Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: هرگز توان دفاعی و نظامی‌ خود را تحت تاثیر مذاکرات و مراودات دیپلماتیک قرار نخواهیم داد.

به گزارش حوزه دفاعی و امنیتی خبرگزاری آنا، سردار سرتیپ سیدمسعود جزایری گفت: دکترین سیاسی و دفاعی ایران مبتنی ساخت و استحکام دورنی نظام اسلامی است و مباحث بیرونی روی آن تاثر نمی‌گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح افزود: این راهبرد در طول سال‌های گذشته جواب داده است و بعد از این هم جواب خواهد داد و قدرت‌های پوشالی مانند آمریکا نمی توانند تاثیری بر آن بگذارند.

وی با اشاره به غیرقابل مذاکره بودن توان دفاعی کشورمان، تاکید کرد: بدون تردید این مقوله خط قرمز جمهوری اسلامی ایران و نیروهای مسلح است.

جزایری خاطرنشان کرد: تجربه تاریخی نشان داده است در زمانه‌ای که قدرت‌های گرگ صفت مشابه رژیم صهیونیستی و آمریکا وجود دارند، باید قوی بود.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح تاکید کرد: هرگز ما توان دفاعی و نظامی‌ خود را تحت تاثیر مذاکرات و مراودات دیپلماتیک قرار نخواهیم داد.

جزایری با تاکید بر غیر قابل مذاکره بودن صنعت دفاعی جمهوری اسلامی ایران با وجود تهدیدات طرف غربی، اضافه کرد: بلوف‌های سیاسی و فشارهایی که وارد می‌شود برای جلوگیری از رشد توان دفاعی کشور است که ما بدون توجه به آنها راه خود را ادامه خواهیم داد.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۵۳۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی رئیس ستادکل نیروهای مسلح از مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران

سرلشگر محمدحسین باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اهدای لوحی به مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، از اقدام‌های جهادی و تلاش‌های ارزشمند وی در پیشبرد اهداف پدافند غیرعامل در برابر تهدیدهای دشمن قدردانی کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور، امروز (سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت) در حاشیه نخستین گردهمایی تعمیرات ایمن و تعالی سازمانی شرکت‌های پالایش گاز، به نمایندگی از سرلشگر محمد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، با اهدای لوح از تلاش‌های مجدانه و جهادی مجید چگنی، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در پیشبرد اهداف پدافند غیرعامل در برابر تهدیدهای دشمن به‌ویژه اقدام‌های انجام‌شده در مصون‌سازی زیرساخت‌ها و تداوم کارکرد ضروری و ارائه خدمات در حوزه  گاز به هموطنان قدردانی کرد.

دیگر خبرها

  • کالکالیست: یمنی‌ها باعث گرانی خودرو در اسرائیل شدند
  • قدردانی رئیس ستادکل نیروهای مسلح از مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران
  • هنیه در گفتگو با النخاله: هرگز از مواضعمان کوتاه نخواهیم آمد
  • آماده باش یمن برای آغاز مرحله چهارم نبرد با رژیم صهیونیستی
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور کلید خورد
  • نویدکیا: با عزیزم و قربانت بروم نمی‌توان کار کرد
  • تاکید البخیتی بر آمادگی نیروهای مسلح یمن
  • اسد: در کمک به مقاومت تردید نخواهیم کرد
  • بشار اسد: موضع سوریه هرگز در مورد فلسطین تغییر نکرده است 
  • نیروهای مسلح تا آخرین قطره خون خود پای آرمان های شهدا ایستاده اند