Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-27@14:21:54 GMT

برگزاری مرحله نهایی لیگ کشتی در آبان ماه

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۱۵۳۷۱۸

برگزاری مرحله نهایی لیگ کشتی در آبان ماه

مرحله نهایی رقایت های لیگ کشتی باشگاه های کشور روز سه شنبه 2 آبان ماه به میزبانی شهر کاشان برگزار می شود.

در رقابت های کشتی آزاد و در گروه الف تیم های بیمه رازی و ایزی پایپ کاشان به عنوان تیم های اول و دوم و در گروه ب نیز تیم های ستارگان ساری و هلدینگ فراز به عنوان تیم های اول و دوم به این مرحله صعود کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در کشتی فرنگی و در گروه الف تیم های بیمه رازی و شهدای مدافع حرم و در گروه ب تیم های سیناصعنت ایذه و رعد پدافند هوایی به عنوان تیم های اول و دوم به مرحله نهایی راه یافته اند.

بر این اساس علاوه بر کشتی گیران مطرح کشورمان چهره های نامداری چون رسول چونایف قهرمان جهان و برنز المپیک(آذربایجان)،زائور اوگویف دارنده برنز اروپا(روسیه) ،ختیگ تسابولوف دارنده مدال طلا و نقره جهان(روسیه) برای تیم بیمه رازی؛ ماگمد قربان علی اف قهرمان و نفر سوم جهان(روسیه) و آرتیوم گبکوف برای ستارگان ساری؛فرانک استابلر قهرمان جهان(آلمان) و ادوارد پاپ نفر پنجم المپیک(آلمان) برای تیم شهدای مدافع حرم قم؛ گنو پتریاشویلی قهرمان جهان و نفر سوم المپیک(گرجستان)، ولادیسلاو بایتسایف دارنده نقره و برنز اروپا(روسیه) برای تیم ایزی پایپ کاشان و بخان گویگریف قهرمان جهان برای تیم هلدینگ فراز؛ماکسیم مانوکیان قهرمان جهان و ریوازی نادارایشویلی دارنده مدال برنز جهان(ارمنستان) برای تیم فرنگی سینا صنعت ایذه در مرحله نهایی رقابت های لیگ باشگاه های کشور به میدان خواهند رفت.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۵۳۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال

مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران برگزار شد و تیم‌های صعود کننده به مرحله بعدی مسابقات مشخص شدند.

قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی، دوشنبه برگزار می‌شود تا تیم‌ها حریفان خود را بشناسند.

سپاهان اصفهان، چادرملوی اردکان، مس رفسنجان، تراکتور تبریز، گل‌گهر سیرجان، هوادار تهران، آلومینیوم اراک و ملوان انزلی هشت تیم راه یافته به این مرحله هستند.

مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی روز‌های ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • تجلیل از آقای ورزش ایران در حاشیه کشتی فرنگی جام تختی
  • میرزازاده: مسئولان به آرامش کشتی در المپیک کمک کنند
  • غیبت قهرمان جهان و رامین طاهری در اهواز
  • مرحله نهایی کشتی فرنگی جام تختی از شبکه ۳
  • دیوید تیلور، بی‌رحم دوست داشتنی
  • مظفری راهی مرحله نهایی مسابقات شد
  • میرزا زاده: انتخاب مردم قابل احترام است
  • عیدیان راهی فینال شد