Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - برترين ها - ترجمه از الهام مظفري: همه اسباب بازي‌ها زيبا و بي ضرر نبيستند. برخي اسباب بازي‌ها يک پيام پنهان دارند يا فقط عجيب هستند. اسباب بازي‌ها ساخته شده اند تا کودکان را سرگرم کنند و نبايد کودک را بترسانند. در اين مقاله با اسباب بازي هايي آشنا مي‌شويد که بچه‌ها را مي‌ترسانند و به آن ها آسيب مي رسانند، اسباب بازي هايي مثل عروسک مودار و عروسک باربي باردار.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عروسک نوزاد شيرخوار
نام اين عروسک نوزاد شيرخوار است، اما يک عروسک نوزاد معمولي نيست. اين عروسک مثل ساير عروسک هايي که در اسباب بازي فروشي‌ها ديده ايد نيست. برخلاف ساير عروسک‌ها که کاملا مستقل هستند اين عروسک نياز دارد صاحبش به او شير دهد و اگر به او شير ندهيد شروع به گريه مي‌کند. فکر نمي‌کنيم هيچ والديني عروسکي براي کودکشان بخرند که براي شاد نگه داشتنش مجبور است به او شير دهد.

جيبا جابر
جيبا جابر عروسک محبوب دهه شصتي‌ها بود. اما چيزهاي عجيب زيادي درباره اين عروسک وجود دارد. اين عروسک صداهاي عجيب و غريبي از خود درمي آورد. اين صدا با تکان دادن گردنش ايجاد مي‌شود و براي ساکت کردن آن بايد گردنش را خفه کنيد.

جلي باف
اگرچه از نظر فني جلي باف يک اسباب بازي نيست، مجبور شديم نامش را در اين ليست بياوريم، زيرا محصولي است که براي کودکان طراحي شده است. اين محصول يک وان ژله مانند بي مزه است که کودک شما در آن بازي مي‌کند. شما وان حمامتان را پر از آب مي‌کنيد و مقداري جلي باف در آن مي‌ريزيد. سپس يک وان پر از يک ماده چسبناک داريد که کودک مي‌تواند در آن بپرد و بازي کند.

باربي باردار
دختربچه‌هاي سراسر دنيا عاشق اسباب بازي‌هاي باربي هستند؛ و با توجه به اينکه باربي جذاب‌ترين دختر دنياست چنين چيزي منطقي به نظر مي‌رسد. اما بحث‌ها و نظريه‌هاي توطئه آميز زيادي درباره باربي‌ها وجود دارد که باربي باردار آن را تشديد مي‌کند. والدين مي‌توانند عروسک باربي باردار را براي بچه‌هاي خود بخرند. خوشبختانه اين عروسک ديگر وجود ندارد، اما هنوز سفارش آنلاين قبول مي‌کند.

کابا کيک
کابا کيک يکي از عجيب‌ترين اسباب بازي هايي است که تا به حال اختراع شده است. اين اسباب بازي در ژاپن اختراع شده، کشوري که همه چيز در آن عجيب است. کابا کيک يک نسخه ژاپني از رولت روسي است. بچه هايي که با آن بازي مي‌کنند درواقع بچه‌ها بايد تفنگ را روي سر خود گذاشته و ماشه را بکشند. اگر پاهاي اسب آبي از تفنگ بيرون بيايد و به سر کودک ضربه بزند بچه بازي را مي‌بازد. ما نمي‌دانستيم خودکشي انقدر سرگرم کننده است تا اينکه ژاپن اين اسباب بازي را اختراع کرد!

واکنش سريع
خانواده هايي ديوانه‌اي در دنيا وجود دارند که سرگرمي دور همي‌هاي شبانه شان بازي با اين اسباب بازي است. اين اسباب بازي آنقدر عجيب است که هرکسي که آن را بازي مي‌کند بايد به تيمارستان فرستاد. اين بازي به سرعت و مهارت و ديوانگي زيادي نياز دارد. هدف آن اين است که بازيکنان بايد قبل از اينکه حريفانشان دچار شوک الکتريکي شوند چراغ را روشن کنند. ما نمي‌دانستيم شوک الکتريکي انقدر سرگرمي خانوادگي جالبي است!

ميني ريکشاو
زماني يک اسباب بازي عجيب به نام ميني ريکشاو وجود داشت. والديني که اين اسباب بازي را مي‌خريدند تا تجربه لذتبخش حمل و نقل جهان سومي را براي کودکشان فراهم کنند. خوشبختانه اين اسباب بازي براي هميشه منسوخ شده است. فکر مي‌کنيم هدف پنهان اين اسباب بازي پرورش نخبه گرايي در کودکان است.

اچ-بويا
اچ بويا يکي ديگر از اسباب بازي‌هاي عجيب ژاپني است. علاوه بر ظاهر عجيبش کاربرد آن نيز عجيب است. آيا دوست داريد بدانيد اين اسباب بازي چه کار مي‌کند؟ هيچ کاري نمي‌کند! شما فقط آن را با يو اس بي به کامپيوترتان وصل مي‌کند و تن‌ها اتفاقي که مي‌افتد اين است که وقتي کليد اچ صفحه کليد را فشار مي‌دهيد چشمانش به رنگ قرمز روشن مي‌شوند. چقدر جالب واقعا!

يومه چان
احتمالا از شنيدن اينکه زماني باربي‌هاي باردار توليد مي‌شده اند عصباني شده ايد. اما ناراحت‌تر مي‌شويد وقتي به شما درباره اين عروسک بگوييم. تنها کاري که اين عروسک عجيب ژاپني مي‌کند گريه است. براي اين کار بايد يک سرنگ را با آب پر کنيد و به او تزريق کنيد، سپس صداي گريه و زاري او همه جا را برمي دارد. به نظر مي‌رسد اين اسباب بازي يک راه واقعا خوب براي افزايش افسردگي کودکان است!

عروسک دوختني
اين يکي از بدترين عروسک هايي است که تا به حال اختراع شده است. اين اسباب بازي در واقع عروسکي است که اندام‌هاي خود را از دست داده و شما مي‌توانيد دوباره آن‌ها را به هم بدوزيد. فقط به اين فکر مي‌کنيم که چه ذهن بيماري آن را اختراع کرده است! ما معتقديم بچه هايي که با اين عروسک بازي کرده اند آسيب روحي ديده اند. فقط يک پدر و مادر ديوانه مي‌توانند آن را براي کودکشان بخرند. اين عروسک در تمام فروشگاه‌هاي آمريکا موجود است.

عروسک رقصنده
اگر فکر مي‌کنيد که عروسک دوختني و باربي باردار عجيب‌ترين عروسک‌هاي دنيا هستند اشتباه مي‌کنيد. عروسک‌هاي عجيب تري هم وجود دارد که يکي از آن‌ها اين عروسک است. اين اسباب بازي دور يک ميله مي‌رقصد. اگر واقعا دوست داريد کودکتان يک رقاص برهنه شود اين عروسک را برايش بخريد.

عروسک مودار
باز هم يک عروسک عجيب ديگر از ژاپن به ما ثابت مي‌کند که اين کشور ديوانه‌ترين مردم دنيا را دارد. از نظر شما يک عروسک مودار که بچه‌ها بتوانند موهايش را بتراشند چقدر عجيب است؟ هدف اصلي اين اسباب بازي عجيب آموزش اين کار به کودکان است.

اسباب بازي بيماري‌هاي آميزشي
آيا مي‌دانستيد اسباب بازي‌هاي پشمالويي وجود دارند که شبيه ويروس‌هاي بيماري‌هاي آميزشي و ساير بيماري‌ها هستند؟ پس نگاهي به تصاوير زير بيندازيد. چرا يک آدم احمق بايد اسباب بازي هايي که شبيه بيماري ايدز يا ويروس هرپس است را براي کودکش بخرد؟ وجود اين اسباب بازي‌ها باعث مي‌شود احساس ناراحتي و ترس از سلامت کودکانمان داشته باشيم.

جاروي لرزشي هري پاتر
بچه‌هاي امروزي عاشق هري پاتر هستند؛ و چطور نباشند وقتي هرب فوق العاده‌ترين کودک جادوگر در جهان است؟ موفقيت فيلم‌ها و کتاب‌هاي هري پاتر به محصولات عجيب هري پاتر نيز سرايت کرده است. يکي از آن‌ها جاروي هري پاتر است که وقتي کودک روي آن مي‌نشيند شروع به لرزش مي‌کند.‌ مي‌توانيد درک کنيد که اين اسباب بازي چقدر اشتباه است.

عروسک هايي با بيماري‌هاي رواني
پاراپلاش يک شرکت اسباب بازي سازي مشهور آلماني است. در واقع يکي از بزرگ‌ترين شرکت‌هاي آلمان است. اما اخيرا يک اشتباه بزرگ کرده و حيواناتي ساخته که از اختلالات روحي رواني رنج مي‌برند. اين عروسک‌ها شامل لاکپشت افسرده، گوسفند دچار اختلال هويتي، کروکديل پارانوئيد و .. مي‌شود.

داگي دو
احتمالا تعجب خواهيد کرد که اين اسباب بازي عجيب ساخت ژاپن نيست بلکه ساخت آمريکاست. داگي دو سگي است که دوست دارد هميشه مدفوع کند و کار اصلي شما اين است که آن‌ها را جمع کنيد!

سر شتر
اين اسباب بازي عجيب هم اختراع ژاپني هاست و بدترين چيز درباره آن اين است که هيچ کاربرد خاصي ندارد. اين اسباب بازي فقط يک سر شتر بزرگ است که هيچ کاري نمي‌کند. کودک شما فقط مي‌تواند اين اسباب بازي را به عنوان هديه تولد براي يکي از همکلاسي هايي که دوستش ندارد بخرد.

ميکروب‌هاي غول پيکر
اين اسباب بازي‌هاي پوليشي عجيب توسط موزه هنر مدرن نيويورک اختراع شده اند. ما فکر مي‌کنيم آن‌ها از اين طريق مي‌خواستند به بچه‌ها بگويند که ميکروب‌ها جالب هستند. بله آن‌ها واقعا جالب هستند مخصوصا وقتي مي‌توانند زندگي شما را از بين ببرند!

پي و پو
هدف اصلي اين اسباب بازي پوليشي عجيب آموزش ساده توالت رفتن به کودک است. بااين حال ما مي‌ترسيم اين اسباب بازي عواطف عجيبي در کودک نسبت به مواد زائد بدنش ايجاد کند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۵۴۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی پرگل خیبر در عجیب‌ترین بازی فصل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، در هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ یک فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم خیبر خرم آباد میزبان دریای بابل بود که در این بازی سهم خیبر چهار گل و سهم مهمان سه گل بود.

از حاشیه‌های این بازی می‌توان به اشتباهات مهلک بازیکنان اشاره کرد.

حضور حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان نیز در ورزشگاه دیدنی بود.

خیبر هم اکنون با ۶۴ امتیاز در صدر جدول مسابقات قرار دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • موزه‌ای که به یک فقر تربیتی پاسخ گفت/ اسباب‌بازی، دروازه شور خلاقانه
  • آمارهای عجیب برای بالا بردن شبکه سه/ برمودا و شریفی مقدم ۳۰۰ میلیون بار دیده شدند شما چطور آقای فروغی
  • چطور اسباب بازی ها می توانند به رشد کودکان کمک کنند؟
  • خواب عجیب دختر فلسطینی | ببینید
  • برگزاری جشن سلامت با نمایش عروسک‌های دادا و کاکا+عکس
  • اسباب کشی شرکت نفت به برج 23 هزار میلیارد تومانی
  • برگزاری جشن سلامت با نمایش عروسک‌های دادا و کاکا
  • معرفی نامزدهای دومین جشنواره «عروسک‌خونه»
  • بائو: نساجی آزمایشگاه مربیان تازه به دوران رسیده شده است/ بیشتر هوچی‌گری در بازی‌های لیگ دیده‌ایم
  • پیروزی پرگل خیبر در عجیب‌ترین بازی فصل