Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، باحضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه دهگلان تعداد ۹۵ نفر از دانش آموزان دختر شهرستان دهگلان در قالب کاروان راهیان نور به همت بسیج دانش آموزی دهگلان به مناطق عملیاتی غرب کشورشهرستان بانه اعزام شدند.

در مراسم بدرقه کاروان دانش آموزی سرهنگ پاسدار محمد رضا حیدری فرمانده سپاه دهگلان هدف از اعزام دانش آموزان به اردوی راهیان نور را آشنایی با ایثارگریها، جانفشانی‌ها و از خودگذشتگی‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس و تجدید پیمان با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و شهدای عزیز و ارائه فرهنگ اصیل و ناب انقلاب به نسل امروز دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در این اردو دانش آموزان از مناطق مختلف عملیاتی رزمندگان اسلام بازدید خواهند کرد و حضور دانش آموزان در مناطق عملیاتی برای شناسایی ایثارگری‌ها و جان فشانی‌های رزمندگان اسلام بسیار ارزشمند است.


سرهنگ حیدری انتقال فرهنگ ایثار و شهادت را از مهم‌ترین اهداف این حرکت بیان و تصریح کرد:این فرهنگ باید به نسل جوان و آینده ساز جامعه منتقل شود.

فرمانده سپاه دهگلان نیاز امروز جامعه ایرانی را وجود فرهنگ ایثار، شهادت و ایستادگی برای پیشرفت و توسعه عنوان و خاطر نشان کرد: راهیان نور به عنوان نمادی از حرکت فرهنگی می‌توانند اشاعه دهنده این روحیه در سطح جامعه به ویژه در بین جوانان شود.

وی در پایان به اهداف کاروان‌های راهیان نور اشاره کرد و گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت طلبی و آشنایی با رشادت‌های رزمندگان اسلام از مهمترین اهداف کاروان‌های زیارتی راهیان نور است

انتهای پیام/7727

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۱۵۵۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره فرهیختگان جوان با رقابت بیش از ۲ هزار دانش‌آموز آغاز شد

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، ششمین جشنواره پروژه‌های دانش‌آموزی فرهیختگان جوان در راستای ایجاد شور و نشاط علمی در میان دانش‌آموزان و استعدادیابی و ظهور خلاقیت دانش آموزان با هدف گسترش فرهنگ و تحقیق و پژوهش و رشد مهارت‌های علمی، فناورانه و مهارتی دانش‌آموزان ایران اسلامی امروز ۱۹ اردیبهشت 1403 با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آغاز به کار کرد و تا ۲۱ اردیبهشت ادامه دارد.

این جشنواره در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی، کتابخانه و مرکز اسناد دکتر حبیبی این واحد دانشگاهی از سوی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعزام کاروان راهیان نور بسیجیان سپاه خوی به مناطق عملیاتی ۸سال دفاع مقدس
  • اعزام ۶۰۰ نفر به اردوهای راهیان نور غرب کشور
  • اعزام ۲ کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار اردستان در سال گذشته
  • جشنواره فرهیختگان جوان با رقابت بیش از ۲ هزار دانش‌آموز آغاز شد
  • اعزام سه هزار لرستانی به ارتفاعات بازی دراز کرمانشاه
  • ۵۰ گنبدی به منطقه عملیاتی یادمان بازی دراز اعزام می شوند
  • دورهمی دانش آموزان و دبیران ۲۹ سال پیش در میبد
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه 
  • یادواره شهدای دانش آموز در یزد 
  • آموزش مهارت های کشاورزی به دانش آموزان آبادانی