او را از هم پاشیده است به کارشناس و مشاور اجتماعی کلانتری کاظم آباد مشهد گفت: 9 سال بیشتر نداشتم که متوجه شدم مادرم فروشنده مواد مخدر Drugs است هر روز تعداد زیادی از معتادان برای خرید مواد مخدر به خانه ما می آمدند و مادرم ماده سفید رنگی را روی ترازوی گوشه اتاق وزن می کرد و به آن ها می داد.

پدرم به بیماری سختی مبتلا بود و نمی توانست کار کند. مادرم می گفت مجبور است برای تامین هزینه های زیادی و درمان پدرم قاچاق Contraband فروشی کند با آن که چند ماه بعد پدرم به دلیل بیماری خاصی که داشت جان سپرد اما مادرم به مصرف مواد مخدر عادت کرده بود و از سوی دیگر هم نمی خواست درآمد بالای فروش مواد مخدر را رها کند.

روزها به همین ترتیب می گذشت تا این که مدتی بعد مادرم دستگیر و به حبس ابد محکوم شد. از آن روز به بعد پدربزرگم مرا به خانه خودش برد تا نزد او زندگی کنم او علاقه خاصی به من داشت و بیشتر از هر کس دیگری به من محبت می کرد چرا که من از مهر و محبت پدر و مادرم بی بهره بودم. در همین شرایط درس و مدرسه را رها کردم و برای پر کردن اوقات فراغت در یک کارگاه صنایع دستی مشغول کار شدم. آن زمان 15 ساله بودم و در اوج هیجانات دوران نوجوانی قرار داشتم.

مدت زیادی از حضورم در آن کارگاه نمی گذشت که لبخند رحیم به دلم نشست. او هم کارگر همان کارگاه بود و ما به یکدیگر علاقه مند شدیم. روزها از پی هم می گذشت تا این که رحیم مرا از پدربزرگم خواستگاری کرد و مدعی شد به خاطر یک سری اختلافات جزئی جدا از خانواده اش زندگی می کند. پدربزرگم بعد از چند روز تحقیق درباره او متوجه شد رحیم به مواد مخدر صنعتی اعتیاد دارد اما گوش من بدهکار این حرف ها نبود مقابلش ایستادم و پدربزرگم را تهدید کردم که اگر به این ازدواج رضایت ندهد دیگر اثری از من نخواهد دید.
خلاصه من و رحیم زندگی مان را در یک اتاق سرایداری آغاز کردیم. وقتی رحیم را در حال مصرف مواد دیدم تازه فهمیدم پدر و مادرش او را به خاطر اعتیاد از خانه طرد کرده اند. وضعیت زندگی ام آشفته شده بود و نمی توانستم کتک کاری های همسرم را در حالت خماری یا توهم تحمل کنم در نهایت رحیم را با تهدید به مرکز ترک اعتیاد فرستادم اما خودم به خاطر تنهایی با دختری به نام «هاله» دوست شدم و با او و دوستانش به مهمانی Party های شبانه می رفتم تا این که در همین مهمانی ها به مصرف الکل و مواد مخدر معتاد Addicted شدم زمانی به خودم آمدم که در منجلاب فساد غرق شده بودم. هاله پیشنهاد کرد از رحیم طلاق بگیرم من هم زمانی تصمیم به جدایی گرفتم که دیگر رحیم پاک شده بود بعد از این ماجرا وقتی پیامک های هاله را به طور اتفاقی دیدم که برای رحیم فرستاده بود به توطئه اش پی بردم تازه متوجه شدم که او در پی حسادت های زنانه زندگی مرا از هم پاشید. 

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۵۰۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد

سرهنگ احمد نیکبخت در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای طرح مقابله با قاچاق مواد مخدر و برخورد با سوداگران مرگ، مأموران پلیس مبارزه بامواد مخدر این فرماندهی از انتقال محموله بز رگ مواد مخدر به وسیله ۲ دستگاه سواری در محور مواصلاتی کاشان_قم مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: در این راستا تیمی از مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان کاشان با همکاری مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم در ابتدای محور کاشان- قم حاضر و طی عملیاتی ضربتی ۲ دستگاه خودرو پژو حامل مواد مخدر را توقیف و در بازرسی از آنها مقدار ۴۳ کیلو و ۱۵۰ گرم حشیش و ۴۲ کیلو و ۸۵۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای داخل خودروها جاساز شده بود را کشف کردند.

رئیس پلیس مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: در این رابطه ۳ متهم دستگیر که ضمن تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 6090057

دیگر خبرها

  • کشف بوته‌های خشخاش در شهرستان خاتم
  • کشف هروئین از معده قاچاقچیان در جهرم
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • «اسنوس» مواد مخدر جدید فوتبالیست‌های لیگ برتر
  • قصه عبرت آموز یک دزد!
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • نگاهی به آسیب‌های نوپدید فضای مجازی
  • آموزش فنی و حرفه ای رایگان برای ترک کنندگان