Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات NBA، دیشب با چند بازی پیگیری شد که حالا به بررسی نتایج این بازی های می پردازیم.

طرفداری- مسابقات لیگ ملی بسکتبال ایالات متحده، شب گذشته سومین شب این فصل خود را پشت سر گذاشت که در آن، اکثر مدعیان توانستند نتایج خوبی را کسب کنند. ابتدا نگاهی به نتایج کلی این مسابقات در شب گذشته می اندازیم و سپس، چند بازی مهم دیشب را بررسی خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میهمان نتیجه میزبان بهترین بازیکن زمین آتالانتا هاکس 109-91 شارلوت هورنتس کمبا واکر (26 امتیاز، 4 ریباند، 9 اسیست) پورتلند 96-114 ایندیانا پیسرز سی جی مک کالم (28 امتیاز و 7 ریباند) بوستون  92-102 فیلادلفیا کایری ایروینگ (21 امتیاز، 6 ریباند، 4 اسیست) دیترویت 115-113 واشنگتون ویزاردز جان وال (26 امتیاز و 10 اسیست) کلیولند 97-116 میلواکی باکس کوین لاو (17 امتیاز و 12 ریباند) اورلاندو 126-121 بروکلین نتس ترور بوکر (17 امتیاز و 11 ریباند) یوتا جاز 100-97 مینسوتا کارل آنتونی تاونز (21 امتیاز، 10 ریباند) ساکرامنتو 88-93 دالاس موریکس جورج هیل (21 امتیاز، 5 ریباند، 2 اسیست) گلدن استیت 120-128 نیواورلیانز پلیکانز کلی تامسون (31 امتیاز) لیکرز 130-132 فینیکس سانز لونزو بال (29 امتیاز، 11 ریباند، 9 اسیست) کلیولند کاوالیرز 116-97 میلواکی باکس


نایب قهرمان فصل گذشته NBA، اولین بازی خارج از خانه خود را در فصل جدید این رقابت ها شب گذشته در میلواکی انجام داد. کلیولند که هنوز هم آیزایاه تامس را در اختیار ندارد، با ترکیبی شبیه به بازی در برابر بوستون، وارد زمین شد. در این بازی، کلیولند تقریبا در همه کوارترها برتر بود و تلاش های جیانیس آنته توکومپو و سایر بازیکنان میلواکی نیز برای جلوگیری از برد آن ها کار ساز نبود. از نکات جالب تیم کلیولند، پرتاب 100 درصدی پرتاب های آزاد در این بازی و همینطور آمار 5 شوت موفق از 6 شوت سه امتیازی، کایلی کورور بازیکن کلیولند بود. نگاهی به نحوه امتیازگیری ترکیب های ابتدایی دو تیم در زمین می اندازیم.

گلدن استیت وریرز 128-120 نیواورلانز پلیکانز

پس از شکست در روز اول، گلدن استیت برای جبران پا به این بازی گذاشته بود و با عملکرد خوب ستارگانش، توانست به این مهم دست یابد. در دیداری که آنتونی دیویس و دی مارکوس کازینز در یک طرف بازی بی نقصی را ارائه دادند، گلدن استیت با تکیه بر امتیاز آوری کری و تامپسون و همینطور 6 بلاک کوین دورنت، در این بازی به اولین برد فصل خود دست یابد. عملکرد نفرات ابتدایی دو تیم را می بینید:

لوس آنجلس لیکرز 132-130 فینیکس سانز

 پس از شکست در دیدار شب گذشته که عملکرد ضعیف لونزو بال را نیز به همراه داشت، لیکرز امروز با عملکردی بهتر وارد زمین شد. آن ها توانستند رفته رفته بازی را در دست بگیرند و هرچند در انتهای بازی، امکان شکست آن ها هم وجود داشت اما بالاخره توانستند با اختلافی اندک، فینیکس را شکست دهند. لونزو بال، در این بازی ستاره تیمش بود و تنها یک پاس منجر به گل تا تریپل دابل فاصله داشت.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۵۴۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی دو گله تیم مسعود شجاعی از دست رفت

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های هفته بیست و چهارم، هوادار و پیکان در ورزشگاه دستگردی رو به روی هم قرار گرفتند که این بازی جذاب با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

هواداری‌ها اگرچه در پایان بازی یک امتیاز به دست آوردند اما حسرت نگرفتن سه امتیاز کامل بازی را می‌خورند چراکه با دو گل از حریف پیش بودند‌.

شاگردان شجاعی ابتدا با گل‌های سفیدچغایی و شاکری پیش افتادند اما در نیمه اول اختلاف توسط محمدحسین اسلامی به حداقل رسید و در واپسین دقایق بازی ابوالفضل زمانی کار را مساوی کرد.

هوادار با این تساوی ۲۵ امتیازی شد و همچنان هم‌اتیاز با پیکان به کار خود در جدول حساس لیگ ادامه می‌دهد.

دیگر خبرها

  • نتایج هفته هجدهم لیگ برتر هندبال
  • پیروزی دو گله تیم مسعود شجاعی از دست رفت
  • دیدارهای دوستانه فوتسال، پیروزی اسپانیا و پرتغال و توقف روسیه
  • فوتبال امید‌های آسیا در قطر؛ استارت مدعیان با پیروزی، توقف استرالیا
  • بسکتبال NBA | پادشاه به جوکر رسید؛ پایان راه برای نسل طلایی گلدن استیت
  • لیگ NBA| لیکرز به پلی‌آف رسید
  • امتیاز نامرئی استقلال پرید | کدام تیم قهرمان خواهد شد؟
  • لیگ NBA| لیکرز به پلی‌آف رسید/ پایان فصل برای یاران کری
  • استقلال و از دست رفتن برتری سرنوشت ساز!
  • اوسمار نقطه قوت نکونام را هدف قرار داد!