Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مدافع تيم فوتبال نفت تهران گفت: نفت جام حذفي را کاملا جدي گرفته، چون مدافع عنوان قهرماني هستيم و کوتاه نخواهيم آمد.

احمد آل نعمه در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه ورزشي خبرگزاري ميزان، درخصوص بازي نفت تهران و پرسپوليس در مرحله يک هشتم نهايي جام حذفي اظهار داشت: مقابل پرسپوليس بازي کردن خيلي سخت است اما خدا را شکر روند خوبي داريم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تيم‌مان رو به رشد است و نسبت به اول فصل هماهنگ‌تر شده‌ايم ضمن اينکه کادر فني شناخت کاملي از بازيکنان پيدا کرده‌اند. از نظر نفري هم بد نيستيم و مي‌توانيم حرف‌هاي زيادي براي گفتن داشته باشيم.
وي ادامه داد: اميدوارم بازي خوبي جلوي پرسپوليس انجام بدهيم و باخت در ليگ را مقابل پرسپوليس جبران کنيم البته شرايط‌مان نسبت به آن موقع که سه بر صفر در ليگ به پرسپوليس باختيم فرق کرده و از نظر بدني و هماهنگي بهتر شده‌ايم و اميدوارم برنده بازي باشيم. به هر حال جام‌حذفي است و اميدواريم پرسپوليس را حذف کنيم و به مرحله بعدي مسابقات صعود کنيم.
مدافع نفت تهران درخصوص شرايط پرسپوليس براي اين بازي بعد از حذف از آسيا گفت: پرسپوليس در بازي برگشت ليگ قهرمانان آسيا مقابل الهلال مساوي کرد و حذف شد، اما آن‌ها در همان بازي رفت که چهار بر صفر باخته بودند حذف شدند و مي‌دانستند که در بازي برگشت حرفي براي گفتن ندارند، چون جبران آن چهار گل خيلي سخت بود. ما به بازي پرسپوليس مقابل الهلال نگاه نمي‌کنيم، چون مي‌دانيم پرسپوليس در ليگ خيلي قدر است و مي‌تواند هر تيمي را در ايران ببرد. اين پرسپوليس اگر نفراتش را حفظ کند، مي‌تواند هر سال مدعي قهرماني باشد.
آل نعمه در پايان در مورد اينکه آيا اين از بدشانسي نفت نيست که در همين ابتداي کار به پرسپوليس خورده، گفت: جام حذفي جام شگفتي‌هاست. امسال ليگ يکي‌ها آمدند و ليگ برتري‌ها را حذف کردند و با دو، سه بازي مي‌توانند فيناليست شوند. براي ما بازي با تيم‌هاي بزرگ‌تر راحت‌تر است و بازي با ليگ برتري‌ها در جام‌حذفي هميشه بهتر است. ما با دو، سه بازي مي‌توانيم راهي فينال شويم. همه تيم‌ها در جام‌حذفي با انگيزه و مدعي هستند، چون از جام‌حذفي راحت‌تر مي‌شود به آسيا رسيد. ما مدافع عنوان قهرماني هستيم و امسال هم مدعي قهرماني در جام حذفي بوده و کوتاه هم نمي‌آييم.
اتتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۵۰۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان؛ غافلگیری بزرگ

با توجه به شکست عجیب در اراک و حذف در یک جام قاعدتا باید منتظر تغییراتی در ترکیب خط دفاعی پرسپولیس باشیم، اما به نظر نمی‌رسد اوسمار ترکیب تیمش را به‌هم بریزد کما اینکه پرسپولیس وقتی گل خورد که پنج تعویضش را انجام داده بود و گل‌های سوم و چهارم را زمانی دریافت کرد که با شش تعویض بیشتر از ۵۰ درصد ترکیبش تغییر کرده بود.

با این وجود محرومیت دانیال حداقل یک تغییر را حتمی خواهد کرد و اگر بیرانوند وعالیشاه به ترکیب برگردند شاید نسبت به بازی قبل در اراک بین یک تا سه تغییر را در ارنج اصلی سرخ‌ها شاهد باشیم که احتمال آن حداقل در مورد کاپیتان تیم زیاد نیست.

با توجه به اینکه ظاهرا بیرانوند به این بازی رسیده به ارنج اصلی باز خواهد گشت آن هم با کمترین تمرین دروازه‌بانی که ریسکی به حساب می‌آید. البته با احتمال ضعیف‌تر شاید رفیعی در دقیقه نود در ارنج بماند.

 با وجود اشتباهات یا بهتر بگوییم ضعف گولسیانی و کنعانی در برخی لحظات بازی اراک بعید است آن‌ها مقابل سپاهان فیکس نباشند.

عبدالکریم گزینه معتمد اوسمار در این پست است و جدال او با رامین رضاییان جالب خواهد شد.

با توجه به محرومیت دانیال، اوسمار باید از بین وحدت و فرجی یکی را انتخاب کند که هر کدام ریسک مخصوص خود را دارد. وحدت بعد از حدود یک ماه مصدومیت برگشته و فرجی در اراک نمایش خوبی نداشته، اما شانس وحدت بیشتر خواهد بود.

بعید است زوج سروش و ریگی دست بخورد و این دو هافبک باید مقابل تیم سابق‌شان جنگ وسط زمین را ببرند.

با وجود آن زخم عمیق روی آشیل پا اورونوف مثل بازی‌های قبل در این پست بازی می‌کند و نقطه امید سرخ‌ها در فاز حمله است.

با وجود نمایش نه‌چندان جالب ترابی در اراک انتظار می‌رود او در این بازی در فاز تهاجمی تیمش یک وزنه موثر باشد.

اگر عالیشاه به این این بازی رسیده باشد هم شاید فیکس نشود که اگر اینگونه باشد یکی از بین خدابنده‌لو و امیری جای او بازی خواهد کرد که به نظر می‌رسد شانس خدابنده‌لو بیشتر باشد.

برای این پست گزینه دیگری جز عیسی آل‌کثیر وجود ندارد و او باید مقابل تیم سابقش بدرخشد و امید اولی گلزنی تیمش به حساب می‌آید.

پرسپولیس ترکیب احتمالی پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند | گئورگی گولسیانی | محمدحسین کنعانی‌زادگان | عبدالکریم حسن | وحدت حنانوف | مسعود ریگی | سروش رفیعی | محمد خدابنده‌لو | مهدی ترابی | اوستون اورونوف | عیسی آل‌کثیر.

 

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • نظر جالب گولسیانی درباره پزشک سپاهان
  • آمار‌های مهم از نبرد پرسپولیس - سپاهان
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی بزرگ با سپاهان
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان؛ غافلگیری بزرگ
  • مربی سابق استقلال: با این وضعیت شانس قهرمانی پرسپولیس بیشتر است | تیم اوسمار به هر رقیبی حداقل ۲ گل می زند
  • عیار سرمربی پرسپولیس چهارشنبه مشخص می‌شود
  • مانع بزرگ برای حضور بیرانوند مقابل سپاهان
  • امید عالیشاه به بازی بزرگ رسید
  • جمشیدیان: شانس بردن سپاهان و پرسپولیس برابر است/ طلایی پوشان فوتبال را از ۲ قطبی در آوردند
  • بازگشت اوسمار به جاده خوشبختی یا پایان یک رؤیا؟