Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز ، سردار سید مسعود جزایری سخنگوی ارشد نیروهای مسلح، طی سخنانی اظهار داشت: دکترین سیاسی و دفاعی ایران مبتنی ساخت و استحکام دورنی نظام اسلامی است و مباحث بیرونی روی آن تاثر نمی‌گذارد.

وی افزود: این استراتژی در طول سال‌های گذشته جواب داده است و من بعد هم جواب خواهد داد و قدرت‌های پوشالی مانند آمریکا نمی توانند تاثیری برآن بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار جزایری با اشاره به غیرقابل مذاکره بودن توان دفاعی کشورمان، تاکید کرد: بدون تردید این مقوله خط قرمز جمهوری اسلامی ایران و نیروهای مسلح است.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: تجربه تاریخی نشان داده است در زمانه‌ای که قدرت‌های گرگ صفت مشابه رژیم صهیونیستی و آمریکا وجود دارند، باید قوی بود.

وی ادامه داد: هرگز ما توان دفاعی و نظامی‌ خود را تحت تاثیر مذاکرات و مراودات دیپلماتیک قرار نخواهیم داد.

سردار جزایری با تاکید بر غیر قابل مذاکره بودن صنعت دفاعی جمهوری اسلامی ایران با وجود تهدیدات طرف غربی، اضافه کرد: بلوف‌های سیاسی و فشارهایی که وارد می‌شود برای جلوگیری از رشد توان دفاعی کشور است که ما بدون توجه به آنها راه خود را ادامه خواهیم داد.

سردار جزایری سخنگوی ارشد نیروهای مسلح استحکام دورنی توان دفاع ایران

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۵۲۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهدید آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان توسط سخنگوی نیروهای مسلح ایران

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح خطاب به غرب گفت: توصیه می کنیم به جای محکومیت اقدام مشروع و قانونی ایران اسلامی، عاقل باشید و از رژیم نامشروع، احمق و تروریست و در باتلاق فرو رفته صهیونیستی حمایت نکرده و خود را به تنور آتش سوزان نیفکنید.

 سردار ابوالفضل شکارچی به سران کشورهای آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان توصیه کرد: عاقل باشید و از رژیم نامشروع، احمق و تروریست و در باتلاق فرو رفته صهیونیستی حمایت نکرده و خود را به تنور آتش سوزان نیفکنید.

بنا به روایت ایسنا، سردار ابوالفضل شکارچی در واکنش به حمایت برخی از سران کشورهای غربی از رژیم صهیونیستی اظهار داشت: به سران کشورهای آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان یادآوری می کنیم دست از حمایت رژیم رو به زوال اسرائیل شرور، قانون‌شکن، تروریست و کودک کش بردارید. شما خوب می دانید جمهوری اسلامی ایران ثابت کرده است که جنگ طلب نبوده و به دنبال گسترش جنگ نیز نیست.

وی ادامه داد: اما اگر هرکس از جمله شما و آن رژیم مستأصل و درمانده، پایش را از گلیمش درازتر کند، پاهایش را قدرتمندتر از پاسخ قبلی به اسرائیل متجاوز و شرور ، قطع خواهیم کرد.

سردار شکارچی گفت: چنانچه گوشه ای از این قدرت الهی دلاور مردان ایران اسلامی و قدرتمند را در عملیات وعده صادق به شما نشان دادیم و با غرش موشک ها و پهپادهای دشمن شکن از سامانه های پیشرفته راداری و دفاع هوایی شما و از گنبد به اصطلاح آهنین اهدایی تان به صهیونیست ها عبور کردیم و قلعه های نظامی آن رژیم جعلی و جنایتکار را شخم زدیم.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در پایان گفت: توصیه می کنیم به جای محکومیت اقدام مشروع و قانونی ایران اسلامی، عاقل باشید و از رژیم نامشروع، احمق و تروریست و در باتلاق فرو رفته صهیونیستی حمایت نکرده و خود را به تنور آتش سوزان نیفکنید.

دیگر خبرها

  • عملیات «وعده صادق» مصداق همدلی و هم‌افزایی ارتش و سپاه بود
  • تهدید آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان توسط سخنگوی نیروهای مسلح ایران
  • فرمانده ارتش: «وعده صادق» نیروهای مسلح ایران به هرگونه تعدی، پاسخ طوفانی و یکپارچه است
  • به تعدی دشمنان «پاسخی طوفانی» می‌دهیم
  • سرلشکر موسوی: به تعدی دشمنان «پاسخی طوفانی» می‌دهیم
  • نیروهای مسلح به هرگونه تعدی دشمنان پاسخی طوفانی خواهند داد
  • «وعده صادق» نیروهای مسلح ایران به هرگونه تعدی، پاسخی کوبنده است
  • وعده صادق نیروهای مسلح ایران پاسخ طوفانی و یکپارچه است
  • وعده صادق نیروهای مسلح ایران به هرگونه تعدی، پاسخی کوبنده است
  • حمایت عبدالکریمی از عملیات نیروهای مسلح: اخلاقی و سنجیده