Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، در این دوره از مسابقات ٢١٠ تن از کارکنان سازمان تامین اجتماعی استان قم در ٤ رشته مفاهیم،حفظ (١٣ جزء اول،٦ جزء اول و جزء سی ام)، قرائت و ترتیل در سه روز به رقابت می پردازند.

در این دوره از مسابقات ٤ تن از داوران ممتاز استانی و کشوری،داوری در رشته های اعلام شده را بر عهده خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش برگزیدگان مرحله مقدماتی ، به مرحله نهایی مسابقات که آذرماه در مشهد مقدس جریان دارد اعزام می شوند.

این مسابقات از روز دوشنبه اول آبان ماه هر روز عصرها در تالار تامین اداره کل تامین اجتماعی قم واقع در خیابان ساحلی روبروی پل شهید رجایی برگزار و تا روز چهارشنبه سوم آبان ماه ادامه خواهد داشت.

بر اساس اعلام ستاد برگزاری مسابقات، روز دوشنبه مراسم افتتاحیه از ساعت ١٤/٣٠ در محل تالار تامین آغاز می شود و سپس شرکت کنندگان در رشته های قرائت،ترتیل و حفظ برادران به رقابت خواهند پرداخت.

در روز سه شنبه دوم آبان نیز مسابقات در رشته مفاهیم و از ساعت ١٥ برگزار می شود و منبع آزمون رشته مفاهیم مرحله مقدماتی مسابقات، از ابتدای جلد اول از تفسیر ده جلدی نور (اثر حجت الاسلام والمسلمین استاد قرائتی) تا پایان تفسیر آیه ١٤٣ سوره مبارکه  بقره (تا سر مبحث فلسفه تغییر قبله) می باشد که در صفحه نخست همین سایت بارگزاری شده است.

آزمون رشته های قرائت،ترتیل و حفظ خواهران نیز در روز چهارشنبه مورخ سوم آبان ماه و از ساعت ١٥ در تالار تامین اداره کل تامین اجتماعی قم برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۵۱۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت بیش از۲هزار کردستانی در آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر اسدی عصر چهارشنبه به خبرنگاران رسانه‌های جمعی اعلام کرد: ۲ هزار و ۴۰ داوطلب در رشته‌های مختلف شغلی در آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی شرکت کرده‌اند.

وی درباره برگزاری این آزمون گفت: این آزمون همزمان با سراسر کشور در کردستان برگزار خواهد شد و افراد قبول شده بعد از طی سایر مراحل به استخدام سازمان تأمین اجتماعی در خواهند آمد.

رئیس جهاد دانشگاهی استان کردستان گفت: در این آزمون یک‌هزار و یازده نفر خانم و یک‌هزار و ۲۹ نفر آقا شرکت کرده‌اند.

اسدی در مورد تاریخ برگزاری آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی گفت: این آزمون روز جمعه ۳۱ فروردین ماه سال جاری برگزار می‌شود.

رئیس مرکز آزمون جهاد دانشگاهی استان کردستان یادآور شد: ساعت ۷.۳۰ درب‌های محل آزمون برای شرکت کنندگان باز گردیده و رأس ساعت ۹ صبح آزمون برگزار خواهد شد.

گفتنی است؛ این آزمون در دانشکده فنی مهندسی، دانشکده علوم انسانی و کتابخانه مرکزی دانشگاه کردستان و دبیرستان وابسته به دانشگاه زانیاران برگزار می‌شود.

کد خبر 6081394

دیگر خبرها

  • شرکت بیش از۲هزار کردستانی در آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی
  • نوزدهمین دوره جام کشتی شهید هاشمی نژاد در بهشهر برگزار می شود
  • نوزدهمین جام کشتی شهید هاشمی نژاد در بهشهر برگزار می شود
  • آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی در هرمزگان در ۳۱ فروردین برگزار می‌شود
  • محفل انس قرآن کریم در پایگاه دریایی بوشهر برگزار شد
  • رقابت یک هزار و ۳۶۲ داوطلب در آزمون استخدامی تامین اجتماعی استان یزد
  • شرکت بیش از ۱۲ هزار نفر در نوزدهمین آزمون ارزیابی حافظان
  • هفت مسابقه ملی مهارت در همدان برگزار شد
  • برترینهای مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در کرمان
  • رقابت ۲۵ هزار دانش‌آموز بویراحمدی در مسابقات قرآنی