Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای عالی قرآن کرسی‌های تلاوت اذانگاهی این هفته شورای عالی قرآن با حضور قاسم رضیعی، محمد موحدیان ‌عطار و مجتبی محمدبیگی برگزار می‌شود.
براساس این گزارش، دوشنبه 1 آبان ماه 96، قاسم رضیعی در دویست و شصت و یکمین کرسی تلاوت اذانگاهی ظهر شورای عالی قرآن در مجتمع امام خمینی(ره)، حسینیه الزهرا(س) به تلاوت سوره مبارکه معارج خواهد پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در هفتاد و پنجمین کرسی تلاوت اذانگاهی موعد مغرب، پنجشنبه 4 آبان ماه 96 در مسجد جامع لویزان، محمد موحدیان عطار سوره مبارکه آل عمران، آیات 189 تا آخر را تلاوت می‌کند.
همچنین، یکشنبه 16 مهر ماه 96، مجتبی محمدبیگی در دهمین کرسی تلاوت موعد ظهر که با همکاری خبرگزاری تسنیم در سالن اجتماعات باشگاه خبرنگاران پویا به نشانی خیابان جمالزاده شمالی، بالاتر از بلوار کشاورز، کوچه شیرزاد پلاک 12 برگزار خواهد شد، به تلاوت سوره مبارکه حاقه، آیات 9 تا آخر و سوره مبارکه توحید، خواهد پرداخت. فیلم کامل این تلاوت نیز از سایت خبرگزاری تسنیم قابل مشاهده و دریافت است.
یادآور می‌شود، شورای عالی قرآن در حال حاضر به صورت هفتگی روزهای دوشنبه در حسینیه الزهرا(س) در مجتمع امام خمینی(ره)، پنجشنبه‌ها در مسجد جامع لویزان و یک هفته در میان روزهای یکشنبه در محل خبرگزاری تسنیم و همچنین به صورت ماهانه در مراکز استان‌های کشور کرسی‌های تلاوت اذانگاهی برگزار می‌نماید.
در این بین همه کرسی‌های تلاوت اذانگاهی، به ‌غیر از کرسی تلاوت خبرگزاری تسنیم به صورت زنده از شبکه رادیویی قرآن پخش می‌شود.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۵۳۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوال مسابقه روز شانزدهم «زندگی با آیه‌ها» در سمنان

دریافت 6 MB

به گزارش خبرنگار مهر، کدام آیه، به نبرد پیامبران با بزرگترین دشمنشان که حاکمان مستبد هستند اشاره می‌کند؟

۱- آیه ۸ سوره مبارکه زلزال
۲- آیه ۱۶۲ سوره مبارکه انعام
۳- آیه ۲۴ سوره مبارکه طه
۴- آیه ۹ سوره مبارکه اسراِِء

عدد گزینه صحیح را به شماره ۳۰۰۰۱۳۴۴ پیامک کنید.

کد خبر 6063459

دیگر خبرها

  • روایتی از بزرگترین اجتماع جمع‌خوانی قرآن در قم
  • آیه ۴۱ سوره مبارکه حج سوال روز هفدهم پویش «زندگی با آیه‌ها»
  • روایتی از دیدار رمضانی قاریان قرآن با رهبر انقلاب
  • همدلی مثال زدنی خانواده‌های قرآنی ایران در جهان
  • شرح آیه های ۲۴ تا ۲۸ سوره مبارکه طه
  • سوال مسابقه روز شانزدهم «زندگی با آیه‌ها» در سمنان
  • مسابقه روز شانزدهم «زندگی با آیه‌ها» در سمنان
  • طنین نوای قرآن در محلات مازندران/ تغییر سبک زندگی زیر سایه قرآن
  • برپایی محفل اُنس با قرآن همزمان با شب میلاد امام مجتبی (ع) در حرم رضوی
  • خسروپناه: ویژگی محتوایی و جاودانگی قرآن پاسخگویی به پرسش‌های زمانه